Mekkora darab vagy? Én vettem egy Louisost, neoprént, de 0-szor használtam, gyanítom nem is nagyon fogom. Ha gondolod odaadom egy 1000-ért
Az az aláöltöző nem néz ki rossznak, főleg az árát tekintve, de funkcióruházatom már van. Most kifejezett termosra hajtok, vagy lehet, hogy elég lesz az új ruci (remélem)
A 400-as FZR-re azt tudom mondani nagy általánosságban, hogy ha jót akarsz magadnak európai modellt veszel, tehát 600-tól felfelé. Mint ahogy a kolléga írja ezekhez (bármihez, ami japán belpiac) semmi alkatrész nincs, csak amit a gyárból rendelsz. Ha valami megegyezik nagyobb testvérével tuti nem az fog tönkremenni, hanem ami nem ugyanaz. A sor4 400-as amúgy olyan 60 pacierő, szerintem kezdőmotornak elegendő is lehet. Én azért nem mondanék le a kevesebb henger nagyobb ccm kombóról sem és nem ragaszkodnék egy bizonyos márkához. Ideális kezdőmotor: Suzuki GS 500. Olcsó, megvenni és fenntartani is, nem tép le a fejed, de meg lehet vele tanulni motorozni. Után meg lehet venni 100 lóerős vasat Szerintem
Nem a menetteljesítmény itt a kérdés: kipróbálod, meglátod, hogy elég-e neked. Az biztos, hogy a 600-as is ebben a kategóriában a legkezesebbek közé sorolható.
Más szempontok miatt nem ajánlanám: nincs hátsó kapaszkodó, utasnak esélytelen a kapaszkodás (és így nem is szabályos ugyebár). Motoralkatrészek nem nagyon stimmelnek, alkatrész nulla. Egy szó mint száz, ha FZS-t akarsz venni, 600-ast vagy ezrest vegyél!
A szívem a hang villások felé húz de majd a pénztárca dönt.... na széles utat (azért ha valaki tud válaszolhat mi a bajuk a 400-asoknak) hajnalban majd elolvasom csáó
a kesztyű állítólag iszonyat meleg! egy zoknira aszem beruházom:D
így is sisakot is vettem meg egy probiker hosszú szárú motoros cipőt is:d sok lesz ebben a hónapban már:D
hmm sok érv szól ellene? igazából mennyire kell forgatni hogy egy olyan 100-120-as utazót tudjon a motor mennyit fogyaszt milyen a futóműve, fékei, utassal hogy viselkedik kezdő motoros leszek nem feltétlenül venném meg a 600-ast belőle.
Még az is lehet, hogy tényleg összelegóztak egy ilyet, csak max nem patika állapotú. A képek minősége meg olyan, mint a gyártóké szokott lenni, ilyen fotót nem csinálnak, legalábbis szerintem, illetve ez nem igazi fotó.
Azért kíváncsi volnék mit mondana, ha az ember elmenne, és kérné, hogy mutassa meg a honlapon lévő "fz-t". Az nincs odaírva, hogy a képek csak illusztrációk
Sikerült találni egy ráérő festős ismerőst, aki kedvezőbb áron vállalja a festését a motornak. Ilyen grafit lesz az egész, nem lesz benne sötét kék.
Hétvégén csuda idő lesz, motorozzatok helyettem is.
Az az aláöltöző nem néz ki rossznak, főleg az árát tekintve, de funkcióruházatom már van. Most kifejezett termosra hajtok, vagy lehet, hogy elég lesz az új ruci (remélem)
A 400-as FZR-re azt tudom mondani nagy általánosságban, hogy ha jót akarsz magadnak európai modellt veszel, tehát 600-tól felfelé. Mint ahogy a kolléga írja ezekhez (bármihez, ami japán belpiac) semmi alkatrész nincs, csak amit a gyárból rendelsz. Ha valami megegyezik nagyobb testvérével tuti nem az fog tönkremenni, hanem ami nem ugyanaz. A sor4 400-as amúgy olyan 60 pacierő, szerintem kezdőmotornak elegendő is lehet. Én azért nem mondanék le a kevesebb henger nagyobb ccm kombóról sem és nem ragaszkodnék egy bizonyos márkához. Ideális kezdőmotor: Suzuki GS 500. Olcsó, megvenni és fenntartani is, nem tép le a fejed, de meg lehet vele tanulni motorozni. Után meg lehet venni 100 lóerős vasat Szerintem
Más szempontok miatt nem ajánlanám: nincs hátsó kapaszkodó, utasnak esélytelen a kapaszkodás (és így nem is szabályos ugyebár). Motoralkatrészek nem nagyon stimmelnek, alkatrész nulla. Egy szó mint száz, ha FZS-t akarsz venni, 600-ast vagy ezrest vegyél!
-hamar kimotorozod és unalmas lesz a saccolom:50 körüli lóerő(kivéve ha csak puszta közlekedésre veszed a-ból b-be)
-emiatt(is) nehéz eladni,mert mindenki min. 600-asban gondolkodik ebben a szegmensben.
így is sisakot is vettem meg egy probiker hosszú szárú motoros cipőt is:d sok lesz ebben a hónapban már:D
Biciklis és motoros cuccok
Azt a vesevédőt szerintem megnézem.
A minap legnagyobb meglepetésemre, ezt találtam: http://bike-bandit.hu/plugins/... ráadásul beárazva. Tud erről valaki, valamit?
Ez '07 -es évjáraté, de szerintem ugyanaz.
Hétvégén csuda idő lesz, motorozzatok helyettem is.
Milyen cikkszámot szeretnél, gyárit, esetleg K&N, vagy?
Szívesen utánanézek neked