Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Válaszolt, 8,95 euróért küldené.
Megjött a pocitepsim! Kezdhetem maszatolni.
Nem írja, hogy szállít-e, megkérdezem neked. Majd szólok, ha visszajelzett.
Attól függ mennyit kértek érte mert egy ecu csere van vagy 300000 míg az írás egy 10-es.......szerintem akkor az újaknál már van mód írni.....
nem bont veletlen valaki 2000koruli 600as Fazekat?
Üdv Skacok!
Egy ebay mester segítségét kérném az alábbi ügyben:)
Érdekelne hogy amit belinkeltem barracuda silur ledes index mennyibe lenne 2 pár belőle és egyáltalán szállítanak-e magyaro-ra? Mert dangernél rendeltem már novemberben de azóta semmi nem jött és kurvára idegesít a dolog mert nem tudom mért tart ennyi ideig és tavaly is igy jártam velük.

http://www.ebay.de/itm/Barracu...

Választ köszönöm előre is aki segít

Üdv
Úgy volt hogy az elektronika által van fojtva, meg is vettem, de mire cserére került a sor, kiderült hogy nem.
Konkrétan nem tudom mit módosítottak rajta, de rákérdezek a srácra!
csak ECU lenne a titok?
Az 78 lóerős úgy alapban. Mindegy....
Akkor mit csináltak vele, hogy 98 lett belőle
Nekem ami volt FZ-6, az 25kw-os volt, ott úgy volt megoldva, ahogy alább leírtam. Ki is vettem belőle a bejáratás után, mert nem nagyon ment úgy. Mondjuk YBR-125 után azért még úgy is fincsi volt, míg meg nem szoktam
Sziasztok!
Én 2008-ban vettem egy (2007-es) Fz6 N-t, gyári 74 le-vel.
1000 km-es szerviz után nyittattam meg 98 le-sre (szervízben), de kellett hozzá elektronikát cserélni.
Ettől függetlenül lehet, hogy nem az injektort variálják mivel nem mondták el és nem tudom biztosan....
Háát nem tudom, én mentem új diversion-nal és teligázt lehetett neki húzni mégsem ment...
A78Le-s FZ-t, és a Diversiont nem elektronikával butítják 25kw-osra, hanem a fojtószelep tengelyénél a gázkar elfordíthatósága van korlátozva, magyarul nem tudsz csak kis gázt húzni neki.
Viszont pont a Yamaha ami úgy védte a magáét, hogy nem nagyon lehetett irogatni csak pc-t, motty-t vagy valami hasonlót kellett beletenni, hogy változzon.......,de állítólag 2008-tól már ők is felszabadították, bár erről csak hallottam...
C módban fele pénzért át is írják?
Aha...

Na ezt is tudom most már.
Az injektorost bármennyire lehet butítani.......a nagyobb gépeken a 3 állású teljesítmény kapcsoló is ezt csinálja.....a busa is jó ha 100LE-s a leggyengébb fokozatban...
Ha a yamaha szervizben tudják variálni az elektronikát akkor 10 rugó...legalábbis amikor az új Diversiont kérdeztük annyiért lett volna 25KW-os és vissza.......Suzukiknál ez nem gond, könnyen lehet variálni a gyári elektronikát is, én is írom ha kell....
szerintem sehogy. Talán elektronika cserével de 20 lóerő mínusszal szerintem a vezműtengely is más. Annyira nem lehet butítani egy blokkot...
78Le az , nekem olyan volt. Én annak idején hallottam olyat, hogy pár ezer forintos alkatrész cseréjéből áll az egész, persze ez nem biztos, szerintem márkaszervízben érdeklődj.
Ha jól tudom sehogy, mert nemcsak elektronikusan van lefolytva, de motoralkatrészek is mások.
Én inkább korábbi évjáratot vennék ez esetben.
Van valakinek információja arról hogy hogyan történik a 72LE-s FZ6 Fazer-ek "visszaállítása" a gyári 98 LE-re?
Bizony.

Elértem a 40 ezret..
ezért mindenképpen szervizeltetni akarom...szelep,szinkron, miegymás... Az én Szezonomban nem foglalkozom vele.. ami megegyezik a motoros szezonnal