Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyugodtan nézz 600asat, nem lesz nagy
Helló re. Köszönöm a kielégítő válaszokat! elgondolkodtató!
Köszönjük!
Mekkora darab vagy? Én vettem egy Louisost, neoprént, de 0-szor használtam, gyanítom nem is nagyon fogom. Ha gondolod odaadom egy 1000-ért

Az az aláöltöző nem néz ki rossznak, főleg az árát tekintve, de funkcióruházatom már van. Most kifejezett termosra hajtok, vagy lehet, hogy elég lesz az új ruci (remélem)

A 400-as FZR-re azt tudom mondani nagy általánosságban, hogy ha jót akarsz magadnak európai modellt veszel, tehát 600-tól felfelé. Mint ahogy a kolléga írja ezekhez (bármihez, ami japán belpiac) semmi alkatrész nincs, csak amit a gyárból rendelsz. Ha valami megegyezik nagyobb testvérével tuti nem az fog tönkremenni, hanem ami nem ugyanaz. A sor4 400-as amúgy olyan 60 pacierő, szerintem kezdőmotornak elegendő is lehet. Én azért nem mondanék le a kevesebb henger nagyobb ccm kombóról sem és nem ragaszkodnék egy bizonyos márkához. Ideális kezdőmotor: Suzuki GS 500. Olcsó, megvenni és fenntartani is, nem tép le a fejed, de meg lehet vele tanulni motorozni. Után meg lehet venni 100 lóerős vasat Szerintem
Nem a menetteljesítmény itt a kérdés: kipróbálod, meglátod, hogy elég-e neked. Az biztos, hogy a 600-as is ebben a kategóriában a legkezesebbek közé sorolható.

Más szempontok miatt nem ajánlanám: nincs hátsó kapaszkodó, utasnak esélytelen a kapaszkodás (és így nem is szabályos ugyebár). Motoralkatrészek nem nagyon stimmelnek, alkatrész nulla. Egy szó mint száz, ha FZS-t akarsz venni, 600-ast vagy ezrest vegyél!
Szerintem 2 ok van amiért badarság 400-ast venni:

-hamar kimotorozod és unalmas lesz a saccolom:50 körüli lóerő(kivéve ha csak puszta közlekedésre veszed a-ból b-be)

-emiatt(is) nehéz eladni,mert mindenki min. 600-asban gondolkodik ebben a szegmensben.
A szívem a hang villások felé húz de majd a pénztárca dönt.... na széles utat (azért ha valaki tud válaszolhat mi a bajuk a 400-asoknak) hajnalban majd elolvasom csáó
a kesztyű állítólag iszonyat meleg! egy zoknira aszem beruházom:D
így is sisakot is vettem meg egy probiker hosszú szárú motoros cipőt is:d sok lesz ebben a hónapban már:D
hmm sok érv szól ellene? igazából mennyire kell forgatni hogy egy olyan 100-120-as utazót tudjon a motor mennyit fogyaszt milyen a futóműve, fékei, utassal hogy viselkedik kezdő motoros leszek nem feltétlenül venném meg a 600-ast belőle.
Holnaptól a Lidliben:
Biciklis és motoros cuccok
Azt a vesevédőt szerintem megnézem.
Kettőt is megnéztem, mielőtt a 600-ast megvettem. Sok érv szól ellene. Mire lennél kíváncsi?
sziasztok érdekelne hogy ismeri e valaki a 400-as Fazereket, volt e valakinenk olyanja?
Még az is lehet, hogy tényleg összelegóztak egy ilyet, csak max nem patika állapotú. A képek minősége meg olyan, mint a gyártóké szokott lenni, ilyen fotót nem csinálnak, legalábbis szerintem, illetve ez nem igazi fotó.
Azért kíváncsi volnék mit mondana, ha az ember elmenne, és kérné, hogy mutassa meg a honlapon lévő "fz-t". Az nincs odaírva, hogy a képek csak illusztrációk
Sejtettem, hogy kamu. De, azért nem néz ki rosszul nem? Azért furcsa ez a kereskedő, hogyan gondolja ezt?
Ez valami klón ilyen fz6-ot nem láttam még, de szerintem ez nem is az
Ez vagy photoshop, vagy szépen összelegózta innen onnan a dolgokat meg a micsodákat. FZ váz és blokk, MT-03 lámpa, fordított villa...
Sziasztok!
A minap legnagyobb meglepetésemre, ezt találtam: http://bike-bandit.hu/plugins/... ráadásul beárazva. Tud erről valaki, valamit?
5VX-14451-00
Ez '07 -es évjáraté, de szerintem ugyanaz.
Abban nem lesz hiba, le se fogok szállni róla egyébként szép lesz szerintem
ez szép lesz!
Sikerült találni egy ráérő festős ismerőst, aki kedvezőbb áron vállalja a festését a motornak. Ilyen grafit lesz az egész, nem lesz benne sötét kék.
Hétvégén csuda idő lesz, motorozzatok helyettem is.
Google a barátunk. Amit ott nem találsz meg az nincs.
Milyen cikkszámot szeretnél, gyárit, esetleg K&N, vagy?
Szívesen utánanézek neked