Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Használtat nem igazán akarok, az nagyon zsákbamacska
szerintem azzal ne szemezz nézz szét itt az apróba!
Úgy látom a gumi téma az örök :) Én is hátsó gumi csere előtt állok. Most Bt020 van fent, utódjának a Bt023-at akartam, de az R17-nél néhány hete egy laza 15 ezerrel megemelték az árát. A ContiMotion-t próbálta már valaki? Most az a legolcsóbb, így azzal szemezek.
Szintén, is
Köszi. nem tudom, miért mutat 0-át, mikor többen is szavaztak rá.
Üdv!

Van Bontatlan Castrol 15W40 motorolajom 3*1liter, ha valakit érdekelne.
Esetleg 2t olajra cserélne.
en is megtettem kollega, hasonlo a helyzet, lehet h 24 orankent frissitik?
Én is toltam 1 szavazatot, utána is 0-án állt. Lehet le van zyírozva ki nyerhet
nálam is 0-t mutatott
Én szavaztam, de az összesítő oldalon 0-t mutat. És nincs is ott, hogy 13. hely. Homok lehet a gépezetben.
Sziasztok!

Most én szeretnék egy kis segítséget kérni.

http://www.sarospatak.hu/szava...

Szavaznátok ezen az oldalon Rám? Az "Orosházi Nemzetközi Hajómodell Országos Verseny 13. hely"-re kellene csak egy klikket tenni.
Előre is köszi.
Road Attack nekem nem valt be (errol le is beszelek mindenkit-vizen eletveszely), BT023 teljesen korrekt minden utcai korulmenyek kozott (nyiltnapozni nem jarok)
CBF-en most pilotroadok vannak, a 63loero sosem hozta meg zavarba, napi szinten labtartozok a korforgalmakba (0fok-london), hibatlan. Csak ajanlani tudom.
En elore most Pilotpowert tervezek a fazerre elore, olyan keveset hasznalom, hogy leszarom mennyire kopik, meg azon ABS sincs...
Hatul van friss ropogos 023.
Remelem segitettem, a tobbit nem ismerem, csak masfel eve motorozok, sajnos a tobbivel nincs tapasztalatom
Ma kicsit megjárattam a motort, de még előtte a csendben meghallottam, hogy a gyújtás ráadása után zümmög valami. Azt hiszem ez az Exup szelep mozgató motorja lehet. Mintha tekerni próbálna de nem mozdul. Kikapcsolt gyújtásnál a mechanika simán jár és ha kézzel elforgatom, a gyújtás ráadásakor simán visszaáll alaphelyzetbe. Tehát nem akadozik.
Csináltam róla egy videót, örülnék ha meghallgatnátok és megosztanátok a véleményeteket, hogy ez normális vagy sem.

http://youtu.be/bW20znKZytE Video hanggal[/L]
Vettem új gyertyákat. Nincs nagy hírértéke, de ilyen hidegben...
azzal hogy 4éves semmi gond, ha rosszul tárolták, azzal annál több...
Nekem Roadsmart volt, de 10e km alatt elkopott a hátsó az FZ1-en. A gumi nagyon jó volt, a Ringet is bírta. Esőben nagyon meggyőző volt.

Most Z8 van, ami szintén qrva jó. Ez is bizonyított már esőben, bár pályán nem voltam vele, közúton is meggyőző. 5e km van benne és még nem látszik rajta semmi. Szeirntem tovább fog tartani, mint a Roadsmart és olcsóbb egy pár ezressel...
Hát igen ez is megfontolandó szempont! Köszi
Ott a pont.
Hali. Válaszd azt amelyikhez a legolcsóbban jutsz hozzá. Az a jó vétel.
Ez valóban egy elég összetett kérdés.
De már írtak rá nagy okosságot, hogy nagyon nem tudsz melléfogni.
Mindenki azt mondja az a jó, amit épp ő használ.
Nekem pl michlen PR2 van fent hátul, tökéletes, nem csúszott meg 1 szer sem, esőben is igen jól tapad, és a ringen is bizonyított, amikor karcolt a lábtartó akkor is.

Szerintem egy utcai motoros tudásánál ezen gumik mindegyike jóval többet tud.

De majd jönnek a nálam sokkal tapasztaltabbak és írják az igéket.
Sziasztok!

Fényszóró visszajelzőjébe milyen izzó kell? W.
Hát, azt sajnos nem. Én úgy vettem a motort egy éve, hogy vadi új volt rajta mindkét gumi. De a srác azt mondta, hogy 80e volt a két gumi felrakással együtt. Na az nem túl olcsó.
Én a burgmanra az R17.hu-n rendeltem.
Sokan emlegetik az öreg gumi témát. Óvakodj a túl olcsó ajánlatoktól, láttam már zsír új Bridgestone gumit 3e km alatt szétfoszlani utcai használat mellett. Az volt a bökkenő, hogy 4 évesen adták el a gumit a boltban.
Én azt gondolom, hogy ha van rá keret, mindenképpen "tisztességes" boltban vegyél, valóban új gumit!
Köszi szépen. Én is inkább mindenes gumit keresek, nem vagyok egy racer, de azért jó ha nem csúszkál állandóan. Nekem is dunlop volt a szimpi.
Tudsz valami olcsóbb beszerzési forrást?
Ez tipikusan a megválaszolhatatlan kérdés kategória.
Az én gépemen Dunlop van, és ami nekem nagyon tetszik benne, hogy vizes úton is nagyon jól tapad. Eddig kb. 6-7000 km van a gumikban, de kopásnak semmi nyoma, még szőrösek.
Azt gondold át, hogy hogyan fogod használni a motort. Az én véleményem az, hogy egy általános felhasználónak (mint amilyen én is vagyok), nagyjából mindegy, milyen gumit vesz. Úgy értem, hogy megbocsájthatatlan hibát egyik megvételével sem követsz el, csak maximum az egyik kicsit hamarabb elkopik... Persze ha ilyen utcai versenyző vagy, akkor más a helyzet, de nem tudom, ők milyen szempontokat tartanak szem előtt.
Na egy szó, mint száz, nekem Dunlop van most, szerintem egy nagyon univerzális gumi, és ahhoz képest, hogy nem viszem túlzásba a lábtartóig döntögetést, ez a gumi abban is partner lenne. És mint említettem, vizes úton is elég meggyőző.
Az előző motoromon Michelin volt, azt nagyon nem szerettem, mert életveszélyesen csúszott, igaz, nem is kopott.

Na, jöhetnek az ellenvélemények.
Sajnos nem jutok dűlőre gumi ügyben. Sport gumit elvetettem, mert mindenki azt mondta 1000km autópálya kinyírja őket(Murau túra) és nem bírják, így maradt a sport-túra kategória. Szerintetek melyik, itt inkább már a tapadás számítana:
Dunlop Roadsmart
Bridgestone BT023
Michelin PR2
Metzeler Z6-Z8
Conti Roadattack
vagy ha van még tipp
Köszi a segítséget! Bocs a sok kérdésért!