Én is ellenpélda vagyok. Régóta be van horpadva a tank, a fejidom az index tövénél repedt, de túl nagy luxusnak érezném kijavítani. Az én szemem nem bántja, inkább benzinre meg kajára költöm.
ezzel én is így vagyok...törekszem arra,hogy olyan motorokat vegyek amelyek csak karbantartást igényelnek nem felújítást...és így is szoktam eladni,hogy elégedett legyen aki tőlem vásárról.. :) Ne mindjárt a szervizbe vigye a pénzét.
De lehet ha semmit nem csináltatok meg rajta és 900 ért adtam volna az jobban kelendő lenne..
Ok persze köszi szépen a segítséget!
Csak magamból indulok, ki hogy én mennyire vigyázok a cuccaimra és ezt valahogy alapnak gondolom. Ha nálam kiszakadt volna akkor megyek és megcsináltatom, cserélem stb. Én úgy vagyok vele (lehet rossz beidegződés hogy amilyen a motor kinézete olyan a gazda törődése). Az én 14 éves Bandikámat mikor meglátta a vevő csak annyit kérdezett, hogy soha nem volt használva vagy újra lett fényezve? Nálam alap, hogy a gép mindíg patika!
Az ülés ott a varrásnál szakad. Enyém is olyan volt, és más nem volt rajta problémás, sőt nagyon vigyáztak rá. Ez a legolcsóbb hiba. Ez csak popsi kérdés
Hétvégére motoros időt jósolnak, fel lehet ébreszteni a gépeket a téli álmukból. Hogy még izgalmasabban induljon az idei szezon egy nagyon kedvező ajánlatot adok most az FZ1 tulajoknak Akrapovic hexagonal dobra: http://www.kepesmotor.hu/onroa...
nincs semmi baj az 57e km-rel..Meg ennyi sasiból túl sok válogatási lehetőség sincs..és nem is lehet újszerű igényt elvárni..
Menjetek el nézzétek meg aztán úgy is okosabb leszel. Ha meg megfelel ennyi pénzt megér ha rendben van..
ha meg csináltok nagy szervízt,szelepáll.kompressziómérés stb,akkor derül majd ki ,hogy milyet sikerült venni...Meg látod is ,hogy eszi -e az olajat vagy sem..
sok sikert
Beszéltem a sráccal, azt mondta hogy a fejidomot javítatta és lefújatta. Ezen kívül még a lánc lánckerekeket cserélte rajta.
Az hogy mennyi a kilóméter hidegen hagy.
Szerintem az a 57 ekm elijeszt minden 29990 km-hez szokott lámát. A Grande a legkorrektebb külföldi motor árus. Nem teker, nem hazud. Viszont az a lánc baromi hosszú. Hogy megnyúlott e, vagy a lánckerék kisebb e, vagy a lánc hosszabb e nem látszik. Viszont tényleg sok a gönc rajta, és a gumik se vacakok. szvsz.
Mindenféleképpen márka szervíz, lehívják a hibaadatokat a motorodról és fogják tudni mi okozta a hibát.
Véleményem szerint elektromos hiba de ha a motorjelző felvillan akkor be is tárolja a hibát.
Egy 2005-ös évjáratú 600-as Yamaha FZ6-S /Fazer/ tulajdonosa vagyok, a mociban jelenleg 30.000 km van!
Még a múlt szezon vége felé 2 érdekes dolgot vettem észre a "működésében", ami lehet, hogy csak "szépséghiba", de lehet, hogy komolyabb a dolog!
1.) Menet közben volt már olyan, hogy a sebességmérő kb. 1-1,5 másodperc erejéig felugrott egy irreális, 200 feletti értékre, holott alig mentem 100-nál többel! Ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy:
- valószínű a sebességmérő szenzor hibája ez,
- vagy inkább az ECU hibája
- és hogy az aktuális mért sebesség úgy általában visszahat-e bármilyen módon a motor vezérlésére, vagy csak mér, mutat, és ennyi!?
2.) Többször előfordult olyan, CSAK erőteljes gyorsításnál, konkrétan pl. 2-ban 10-12 ezerig húzatva, kb. 10 ezer körül egy pillanatra felvillant a "motorhiba" visszajelző narancs színű lámpa...ez utáni gázvisszavételkor szintén felvillant egy pillanatra! Ez normális működés, csak eddig nem tűnt fel, vagy vmilyen hibára kellene gyanakodnom? Ha hiba, akkor pontosan mit jelez ezzel a moci, ugyanis a szervíz-könyvében semmilyen utalást nem találtam erre vonatkozólag, hibakódot nem ír a gép! Ez egyébként, ahogy én tapasztalom, egyáltalán semmilyen működési rendellenességet nem okoz, csak picit nyugtalanít, hogy talán vmi nincs egészen rendben!?
Ott a pont dipshit,ugyanez nekem is.Lehet korral jár(36). 2008-ban vettem,meg voltam őrülve télen, mentem ha száraz volt az út,max 2 naponta ránéztem a garázsban,időjárást bújtam,ilyenek......
Most meg eszembe se jut,ha nincs dolgom abban a garázsban,1-2 hétig nem is látom....ez ilyen
Ja meg hát rájön az ember fia,hogy hidegben nem lehet motorozni,max megjáratni a gépet és annyi........
A motor (és a kocsi) is műszakilag megkap mindent, de esztétikailag kifogásolható.
De lehet ha semmit nem csináltatok meg rajta és 900 ért adtam volna az jobban kelendő lenne..
Csak magamból indulok, ki hogy én mennyire vigyázok a cuccaimra és ezt valahogy alapnak gondolom. Ha nálam kiszakadt volna akkor megyek és megcsináltatom, cserélem stb. Én úgy vagyok vele (lehet rossz beidegződés hogy amilyen a motor kinézete olyan a gazda törődése). Az én 14 éves Bandikámat mikor meglátta a vevő csak annyit kérdezett, hogy soha nem volt használva vagy újra lett fényezve? Nálam alap, hogy a gép mindíg patika!
Hétvégére motoros időt jósolnak, fel lehet ébreszteni a gépeket a téli álmukból. Hogy még izgalmasabban induljon az idei szezon egy nagyon kedvező ajánlatot adok most az FZ1 tulajoknak Akrapovic hexagonal dobra:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Menjetek el nézzétek meg aztán úgy is okosabb leszel. Ha meg megfelel ennyi pénzt megér ha rendben van..
ha meg csináltok nagy szervízt,szelepáll.kompressziómérés stb,akkor derül majd ki ,hogy milyet sikerült venni...Meg látod is ,hogy eszi -e az olajat vagy sem..
sok sikert
Beszéltem a sráccal, azt mondta hogy a fejidomot javítatta és lefújatta. Ezen kívül még a lánc lánckerekeket cserélte rajta.
Az hogy mennyi a kilóméter hidegen hagy.
Mindenféleképpen márka szervíz, lehívják a hibaadatokat a motorodról és fogják tudni mi okozta a hibát.
Véleményem szerint elektromos hiba de ha a motorjelző felvillan akkor be is tárolja a hibát.
Egy 2005-ös évjáratú 600-as Yamaha FZ6-S /Fazer/ tulajdonosa vagyok, a mociban jelenleg 30.000 km van!
Még a múlt szezon vége felé 2 érdekes dolgot vettem észre a "működésében", ami lehet, hogy csak "szépséghiba", de lehet, hogy komolyabb a dolog!
1.) Menet közben volt már olyan, hogy a sebességmérő kb. 1-1,5 másodperc erejéig felugrott egy irreális, 200 feletti értékre, holott alig mentem 100-nál többel! Ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy:
- valószínű a sebességmérő szenzor hibája ez,
- vagy inkább az ECU hibája
- és hogy az aktuális mért sebesség úgy általában visszahat-e bármilyen módon a motor vezérlésére, vagy csak mér, mutat, és ennyi!?
2.) Többször előfordult olyan, CSAK erőteljes gyorsításnál, konkrétan pl. 2-ban 10-12 ezerig húzatva, kb. 10 ezer körül egy pillanatra felvillant a "motorhiba" visszajelző narancs színű lámpa...ez utáni gázvisszavételkor szintén felvillant egy pillanatra! Ez normális működés, csak eddig nem tűnt fel, vagy vmilyen hibára kellene gyanakodnom? Ha hiba, akkor pontosan mit jelez ezzel a moci, ugyanis a szervíz-könyvében semmilyen utalást nem találtam erre vonatkozólag, hibakódot nem ír a gép! Ez egyébként, ahogy én tapasztalom, egyáltalán semmilyen működési rendellenességet nem okoz, csak picit nyugtalanít, hogy talán vmi nincs egészen rendben!?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Tán vettek is ott tavaly egy hornetet...
Most meg eszembe se jut,ha nincs dolgom abban a garázsban,1-2 hétig nem is látom....ez ilyen
Ja meg hát rájön az ember fia,hogy hidegben nem lehet motorozni,max megjáratni a gépet és annyi........