Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy tükörnél hol jöhet elő hogy kinai,max elhagyom! (bár a beállitásával már gondok vannak )
A másik majd 20 ezres tükörben(német?) lobogott az üveg a ragasztón 30 fokban.

Az ''olcsó kinai'' még vagy 5 évig érvényes,amennyi pénzük van igen komoly dolgokat fognak gyártani ,megvenni(lásd volvo)!

Krisztianfz6 te a kicsi indexekre is ezt irtad vagy 2 éve.......
Lecserélt...az óccsó kínaira.
Én maradtam maradi, vagy túratata.
a gyárit meg szokták toldani
Az fz6-nál 5 tükör verzió létezik:

-Gyári (túra taták,maradiak)
-Lecserélt (a motoros,az egyéniség)
-Gyári(...de már megrendelte a másikat)
-Gyári(venne de még nincs rá pénze.....)
-Nincs tükör(mert ő sztritfájter)
Hát jobb is mint azok a parasztos-tatás króm szarok! Ha fizetnének sem tenném fel (majd eladáskor)

Bár nem a tökéletes tükrök,(olyan nincs is)de a gyárinál minden jobb. (van még a 3. verzió,de abba vágatni kell tükörlapot)
Sokkal jobb.
Én a motorommal 2X, de tavasszal is megyek hozzá. 1000%-ban meg vagyok elégedve. Jófej, ért hozzá (tényleg nem csak a hablaty van) nézhetsz mindent, magyaráz ha kell és ami még nem hátrány, hogy nem lehúzni akar. Egy hátrány, hogy rengeteg munkája van, dehát a jó szerelőre megéri várni adott esetben
szia..
máskor is jártatok nála?

mennyire vagytok megelégedve vele?
Igen, én vagyok a kicsi szöszi
az ovet igen! :)
Babulu.

A te motorod kuplungját javitotta Suri?
Megőrültél,pont az egyik,fz6-ra legjobban nem illő alkatrészt akarod megvenni!? Csopper tükrök! Sokkal jobbakat tudsz venni! Én ezt vettem,igaz beállítani még nem sikerült!
A pár volt 6,9e ft.(akcijósan)
Ez "E" betűs?
Köszönöm. Megnézem
Hali!
Utángyártott, de nem rossz, http://www.motoroazis.hu/terme...
Tudom. 10000-12000Ft oké lenne
Pedig a gyári még bontva is majd annyi.
Helló. Érdekelne egy tükör pár Yamaha FZ6N 2005-re. Tudna valaki segíteni hol lehet kapni, bontott is jó. De azért 15000 Ft nem érdekel.
Én már csúsztam az enyémmel, igaz csak vagy 40-nel és az udvaron is borult már az oldalára, de semmi nem látszott az idomon, vagy tükrökön. Igaz a hátsó doboz miatt a segge is védve volt, de a bukócsövem se ilyen gyerekjátszó.
Egyértelmű, hogy első az egészség! Egy nagyobb taknyolásnál ez semmit se véd rajtad. Én inkább a kisebb/kezdeti borogatásoktól akarom védeni a motort, mert szeretek vigyázni a dolgaimra.
egy borulás után is csak egy számít : Az egészség!
Én pont le..rom mi lesz a drotszamárral..
Egész jól megfogtam a motor előlnézeti lényegét. Az index lemaradt, de sebaj, a lényeg látszik.

Egy szónak is száz a vége, elsősorban ne boríts. Szépen óvatosan. Szerencsére nem egy vadállat ez az FZS, persze vizes/taknyos/poros/kavicsos úton, na meg hideg gumival ugyanúgy vigyázni kell vele, mint egy akármilyen másik motorral kéne.
Hát ez marha jóóóóóó
Mocsok jó képregény. Indítványozom az animációs változat kiadását!
Na igen én is az átbukáson gondolkodom. Még a gombás kiegészítésen gondolkodom valahol a tank alatt, ha ez lehetséges. (Valahol ezen a honlapon láttam egy videót, amiben borultak motorral és a gombán felfeküdt az oldala. Igaz teregetni is lehetett volna rajta akkora volt )
Ne a fejidomot, tükröt féltsd, ha akkorát esel (hogy átborul a deklin is a motor) akkor azok úgyis leérnek. A dekli viszont kis borulásnál is leér, tehát azt kell védeni. Most ilyen szemléltetős kedvemben vagyok: