A lábhossz méret az az ami hibádzik. Nekem sajna csak 71 cm a terpeszem, spéci cipővel ez 74. Kíváncsi vagyok, hogy a SIDI-be miként alakul, vhol a kettő között lesz. Egyébként jobb a helyzet, mint az FZ-vel, mert ennek az ülése sokkal szűkebb. Mostanába 64 kg körül vagyok, így az 1cm-es szivacsozás is megfelelő kényelemmel társul.
Motorról röviden:
- féke baromi jó, az ABS-e nagyon magabiztossá tesz, eddig kétszer pofázott vissza a hátsó féke, az elejét nem tudtam megnyittantani.
- futóműve egy fokkal jobb (az eleje puha, lehet ez is kap wilberset v hyperprot)
- egyenesfutása hibátlan
- a motorja ... érdekes hangokat ad ki magából. ... vannak típushibái is, remélem az enyém nem hozza a tüneteket
- eszméletlen hosszúak a fokozatai. 3-ast 60-nál lehet kapcsolni, ekkor forog 3000-et. 90-nél hatosba 3500-öt. 50-nél kell a kettes, mert egyébként rángat
- üléspozi hasalós
- csutakormány miatt fáj a csuklyás izmom és érzem a hátam (szokni kell még)
- magabiztosabb vagyok már most vele, mint az FZ-vel bármikor is
Sziasztok! Segitséget kérnék. Aki ujonan vett Fz6-s HG-ét 2007 évjárat az tud nekem segiteni, mennyi inditókulcs jár hozzá gyárilag? Igaz, hogy 2+ egy szervizkulcs. Köszönöm.
XX fórumban leírtam....Az volt a gáz, h a motor néha, teljesen rendszertelenül hatalmas füstgolyókat lökött ki magából...4 szerelőnél is voltam ( MF motors, Dream, Hori...) De egyiknél sem csinálta. Én mondtam, h szelepszárszimering gond lehet, de ezt ők persze kizárták. Lényeg, h lejött az előző tulaj hozzánk, és akkor épp füstölt egy qrva nagyot. Felajánlotta, h bmi van megcsináltatja, de ragaszkodtam, h vissza a lét:) Visszaadta. Kiderült, h egy szimering volt szarul a helyén, és az okozta a gondot. A motor 2 évet állt sajnos.Lehet ez volt az oka. De ezen a gépen én állandóan csak hátra pislogtam volna...2000 km-t mentem az xx-el. FZS-ne 2 előnye van csak vele szemben. Egyik a kényelem, másik a szerpentinezés. Mátrában, LEpencén , sokkal könnyebb terellgetni. XX szebb szerintem, illetve dinamikusabb egy picit.
Fújd be nem árthat..én megütögetném utána a csavarfejet és úgy próbálnám kicsavarni,dugóskulcsal. (1/4 crovával) szedtem szét,nem volt berohadva..összeszerelés előtt megpucoltam mindent és a meneteket is megkentem rezes zsírral...
Most akkor már ketten mondhatjátok el nekem, hogy az imbusz csavarokat hogy tudtátok kiszedni. Nekem így 9 évesen úgy be van gyógyulva... Inkább hagytam, amikor az imbuszkulcs elkezdte kinyírni a kulcsnyílást.
A csavarlazító akkor is segít ha nem tudom közvetlenül a menethez befújni?
Motorról röviden:
- féke baromi jó, az ABS-e nagyon magabiztossá tesz, eddig kétszer pofázott vissza a hátsó féke, az elejét nem tudtam megnyittantani.
- futóműve egy fokkal jobb (az eleje puha, lehet ez is kap wilberset v hyperprot)
- egyenesfutása hibátlan
- a motorja ... érdekes hangokat ad ki magából. ... vannak típushibái is, remélem az enyém nem hozza a tüneteket
- eszméletlen hosszúak a fokozatai. 3-ast 60-nál lehet kapcsolni, ekkor forog 3000-et. 90-nél hatosba 3500-öt. 50-nél kell a kettes, mert egyébként rángat
- üléspozi hasalós
- csutakormány miatt fáj a csuklyás izmom és érzem a hátam (szokni kell még)
- magabiztosabb vagyok már most vele, mint az FZ-vel bármikor is
2 kulcs ( fekete)és 1 db piros a szervízkulcs a kódszámmal !
(pipiskedem is a sajátomon)
A csavarlazító akkor is segít ha nem tudom közvetlenül a menethez befújni?