Tanács mindenkiek! Tavaj, akitől megvettem a vasta, tett mindkét kerékbe , valami durrdefekt megakadályozó spéci folyadékot. Ez egy qrva drága zöld lötty. Elvittem a Taylorhoz centríroztatni tegnap a kerekeket.Ekkor szembesültem ezzel a ténnyel, h ez a szar benne van...A lötty több helyen megmarta a felni belső oldalát, főleg ott ahol le volt pontokban rakódva! Dodó, a a szrelő srác qrva rendes volt, vagy egy óráig, kefézte, tisztította a felniket. Elmondta, h ő is gondolkozott már ilyenen, de ezt enm gondolta , h ilyen bajt is okozhat. Hála istennek, még nem lett maradandó probléma, de lehet, h egy évvel később már kimarta volna a felni falát.. SZAL SZERINTEM MINDENKÉPPEN KERÜLJÉTEK AZ ILYEN HÜLYESÉGEKET!
gUMIS SRÁC IS MONMDTA, H MINDENKIT LEBESZÉL EZEKRŐL A SZEREKRŐL. Más dolog, h rendesen ki sem lehet centrírozni....
Talán a sok állásban kicsit megakadt az úszód, aztán, amikor ráengedted a benzint nem zárt vissza és a túlfolyón kifolyt. Szerintem magától rendbejön ha használod.
Mondom ezt minden konkrét tapasztalat nélkül a motorodról... :-)
Hát pedig még beszéltem is hozzá. Mondjuk az akksival szívtam egy sort, de egyszer csak beszúúcsússzant. Lehet az fájt neki Minden esetre, ha holnap is ezt csinálja elkezdek aggódni
Én ma úgy jártam, hogy csak át szerettem volna pörgetni egy pillanatra a főtengelyt, hogy mennyire merült le az aksi..hát nem azonnal beindult? Pedig nem akartam beindítani.
Nah, felébresztettem az gépállatot.
Több problémám is akadt. Az egyik, hogy megint nem világít a féklámpa a hátsó fékre (amikor megvettem is ezt csinálta, de megcsinálták)
A másik, ami jobban aggaszt, hogy ahogy kinyitottam a benzincsapot szépen maga alá hugyozott. Szépen letörölgettem, utána beindítottam. Próbáltam nézni honnan jöhet a benya, de nem nagyon láttam. Az biztos, hogy a csap alatti karbi olyan volt és attól lefelé minden, amerre folyt. Normális ez, hogy hosszabb állás és elzárt csapos téma után ilyet csinál? Eddig nem tette. Remélem nem tűszelep para, mert akkor nem tudom mi lesz
Ma megkenem az exup szelepet rézbázisú zsírral 1200 fokig hőálló..
neked van vevő
gUMIS SRÁC IS MONMDTA, H MINDENKIT LEBESZÉL EZEKRŐL A SZEREKRŐL. Más dolog, h rendesen ki sem lehet centrírozni....
Mondom ezt minden konkrét tapasztalat nélkül a motorodról... :-)
Bizti unta a pali,hogy minden b-king fekete!
Több problémám is akadt. Az egyik, hogy megint nem világít a féklámpa a hátsó fékre (amikor megvettem is ezt csinálta, de megcsinálták)
A másik, ami jobban aggaszt, hogy ahogy kinyitottam a benzincsapot szépen maga alá hugyozott. Szépen letörölgettem, utána beindítottam. Próbáltam nézni honnan jöhet a benya, de nem nagyon láttam. Az biztos, hogy a csap alatti karbi olyan volt és attól lefelé minden, amerre folyt. Normális ez, hogy hosszabb állás és elzárt csapos téma után ilyet csinál? Eddig nem tette. Remélem nem tűszelep para, mert akkor nem tudom mi lesz