Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szerencsére mentem tegnap. Verőfényes napsütésben készülődtem, borongós 6 fokban elgurultam, hideg 3 fokban hazajöttem. Azért a 2-szer 25km ilyenkor bőven elég. De kell is. ;-)
ki kell venni őket, mert a tetején lévő csavart kell kitekerni, kiönteni, és ott visszatölteni a friss olajat.
Kipereg majd még 1-2 alkatrész(rugó, alátét, valami cső) belőle, de azt ugyan úgy visszateszed majd.
tegnap kellett volna menni, csak családi program volt
elég sok motoros láttam az utakon
Én korán kelő típus vagyok, no nem annyira mint Te, de fél 8 körül már fent vagyok hétvégén is.
rosszul vagy Cvak, hogy ilyen korán felkeltél
az én fejembe is megfordult...
mintha tudta volna az időjárás,hogy ma motorozni akarok
Igen
rendelni szerettem volna eloxált alumínium fék - kuplungkarokat és ma hívott a srác ,hogy mégsem tud hozatni ,mert fzs600 2001 -hez nem talál a katalógusban . Valaki tudja ,hogy esetleg a 2001 illetve 2002 -es fzs 600 közt van-e különbség ezen a téren ? én csak a tankot és a fejidomot tudom ,hogy más lenne . vagyis megpróbálhatom ,hátha 2002 -es fzs -re hátha lehet rendelni ? -köszi-
az olajcseréhez ki kell venni és szét kell szedni a villaszárakat?
Wiszont a belső cső külsejének kenéséhez 5W-s olajat ajánl, ugyan abban a servicében!
Suspension oil “01” or equivalent
440 cm3
140 mm

manualba meg ez van
lehet majd bepróbálok egy 7,5W vel
mér mint a légkamra mélységére
én 140 mm t láttam
Kezd érdekes lenni. Nekem 2 helyen is 440-et ír. Bocs a 6 ccm-ért. És Yamalub 01 vagy megegyezőt. Az állítólag 10W
bizony és 435 cm3
MOTUL.HU 5W ír
én még nem néztem meg
nemakarok belevaú
de nekem más adatokat ír a szerviz manualom!
az biztos hogy kevesebb van. Viszont a 18-as kerék kellemesebben viselkedik mit a 17-es. Ha nem muszáj ne cseréld le, már csak azért se mert 160-as gumi is drága és ritka. a szupermotósok elviszik ami használható.
Érdemes egy újat venni ha megtartod a motort és nagyon nem powerkedsz vele.
UFF én beszéltem
Sziasztok!
Kerékkel kapcsolatos kérdésem lenne!
A hátsó kerekem 160/60/18 as. hallottam hogy 18 colos kerékre sokkal kevesebb gumi van és az ára sem alacsony. Megéri vennem 18 colos gumit vagy inkább cseréljem le 17esre és arra keressek olcsón gumit?
Szeritnetek?
Egyébként ha valakinek van eladó használt de még legalább 1-2 szezonra használható 18 colos eladó gumija azt is szeretettel várom!
(Ha nagyon kopott a széle az nem számit..döntögetni még ugysem döntögetem.)
Köszi!
Pont elég bele 1 liter MOL-os cucc 1200.-ért
ameddig pénz nincs a kezemben tuti nem vennék semmit,,, lehet vele spórolni, de ha bontóba nem talál makulátlan gyári színűeket ,akkor eladáskor majd magyarázkodhat,,,,,
van pár jó fényező van, de ezeket a színeket nem könnyű eltalálni 100%osan
Anno az XT-n is volt egy kissebb horpadás.
Vittem több helyre, mindenhol hogy majd Ők, hagyjam itt meglátom fasza lesz, aztán ló faszt, mindegyik hümmögve vissza adta ,hogy túl vastag a lemez. Hát igen Yamaha .... nem papírsárkány