Mind a hang mind a fogyasztás növekedni fog!
Hosszú távon idegesíteni fog a magas zajszint.
Tankolásnál meg a a kút számlálója!
Nekem a sportdob pihen a garázsban, nem volt nagy biznisz!
Sziasztok!
Az érdekelne engem, ha sport dobot teszek a 1999-es 600-as Fazerre, nő-e a fogyasztás, vagy hangon kívül változik-e valami? Ha valaki tudna nekem érdemben válaszolni akkor nagyon örülnék neki.
Előre is köszönöm! További jó fórumozást.
Pont ezt akartam írni én is, hogy azt tanácsolta az előző tulaj, hogy ne használjam, az tényleg csak VÉSZleállítónak van, mert ha az út szélén lekapcsolom, kontakthibás lesz, mert könnyen az lehet, akkor majd ottmaradok....
Hat hónapja történt a dolog, jövő héten kezdek újra dolgozni !
Olyan 80-90% -os állapotban vagyok :)
Sok alkatrész már megvan hozzá, és elkezdtük hétvégenként a Sanyival összerakni.
Remélem május közepére összeáll teljesen :)
Nekem van törött fekete S2 fejidomom ( sajnos ), de szintén a jobb lámparész hiányzik ! A lámpa körül van egy műanyag idomkeret mindkét oldalon , ez sérült, vagy az e fölötti rész ! Lámpakeretet elvileg külön is lehet beszerezni. Nekem a jobboldali rész van meg. Ha fotót küldenél jobban el lehetne dönteni, hogy mi is sérült pontosan !
Én egyszer kölcsönadtam egy körre a mocimat és az illető így állította le. Aztán nem akart beindulni az istennek sem. Azóta nem nyúltam ahhoz a kapcsolóhoz, annak ellenére sem, hogy szét lett szedve és meg lett csiholva
ha sokat használod a vészleállító gombot, hajlamos a kontakt hibára. Saját tapasztalat. Eddig mindig azzal állítottam le a motort mikor előkaptam a fényképezőt a tanktáskából pár mp-re. Majd azt tapasztaltam, hogy főleg előzésnél, mikor az előttem haladó jármű turbolenciája berázza kicsit a motort pár pillanatra elment a gyújtás, majd szerencsére vissza is jött. Legutóbb Ankara alatt csinálta, tiszta ideg voltam, hogy a világ végén romlik el a motor. Mikor már veszélyessé kezdett válni a dolog, akkor szétszedtem az út szélén a kapcsolót, megkapartam bicskával az érintkezőket, azután semmi baj nem volt.
Először meg akkor csinálta, mikor mentünk Marokkóba, és ausztriába kezdett el szarakodni, na akkor is sík ideg voltam miatta, hogy már az út elején elromlik a motor. Akkor gáz ez a hiba, ha több mp után sem jön vissza a gyújtás és előzés közben vagy.
Hát nekem a Sportec M3 sem akar kopni, úgy néz mint 6 e km-el ezelőtt.
És mivel hétvégén kiderült, hogy Zack BMW-jén öregebb gumi van, így egyelőre nem cserélem az tuti
Szasztok! Gumitémához hozzászolva én ma cseréltem michelin power pure-ra. Mondták hogy az elején ne tépjem neki nehogy baj legyen de annyira jol fog hogy nem kellett várni hogy lekopjon a viaszréteg. Én bátran ajánlom bárkinek. Akos nekem lenne de már elajándékoztam:) Késön szoltál:)
Nekem Z6 asszem 12e Km bírt ki, újonnan vettem, Mátrában karcolni lehetett vele, nekem bejött a gumi.
Most Z8 van fent, igazi melegben még nem tudtam kipróbálni, de már ezzel is leért a lábtartó. Így a használat elején tapadósabbnak érezni, de ez abból is adódhat, hogy nem olyan hegyes a profilja, mint a Z6-é volt.
Hosszú távon idegesíteni fog a magas zajszint.
Tankolásnál meg a a kút számlálója!
Nekem a sportdob pihen a garázsban, nem volt nagy biznisz!