A függőlegeset felejtsd el szerintem. A fejidom, fékkar, index, tükör úgyis törik/reped, ha akar. Azokat nem védi meg, leérnek. A dekliket csak azért védi egy kicsit, mert olyan széles, hogy egy csopper-bukócső is megirigyelné. Na, ha valamelyik, akkor (szerintem!) a függőleges az esztétikailag kifogásolható.
Aha elég jól ki a német oldalon lévő. Az itthoniból, meg a függőleges vas tetszik, de ugye az 2 helyen van csak felfogatva. De mivel magasabban ér véget talán jobban felfekszik rá a motor anélkül, hogy a fejidom vagy a tank érintené a talajt. Hmm...lesz min gondolkodni azt hiszem.
Na nekem is kéne már új képet feltenni, rég nem így néz már ki a gépezet. :D Na majd ha valamelyik nap szép napsütés lesz, kitolom csinálok pár képet.
Egyébként érdekességként: itt van mellettem a 2007-es gyártású akksi, novemberben kivettem, behoztam a szobahőmérsékletre. Tegnap mértem egyet rajta, 12,4 V. Kár lenne rádugni az ultraintelligns Lidlis töltőre.
én már így vettem a motort tartóval ,de ez egy sima givi kar ,most épp nincs fent a motoron ha gondolod teszek fel képet holnap
Rihonelli ! köszönöm a kiigazítást !
Ez mai árfolyamon 28 pénz. Szerintem ez a legjobb választás ár/értékben. Vagy persze egy ilyen használtan, de ritkán van, drága a szállítás, kell hozzá a szerencse.
A doboztartódra lennék kíváncsi, mert elég sok fazeren ilyet láttam. Gondolom ez lehet a gyári, mert a hátsó lábtartó nyúlványába csatlakozik, vagy csak valaki nagyon ügyesen kitalálta a típushoz. Ilyet hol és miylen árban lehet szerezni?
Imre! Még tavaly utánaérdeklődtem a motordiszkontnál a linkelt bukócsőnek. Ott ugyebár csak illusztráció van, az nem is FZS 600 a képen.
Kétféle van nekik: az előző hozzászólásomban írt rövid, meg a harmadik féle, a "függőleges". A rövidet adják a link szerinti áron, a függőlegeset meg 23ezerért. Legalábbis ezt írták februárban.
Helló! Én is pont ma találtam meg ezt a darabot. Írtam is nekik ajánlatkérés menüpont alatt, hogy ez tényleg az e, ami ehhez való, mert ugye "a kép illusztráció", de még nem jött válasz. Ha tényleg ilyen és valós, akkor én is rendelni fogok.
A rövidnek az egyik végét csavarra a motor előtt, a másik végét gyűrűvel a vázra a motor alatt kell rögzíteni. Én az Y alakút ajánlom, ha nem zavar, hogy nagyobb/feltűnőbb (egyébként szerintem pont értelmesebben néz ki, mint a kicsi, de ez szubjektív). Meg is indoklom: mind a kettő megvédi a deklit, ha álló helyzetben/kis sebességnél elborítod a motort, de a kétvégű félő, hogy elgörbül/reped. Nem szélesebb a kétvégű, csak egy karral kevesebb. Az Y szerintem több dőlést kibír, ha már annyira döntögetni akarod.
Egyébként, hogy bonyolítsam a helyzetet, létezik egy ritkább harmadik féle is, de arról nem találok most képet. Az annyi, hogy a hajtókarokkal párhuzamosan a motor előtt/mellett 1-1 függőleges cső. Alul csavarral, ahova a másik kettő is, felül meg a hűtő mögött összetalálkozik, és azt hiszem, ott is rögzül a vázhoz, de erre nem esküdnék meg.
Üdv! én is tervezgetem a bukócsövet (is) .nekem a tavalyi volt az első évem és nem egyszerű anyagilag (ruhák stb. )
szóval én ezt néztem ki és talán szezonkezdésre megrendelem link
Szia rhinoeli!
Köszi a linkeket, főleg a csomagtartó tetszik, majd írok REDFRAZER-nek.
Igen, új tulaj vagyok, december végén vettem a 2001-es fazert. Sajnos nem igazán tudtam még vele menni, mert elég vacak volt az idő, de már allig várom, hogy gurulgassak vele.
Képeket majd rakok fel, de most a garázs legmélyére van eltéve a vas. Meg az idom kicsit meg van repedve és mindenképpen megakarom csinálni a fotó elött, szóval pár héten bellül lesz kép is feltöltve.
Az ebayes oldalon még találtam egy más féle bukócsövet is: http://www.ebay.de/itm/Sturzbu...
ha jól sejtem ezt is kb ugyanoda kell rögzíteni, de a szélessége miatt jobban vég az eldőléstől. Te mit gondolsz erről? Jah ha már eldőlés, persze, hogy nem kell, de mivel ez az első "nagy" gép, szinte biztos, hogy lesz pár :P
T.Sanyi és aki jártas a scala rider világában -segítséget szeretnék kérni! elkészült amit vettem törött mikrofonokkal de nem maradéktalan a boldogságom ha bekapcsolás után újra megnyomom akkor kb.3 másodpercem van beszélni és még az alapzaj is elcsendesül . ezt lehet szabályozni ,vagy ez valami meghibásodás jele ?
magyar nyelvű útmutatót töltöttem le de csak a kezelőgombokról és a bluetooth párosításokról írnak benne - köszönöm !
bukócső (sajnos ezek szállítással együtt 30 fölé jönnek ki, én a háromágút ajánlom, sokkal komolyabbnak tűnik, mint a többi fajta - nagyritkán van itthon is képesmotoron, nézegetni kell... de elsősorban nem elesni)
Hali NIGHTFLY!
Nem sok infót tudtam kiszedni az emberből a teljesítmény növeléssel kapcsolatban. Annyit árult el, hogy 3-4 óra alatt, és 40000-ből megoldják alkatrésszel együtt.
Vedd fel velük (Zsolt) a kapcsolatot: http://www.yamahakarsai.hu/
Egyébként érdekességként: itt van mellettem a 2007-es gyártású akksi, novemberben kivettem, behoztam a szobahőmérsékletre. Tegnap mértem egyet rajta, 12,4 V. Kár lenne rádugni az ultraintelligns Lidlis töltőre.
Rihonelli ! köszönöm a kiigazítást !
Kétféle van nekik: az előző hozzászólásomban írt rövid, meg a harmadik féle, a "függőleges". A rövidet adják a link szerinti áron, a függőlegeset meg 23ezerért. Legalábbis ezt írták februárban.
Egyébként, hogy bonyolítsam a helyzetet, létezik egy ritkább harmadik féle is, de arról nem találok most képet. Az annyi, hogy a hajtókarokkal párhuzamosan a motor előtt/mellett 1-1 függőleges cső. Alul csavarral, ahova a másik kettő is, felül meg a hűtő mögött összetalálkozik, és azt hiszem, ott is rögzül a vázhoz, de erre nem esküdnék meg.
Jön valaki a 2. hóbagoly partyra? Eger mellett ismét elgurulnak a gyógyszerek, (legalábbis remélem, csakúgy mint tavaly )
Tsanyi is jön, remélem a 2üteművel.....
szóval én ezt néztem ki és talán szezonkezdésre megrendelem
link
Köszi a linkeket, főleg a csomagtartó tetszik, majd írok REDFRAZER-nek.
Igen, új tulaj vagyok, december végén vettem a 2001-es fazert. Sajnos nem igazán tudtam még vele menni, mert elég vacak volt az idő, de már allig várom, hogy gurulgassak vele.
Képeket majd rakok fel, de most a garázs legmélyére van eltéve a vas. Meg az idom kicsit meg van repedve és mindenképpen megakarom csinálni a fotó elött, szóval pár héten bellül lesz kép is feltöltve.
Az ebayes oldalon még találtam egy más féle bukócsövet is: http://www.ebay.de/itm/Sturzbu...
ha jól sejtem ezt is kb ugyanoda kell rögzíteni, de a szélessége miatt jobban vég az eldőléstől. Te mit gondolsz erről? Jah ha már eldőlés, persze, hogy nem kell, de mivel ez az első "nagy" gép, szinte biztos, hogy lesz pár :P
magyar nyelvű útmutatót töltöttem le de csak a kezelőgombokról és a bluetooth párosításokról írnak benne - köszönöm !
doboztartó 1
doboztartó 2 (REDFAZER)
Egyébként e-bay-en keresgess, akadnak néha licitálós jó vételek.
nekem ehhez hasonló van, bírja a strapát
bukócső (sajnos ezek szállítással együtt 30 fölé jönnek ki, én a háromágút ajánlom, sokkal komolyabbnak tűnik, mint a többi fajta - nagyritkán van itthon is képesmotoron, nézegetni kell... de elsősorban nem elesni)
Friss tulaj vagy? Rakj fel képet az adatlapra!
Nem sok infót tudtam kiszedni az emberből a teljesítmény növeléssel kapcsolatban. Annyit árult el, hogy 3-4 óra alatt, és 40000-ből megoldják alkatrésszel együtt.
Vedd fel velük (Zsolt) a kapcsolatot:
http://www.yamahakarsai.hu/
Tegnapi buli képek közül: