A motort így vettem már, én nem tettem volna ilyet, utálom a gyárit dolgokat barmolni, inkább másikat csinálok. A sárvédő végéből le van vágva, a rendszám egy laposvas-szerűséggel felcsavarozva. Semmi extra, a vágás elég jól sikerült, a rendszám viszont át van fúrva a két csavar miatt. Ha eszembe lesz lefotózom valamikor.
nem leszólásnak szántam
Tapasztalat,elsö keréken CBR 1000f
Apropó belekerült a telomba a 10w-s olaj..kezdhetem állítgatni a futómüvet mert kemény lett nagyon ..Legközelebb maradok a gyári 5w-nél,ha nem sikerül beállítani... Nekem így nem tetszik...
Nem feltétlenül.....nekem az SV650-en jobbnak tűnt a 180 a 160 helyett és a kisgixerre is tesznek már pályázók 190-et...és az eredeti felnire.....legközelebb a mostani SV1000-re 190-et teszek fel mert abból épp van egy itthon és másoknak már többször tettem fel olyat ilyen gépre.....ezért nem merném határozottan leszólni aki nem a gyári méretet használja...
a szélesebb gumival a kanyarokban nehézkesebb lehet...
De ha tul nagy a felnidre és mégis felkerül,úgy összehúzza,hogy megváltozik a felfekvő felület kanyarban,még baleset veszélyes is lehet! A gyári méret a befutó
Babalu, te milyen változást vettél észre Zack motorján az ülés átalakítása után?(kényelmileg)
tomijoe1- bizony nem te vagy az egyetlen, én is sok mindenre gondoltam miután megvettem és mentem vele egy kört csak arra nem, hogy ennyire nyomja majd a hátsóm
Ez az ülés is olyan lesz lassan, mint a gumi, olaj stb témák.
A tommot 100-ért csinál egy ülést, ami a te súlyodra, alkatodra van szabva. Szerintem, aki nem hosszú távon gondolkodik a motorral és nem megy sok tízezret, annak csak pénzkidobás (bár biztos sokkal komfortosabb rövid távon is) szerintem.
Nekem az a véleményem, hogy ha tényleg nem csak áthuzatni akarod, hanem alakíttatni is, akkor érdemes olyanhoz vinni, aki motorülésre specializálódott (többnyire motoros is) mert ő lehet, hogy drágábban, de hozzáértőbben csinálja meg, talán. Ez is csak az én véleményem.
Ákos nem haragszol meg, ha megkérdem, hogy miért van az, hogy te mindenre tudsz egy jobbat, olcsóbbat, de ha valaki rákérdez nincs válasz vagy eltűnsz? Tényleg csak érdeklődöm
Rihonelli ! próbáltál már az előírtnál szélesebb gumit az fzs -en ?
olvastam ,hogy nem szerencsés dolog ,de pl. én 180 -as gumival vettem meg a motorom - igaz le is cseréltem azonnal ,ezért nem is tudom milyen .-köszi-
Igen, az egy fontos pont, hogy kinek mennyit ér!
Nekem az ülésem borzasztó csúszós, sokan ismeritek az érzést, tehát valamit kezdeni kellett vele. Másik részről az osztrák út, hazafele vezető része már nyűgös és kellemetlen volt, ahhoz képest, hogy szórakoznom kellett volna. Plusz a motort tartósra tervezem, és hosszú utakra. Úgy voltam vele, hogy 40-nél többet nem szeretnék adni érte. Aztán jött a zselés dolog, és mesélték, hogy milyen király. Plusz ennyiért egy teljesen egyedi ülést kapok, s gyakran a személyes testreszabás a drága. Az egy dolog, hogy az enyém nem lesz túl csicsás, de lehetne 6 színű is.
Az tény. fogdostam tommot ülést, minőségi. Valakinek megéri, valakinek nem.
Én a sima nem is tudom milyen műbőrrel is meg voltam elégedve.. bőr és cordura nadrágban aztán teljesen mind1 milyen az érzésre. Több mint 40 ezer kilométert kibírt.. azért az nem olyan rossz.
Igen, de nem abból az anyagból....a zselé mocskos drága(már a használható) és a huzat is a jó minőség.......nekem 15-ért áthúzták volna alap alakítással is a hátsó ülést ráadásul egy elég nagy műhelyben ahol motorüléseket is csinálnak, de az anyag az nem volt olyan mint amit pl. a tommot használ....
A kárpitos nem egy miller szakma, és most egyre kisebb a piac is.
Szóval amit motoros szavakkal illetve odaadnak neked 60-70ezerért, azt egy mezei kárpitos, ülésalakítás, újrahúzás címszóval simán megcsinálja neked a harmadából is.
Legalábbis nekem ez a véleményem.
Nekem nem volt problémám az ülésemmel (GS) csak cserélni kelett a huzatot.. na ez kemény 8ezer forint volt, és 2 nap alatt kész lett
Tételezzük fel, hogy nem csak nagyzoltál. Ha valaki azt mondaná nekem, 14-ért megcsinálná ugyanezt, ugyanígy, nem adnám neki oda. Még lehet az ülésem sem kapnám vissza.
Szelepállitás, pc-s karbiszinkron,kormánynyakcsapágy és telóolajcsere..