Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van itthon már hét benzin motoros jármű, meg egy bio ló,nem szándékozom többet vásárolni
Szerinted van rajta csomó? (kákán)
Azért azt az 57 ezer km-t bele lehet rakni így is, és úgy is.....
akkor menj be egy használt autó/motor kereskedésbe és vedd meg a legfényesebben csillogót
Hozzátéve a szép esztétikai állapot,mindig jó műszakit is takar,de fordítva általában egy sapka szart
Én is ellenpélda vagyok. Régóta be van horpadva a tank, a fejidom az index tövénél repedt, de túl nagy luxusnak érezném kijavítani. Az én szemem nem bántja, inkább benzinre meg kajára költöm.
Akkor itt vagyok én ellenpéldának.
A motor (és a kocsi) is műszakilag megkap mindent, de esztétikailag kifogásolható.
ezzel én is így vagyok...törekszem arra,hogy olyan motorokat vegyek amelyek csak karbantartást igényelnek nem felújítást...és így is szoktam eladni,hogy elégedett legyen aki tőlem vásárról.. :) Ne mindjárt a szervizbe vigye a pénzét.
De lehet ha semmit nem csináltatok meg rajta és 900 ért adtam volna az jobban kelendő lenne..
Ok persze köszi szépen a segítséget!
Csak magamból indulok, ki hogy én mennyire vigyázok a cuccaimra és ezt valahogy alapnak gondolom. Ha nálam kiszakadt volna akkor megyek és megcsináltatom, cserélem stb. Én úgy vagyok vele (lehet rossz beidegződés hogy amilyen a motor kinézete olyan a gazda törődése). Az én 14 éves Bandikámat mikor meglátta a vevő csak annyit kérdezett, hogy soha nem volt használva vagy újra lett fényezve? Nálam alap, hogy a gép mindíg patika!
viszont több motorjukat garanciával árusítanak,erröl itt pedig szó sincs..Mondjuk lehet,hogy ez csak bizományis,azok pedig saját darabok.
csak az ára miatt bátorkodtam belinkelni
Az ülés ott a varrásnál szakad. Enyém is olyan volt, és más nem volt rajta problémás, sőt nagyon vigyáztak rá. Ez a legolcsóbb hiba. Ez csak popsi kérdés
Igen néztem már. Az ülés szakadás egy picit igénytelen tulajra emlékeztet de ezt lehet csak én gondolom így.
Haliho!

Hétvégére motoros időt jósolnak, fel lehet ébreszteni a gépeket a téli álmukból. Hogy még izgalmasabban induljon az idei szezon egy nagyon kedvező ajánlatot adok most az FZ1 tulajoknak Akrapovic hexagonal dobra:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Először rámozdulok egy közelebbi motorra. Az csak 120km-re van. Aztán ha az nem ok akkor megnézem a Grandést
nincs semmi baj az 57e km-rel..Meg ennyi sasiból túl sok válogatási lehetőség sincs..és nem is lehet újszerű igényt elvárni..
Menjetek el nézzétek meg aztán úgy is okosabb leszel. Ha meg megfelel ennyi pénzt megér ha rendben van..
ha meg csináltok nagy szervízt,szelepáll.kompressziómérés stb,akkor derül majd ki ,hogy milyet sikerült venni...Meg látod is ,hogy eszi -e az olajat vagy sem..
sok sikert
Szia!

Beszéltem a sráccal, azt mondta hogy a fejidomot javítatta és lefújatta. Ezen kívül még a lánc lánckerekeket cserélte rajta.
Az hogy mennyi a kilóméter hidegen hagy.
Nem reagáltak?
Szerintem az a 57 ekm elijeszt minden 29990 km-hez szokott lámát. A Grande a legkorrektebb külföldi motor árus. Nem teker, nem hazud. Viszont az a lánc baromi hosszú. Hogy megnyúlott e, vagy a lánckerék kisebb e, vagy a lánc hosszabb e nem látszik. Viszont tényleg sok a gönc rajta, és a gumik se vacakok. szvsz.
Hali,

Mindenféleképpen márka szervíz, lehívják a hibaadatokat a motorodról és fogják tudni mi okozta a hibát.
Véleményem szerint elektromos hiba de ha a motorjelző felvillan akkor be is tárolja a hibát.
Kedves Fórumtársak!

Egy 2005-ös évjáratú 600-as Yamaha FZ6-S /Fazer/ tulajdonosa vagyok, a mociban jelenleg 30.000 km van!

Még a múlt szezon vége felé 2 érdekes dolgot vettem észre a "működésében", ami lehet, hogy csak "szépséghiba", de lehet, hogy komolyabb a dolog!

1.) Menet közben volt már olyan, hogy a sebességmérő kb. 1-1,5 másodperc erejéig felugrott egy irreális, 200 feletti értékre, holott alig mentem 100-nál többel! Ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy:
- valószínű a sebességmérő szenzor hibája ez,
- vagy inkább az ECU hibája
- és hogy az aktuális mért sebesség úgy általában visszahat-e bármilyen módon a motor vezérlésére, vagy csak mér, mutat, és ennyi!?

2.) Többször előfordult olyan, CSAK erőteljes gyorsításnál, konkrétan pl. 2-ban 10-12 ezerig húzatva, kb. 10 ezer körül egy pillanatra felvillant a "motorhiba" visszajelző narancs színű lámpa...ez utáni gázvisszavételkor szintén felvillant egy pillanatra! Ez normális működés, csak eddig nem tűnt fel, vagy vmilyen hibára kellene gyanakodnom? Ha hiba, akkor pontosan mit jelez ezzel a moci, ugyanis a szervíz-könyvében semmilyen utalást nem találtam erre vonatkozólag, hibakódot nem ír a gép! Ez egyébként, ahogy én tapasztalom, egyáltalán semmilyen működési rendellenességet nem okoz, csak picit nyugtalanít, hogy talán vmi nincs egészen rendben!?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Jah az nem ott volt
Berber ismeri a grandemotot nem?
Tán vettek is ott tavaly egy hornetet...
Ott a pont dipshit,ugyanez nekem is.Lehet korral jár(36). 2008-ban vettem,meg voltam őrülve télen, mentem ha száraz volt az út,max 2 naponta ránéztem a garázsban,időjárást bújtam,ilyenek......

Most meg eszembe se jut,ha nincs dolgom abban a garázsban,1-2 hétig nem is látom....ez ilyen


Ja meg hát rájön az ember fia,hogy hidegben nem lehet motorozni,max megjáratni a gépet és annyi........