Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Má nem birom nézni mennyit küzdötök egy kar készlettel.
Ebay-en a sima rövid 10-12e körül van ingyen postával a felhajlós kitolható 14-16 e én már fogtam a kezemben kellemes jól kidolgozott darabok.
Majd ha oda jutok lesz nekem is saját.
No ha akar valaki rendelni onnan tegye jobban megbíznék ezekben a majom kínaiakban mint a vaterás emberkékben.
Na mewntem mielőtt újra kidobnak.
Bocsi csá.
én úgy értelmezném,hogy a lánc egy pontja(ez lehet also,felső, stb)
mozoghat 40-50mm ert.
de ha úgy néznénk ahogy te írtad, akkor biztos határon belül lennél az én gondolatomhoz képest
amúgy én meg érzésre szoktam beállítani nem méregetem, én szeretem picit lazábbra hagyni,
pedig mailben azt írta a srác ,hogy fz6 s2 -re rendelte .
az biztos ,hogy a fzs1000 és fz6 kuplung karja megegyezik,
azon nem lepődnék meg ha a fzs600 é is ugyan olyan lenne, tudtommal még a régebbi r6ok kuplungkarja is ugyan olyan...

érdekes és meglepő, ha egymás mellé tennénk fz6ot,fzs600/1000,Mt01,tdm stb.... elég sok közös alkatrész van,
..ez lenne : link
Most akarok a hétvégén. Eddig nem kellett rajta, még most is a felső határérték körül van. Szerinted hogy kell nézni a feszességét a rajz alapján, ahogy a szervízkönyvben le van rajzolva. Hogy kell értelmezni
helló . én rendeltem a vaterán fzs600-hoz ,de mivel ilyen formában nem szerepel a listán ezért én is fzs1000 -et adtam (Berber segített)
igaz már már 44 .napban vagyok az utalás óta ,de ma kaptam levelet (ez is nagy szám az eladó hozzáálláshoz viszonyítva )és van némi remény .de a képesmotoron árul egy srác fzs1000 -hez valót ,mert tévedésből rendelte ,azt gondolta fz6 -hoz is jó lesz .korrekt áron 12 ezerért adja ,én már váltottam vele levelet .keresd meg
teljesen normális, főleg ha még nem feszítettél rajta a 10e km alatt
http://www.manualedereparatie....

fzs600 service manual ha valakinek kell
Sziasztok!
Kérdésem, hogy az normális, hogy 10000km-nél már feszíteni kell kicsit a láncon normál vezetési stílus mellett.
A feszesség ellenőrzését hogy kell nézni a két vonal között kell hogy legyen a lánc, a felső vonalnál a lánc felső részének, az alsó vonalnál meg az alsó részének, vagy mondjuk a felső részének a vonalak között?
2011 ben nem us gyártották az fzs600 at
...izé... természetesen 2001-es az fzs600...
Sziasztok! Állítható fék- és kuplungkart szeretnék a 2011-es fzs600-ra. Tud valaki használható megoldást emberi áron? Rémlik, hogy egy régebbi hozzászólásban írta valaki, hogy az fzs1000-hez való jó az fzs600-ra is. Erről ki mit tud esetleg?
Oké, én nem licitálok. Ez kevésbé fényes felületű, dörzsölősebb, kevésbé csúszós.
Csak azért kérdezem lehet teszek rá tétet, de ha licitáltál volna rá, nem vertem volna fel az árat.
Nekem a gyári ülésben csak az a baj, hogy a cordura gatyám kegyetlenül csúszkál rajta.
Végeredményben az utasnak előre, a vezetőnek hátrafelé nő meg a helye, de magasságban nem érzek különbséget (legalábbis vezetőoldalon).
Csak úgy tűnik! A két keresztél élesebb, így magasabbnak tűnik. Amit nyersz vele: jobban hátra tudsz csúszni, ha akarsz, mert a gyári a feneked mögött elkezd ívelni felfelé. Nekem is ilyen van, érzésre nincs különbség a gyárihoz képest magasságra, nem mértem le. Kb 190 centi vagyok, én sem örülnék neki...

Viszont a hátsó feled megköszöni, ha beszerzel egy ilyet, ég és föld a gyárihoz képest. Sajnos a postaköltség az nem kevés...
Nem licitálok.
Tudom, hogy már kérdeztem, de itt az első rész is lejjebb kerül, vagy csak az utasülés kerül magasabbra? Mert elég nagy különbség van a két ülés között és én nem akarok még alacsonyabb ülést.
Te licitálsz rá?
Sziasztok.

Mért nem viszed el Ceglédre a KPM-hez. Nincs olyín messze a lakhelyedtől, olcsó, és normálisak nem szarakodnak a motorosokkal.
Az nem én voltam.
A türelem rózsát terem. Én 10-ért vettem az enyémet a ricsibontóban véletlen, egy haver fülesére (ott állt már 3 éve, voltam előtte többször is nála, csak hát nem azt kerestem) Érdemes nézelődni, várni, hátha.