4 hónap alatt mentem 2 kilométert motorral; most először, mióta motorozok. Előző 3 télen mindig belement legalább 2000 km az órába..hát most meg nem, néha már azt is elfelejtem hogy van motorom
Az a legrosszabb, hogy kevésbé fáj, mint régen akár csak 2 hét kimaradás.. Gyanítom lesz ez még rosszabb is
Remélem, hogy téli elvonási tünet csak a fiatal korom hozadéka (kb. 2 éve ilyen nehéz). Kérlek nyugtassatok meg, hogy aki már 10-20 éve motorozik, annak nem ilyen nehéz kibírnia a szeretett motorja nélkül egy pár hónapot.
Sajna az még mindig sok nekem. A lélektani határ a 750.000Ft +100.000Ft átírás. Ennyi pénz van a projectre. Most van egy kilátásban de nem akarom elhamarkodni és még alkudni kéne egy picit.
az enyémen most volt a full szervíz amit végig is nézhettem,ha ehhez hozzáadom az oktoberben vett gyári kuplung bowdent akkor ki is jön a 90eft..ha leszedem a csomagtartó rendszert és a dobozokat és gyári felszereltségben 1 misiért oda tudom adni
Teljesen újszerű állapotú költeni mostanában nem kell rá semmit!
Így is 280 nal drágább mint amit te néztél...de fiatalabb 2.gazdás kevesebbet futott balesetmentes,leszervizelt biztos kézből..a szervízt a motorjavító.hu Németh István csinálta legnagyobb megelégedettségemre
hát igen de sajna az előző dobozommal ráfaragtam és az adapterlapot csak úgy tudtam felcsavarozni ,ha levágtam a hátsó rögzítőt .
most az nincs a karok pedig valószínűleg nem kompatibilisek .elég összetett dolog ez a givi system
megint segítséget szeretnék kérni !
belevágtam egy givi doboz projektbe .eddig a felső képen szereplő tartóm volt ,most pedig a 2. képen lévő tartólap (platni vagy mi)
van a dobozhoz .elég valami átalakító ,vagy a karok már alapban nem kompatibilisek ? link köszönöm!
Még mindig vívódok... kicsit.
NC700X-et szemrevételeztem, de most kicsit sokallom az 1,910k HUF-ot az ABS-es verzióra. S arra is költeni kellene még.
- bukócső
- középsztender
- alacsonyított ülés
Az se biztos, hogy bejönne. Ennek a gépnek a kistesóját próbáltam - F800R - s egész kellemes volt. Az ABS magabiztosságot adott, a Metzelerek tapadtak mint állat. Magamhoz képes megbíztam a technikába, s így jobban is döntögettem. Valami ehhez hasonlót várok ettől a 83 lóerős, 86 NM-es piroskától is.
Igen az elejéről gondoltam, hogy kapott. A lábtartót meg nem láttam. Ha egy kicsit közelebb lenne megnézném és vinnék egy szerelőt is de több mint 300km van. Azért az oda vissza 10.000Ft csak üzemanyagba, nem beszélve a szerelő díjáról stb.....
Simán megvenném a tiédet csak nincs annyim rá. 100.000 meg nem lehet lealkudni a motorok árából. Hitel meg elég a lakásra motor már luxus szerintem. Akkor vagy lesz egy öregebb és olcsóbb vagy esetleg egy másik típus ami itt most off lenne. Meg kell húzni valahol a határt mert még az átírás is dob rá egy 100.000Ft aztán még ha kell rá lánc, gumi, fékbetét, olajcsere, stb.
az eleje biztos csattos volt,mert a fejidom fújva van matricák sehol..de ezt te is látod.. ha valós lenne a km szerintem nem kellene ilyen csunyának lennie a leömlőknek.. ha javított az eleje megkérdőjelezhető a km óra valóban ezé a motoré-e ..ja és az utolsó képen jól látszik,hogy a jobb oldali lábtartókonzol jócskán el van hajolva..kifelé áll a fékpedál is...
az ára tükrözi az állapotát...
vajon mennyiért jutottak hozzá,ha ennyiért tudják adni
Valószínűleg élőben lehetne még látni jócskán nem tetsző dolgokat..
akarlak lebeszélni róla..
ha akarsz makulátlant keress meg,
a többi alku tárgya
Te Zack, aztán hogyé dobálják manapság ezt a gépet?
Mellesleg egyszer leülhetnénk egy sör mellett, megpróbálnám megérteni a gondolkodásmódodat, hisz egyszer azt hallottam: para ez a 600fazer, eladom... Erre jön egy ilyen bömös.......
Köszi a segítséget mindenkinek doboz ügyben. Amit Peti linkelt holnap felhívom, plusz az ebay-ra is dobtam egy üzit hátha.
Bár amit Peti linkelt azon platni is van 15-ért szerintem az jó ár.
Az a legrosszabb, hogy kevésbé fáj, mint régen akár csak 2 hét kimaradás.. Gyanítom lesz ez még rosszabb is