Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Láttatok már full graphit-szürke Fazert?
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat, igazán sokat segítettetek...!
Boldog Névnapot Krisztián
Szerintem nem. De azt tudni kell, hogy a pénz nem a motor eladásakor sok, hanem az alkatrészárakon.
Köszönöm!

Egyébként most látom irja hogy:

"kétévenként cserélje ki a főfékhengerek és féknyergek belső alkatrészeit"

Ez most komoly?

Négyévenként meg cseréljem az összes fékcsövemet?
A sima gyertya is elmegy 30-35 ezret.
Gonosz gnóm törpék csillámpóniját meg el se vállalja, nehogy megkarcolja a szúrós tekintete
10.000-et ír a honlapján, nem? Édes szőkéknek vékonyabban fog
Megkérdezhetem mennyi volt a telóolaj csere? Asszem idén ezt is hozzácsapjuk a szokásos olajcseréhez.
Jaja, nincs varázslás, meg érdekes "új" alkatrészek... teleszkópolajat bontatlan Motul flakonból öntötte. Illetve előtte azért kibontotta
miért térnél el, ha a könyv is a simát írja, ami olcsóbb.
szerintem az irídiumos cucc az parasztvakítás.
Nekem az interaktív szerelés tetszik. Én nézem amit csinált, kérdezek ő meg válaszol és magyaráz. Jó esetbe legközelebb nem kérdezem meg újra ugyanazt, bár ez nem biztos Nektek meg az sem hátrány, hogy a Yamaha kpjába volt szerelő jóideig.
Ügyes a fickó... Mindig válaszol, bármi hülye kérdésem is van... ma azt tanultam meg, mi a zsugorcső
Egy túrzásra használt (nem gyilkolt) FZ6-on érdemes eltérni a gépkönyvben előírt NGK CR9EK gyertyától?

Értem ezalatt hogy iridiumos gyertyát venni? (A hagyományos gyertya 2200 Ft/db az iridiumos 5400 Ft/db)
Na látod, én mondtam, hogy nem bánod meg ha hozzá viszed Eléggé ott van az elektromos dolgokban, ha minden igaz az egyik szakterülete
Túlvagyok az idei első 1.000 km-en remélem, lesz még soksok. Szombaton barátnővel mentünk 300 km-t a Mátrában, meg várakat néztünk. Nagyon jó volt, még sosem voltam a Mátra szerpentinjein... hát, elég komoly . Hó volt az erdőben, nem itt-ott, hanem telibe! Egy darab motorossal sem találkoztunk a Mátrában, pedig azt hittem, már lesznek.
Lézerblokkoló bekötését végülis egyszerűen oldottam meg: elvittem Surányi Zolihoz . + cserélt nekem teleszkópolajat, és rögtön más az érzés...
Köszi!
Elsietett kérdés volt, később leírták.
Bocsi!
Az FZ lámpa átalakításához a H4 fényszóró csatlakozó mellé kell SARU is? A szövegből nem 100%. Bár lehet piti kis semmiség és jár vele a boltokban. Most megyek csak megnézni.
FZ6 portál

üdv
Igen megvan még :)
Írj egy üzenetet a hirdetésemnél,aztán ott tudunk róla beszélni
"Amúgy ha az exup szelep zörög azt hogyan lehet kideríteni?"
Úgy hogy leszeded a takarást ami fedi,és járatás közben lefekszel és meghallgatod ad e valami hangot.

Én meg úgy jártam,hogy megvettem a motort,nagyjából rendben volt külsőleg meg hangra is (természetesen mondtam hogy hideg motorral szeretném meghallgatni,bele is ment) motorikusan minden szép és Ok volt,csak egy karbi szinkron kell :) Exup szelep se adott hangot..mondom faxa,ezt megveszem :)

Nos megvettem,majd nemrég szétszedtem jól a gépet (nálam ez vétel után szokás),természetesen a kipufogóra is rálestem,hogy mi hogyan áll...leszedem az Exup szelep takarását..erre mit látok?! a bovdenek ott voltak meg a kerék amibe bele fogatódik,de az exup szelep sehol,csak egy csavarral be volt tekerve hogy ne fújjon ki a kipufogó ...tehát kibelezték... utána jártam hogy mi kell bele,és vettem 15k-ért Exup szelepet. És most jön az,ami sokszor kell a szelephez hogy ne kopjon ki és és nem nyikorogjon "Hőálló réz zsír" kell hozzá és megóvja a nagyobb kopástól. Sok használt gépnél ezt nem pótolják és ezért kikophat a fém persely ami körbe veszik.
Szóval ha az zörög akkor hőálló réz zsírt neki,és valszeg jó lesz :)
Mivel majdnem minden nap nézem az új e-bayes hirdetéseket, gondoltam, belinkelgetem ide, ha érdekeset látok, hátha valaki jól jár vele.

FZS 1000 kormányteló
FZS 1000 tankbőr
....ja,hogy v6-os,akkor elég az a 416............
hát amióta motorozok,azóta háttérbe szorult a v6-os ..