Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Joss nekem is ígért, de most már benézte mert kettő kell
Hi,

Az FZ6-oknak nem valami jo a vilagitasa ez teny. A fejidomosnak egy fokkal jobb, igen. At lehet alakitani hazilag is, hogy mindketto egjen, de szerintem az nem menne at egy muszaki vizsgan. Ha jol emlekszem, valamit veglegesen at kell alakitani - ertsd kivagni - igy gyariva tetele lehetetlen. Megoldas lehet az altalad is emlitett emelt fenyu/fenyereju, de azonos wattszamu izzo. Nekem ilyen van, es lenyegesen jobb a helyzet. Jos-tol vettem, 4500 volt talan tungsram, de ha hazamegyek megnezem neked. Ketto darab, igy van egy tartalek.
ez a motor csunya!
Pont ezt akartam linkelni.
Nem tudom mikori a kép, a Shox fotóversenygyűjteményében találtam. Vannak ott még...
Fázik a tag!
Kell is ilyenkor a réteg
Ezt a majmot:
Igen, valóban elnyűhetetlenek. A tesó cb400-ak szinte mindegyik iskoláknál van és dögnehezek, vagy baromi drágák. Ez kicsit barátibb súlyban és ugyanolyan alacsony. Bár tavaly találkoztam egy idomos verzával egy csajszinál, ami kb újnak nézett ki. Biztos kintről hozták be, valami idősebb némettől, aki csak porolgatta nem használta
Ezek jó gépek , nagyon sokáig ilyet akartam venni, az az egy baj volt vele, hogy a 190 centimmel úgy néztem ki rajta, mint majom a köszörűkövön...
Megnézném azt a hölgy tulajdonost

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1000_rr-5453539
Phaser nézd csak

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb-1-5422062

ni
ncs is messze, lehet érdemes lenne megnézni
Fránya izzó-kérdés.
Szeretnék beújítani valamit. Láttam, hogy meg lehet oldani, mindkét oldalon égjen egyszerre, de számomra, egy műszaki analfabétának ez lehetetlen küldetés. Halogénekről beszéltünk régebben, xenon pedig tilos... mi a helyzet a kékes színűekkel? A világos fehérek sokkal jobbak?
Egyszerű cserélni az izzókat és a helyzetjelzőket?

Köszönöm!
a 2ct régi....
szerintem dunlop...
vezetési stílustól erősen függ de szerintem 10e körül el kéne hogy menjen
Csak akkor számít leállósávnak, ha 2 métertől szélesebb a kemény burkolattal ellátott rész.
Egyébként amolyan senkiföldje. Nem úttest és még nem padka.
Kérdés: főúton az aszfalt szélétől 30 cm-re lévő folyamatos fehér vonallal elválasztott rész,valamint (esetleg) további 2 m padka az leállósáv?

" Leállósáv: az útnak az úttesttel azonos szintben levő, attól útburkolati jellel elválasztott és útburkolattal ellátott része."

Mivel leállósávon és útpadkán lehet kerékpározni,ha tábla tiltja akkor is mehetek a fehér vonal(30 cm-en vagy a padkán) szabályosan keróval? (nincs kiegészítő tábla).
Rendes képet nem találok róla.
http://www.moto24.de/hepco-bec...
Na jó inkább hagyom...
Szeritnem sikerült megtalálni, hogy neked milyen van. http://www.moorespeedracing.co..." target="_blank">link1 de hasonlóan jónak tűnik ez is: http://www.moorespeedracing.co..." target="_blank">link2 109 font az majdnem 40 pénz+szállítás de bitang jól néz ki az egyszer biztos.
Ez a bear grills nagyon vezér...........

Apropó, Hóbagolyparty?
Lehet jönni kocsival is ám! Meg van fűtött fedett szállás is.
Üdv!

Nekem pilot road 2 van hátul, elöl meg road 3, eddig teljesen jó, kb 12000 km, de kopás még nem nagyon van.
Hobbi szinten pályán is megállja a helyét.
hali
ma sikeresen beindítottam a motort :)
féltem tőle, hogy az 5éves aksi nem fogja betekerni, de csodák csodájára pöccre indult.
..meghálálja a gép, hogy 15fokban vészeli át a telet
Látnod kellene szemből Én e-bay-en vettem. Hepco-becker és olyan 25 körül volt. Olcsóbban akartam, de végül beleszaladtam ebbe. Brutál darab és egyébként 150 euro körül láttam, ugyhogy megvettem.
Ha van időd nézegetni és várni egy jó lehetőségre akkor szerintem e-bay.
ez a gumi szerinted kibir 10k kmt? most gondolkodom én is power2ct meg sportsmart szerinted melyik?