Szerintem meg alulról vágják ki és úgy kalapálják ki, de szerintem te is erre gondoltál!
Egyébként szívás ha a tank behorpad, akkor ott már tuti fényezni kell.
Az autóknál használatos vákuumos, meg feszítővasas fényezés nélküli technikákat el lehet felejteni, egyszerűen túl vastag a lemez, és nem mellesleg az anyaga sem a legszarabb.
akkor a nagy tételeket amit nem találsz bontóban azt újonnan, itthon vagy kérd be kintről az ajánlatot... a kuplung karból Dunát lehet rekeszteni itthon is meg kinti lapokon is. A tank az macera, nekem is van horpi de olyan szép a fényezése hogy bűn lenne hazavágni. Ha nem feltűnő szerintem hagyd... szépen csak akkor lehet megcsináltatni ha kivágják belülről a tankot! AKI MÁST MOND AZ HAZUDIK!
idegen káros volt ! nekem annyi bajom lett ,hogy csuklómon zúzódások meg gyürüs ujj meg pár helyen elkoptam
de ilyrn kuplkung kar meg egyéb aprósdágok bontóbol lehet nem? ja meg tankon horpadás.. a jel alatt ki lehet húzni azt ujra fujni vagy egysazerübb bontóbol? ezüst a moci színe
Inkább csak újonnan mert bontóba ilyen nem igen van, talán az íbéjen találsz de kicsi a sansz. Ha idegen káros volt akkor irány a márkakereskedés ha saját, akkor még fog fájni kissé..
Sziasztok egy kérdésem lenne hozzátok tegnap balesetem volt... teljes fejidom csere lesz 2008-as fz6 s2-ön valaki tudna segíteni hol tudok rendelni hozzá? vagy csak a Yamahától tudok? +szemöldők csere is ball oldali... kuplung kar előre is köszönöm
Nem volt kérdéses... Csak a melyiket, miből milyenre.. amúgy majd fogok csak. Volt egy olyan érzésem, és ne röhögjetek ki, hogy a hasidom stabilizálja a gépet. Leszívja. Ezt nem csak én találtam ki, mondta már más is. Meg jól néz ki. Azt a fényes tepsit ne nézd!
Mennél zümmögni mi? Én kész vagyok az elejével. Tip-top a teló. Most jönne a himbilimbi. Közben készülnek a matricák. Valahogy tartok a fel díszítésétől. Az XJ-nél nem volt ilyen gondom...
A hasidomot meg naná, hogy a legmagasabb Eurón rendeltem. Szerencsére nem volt 20 az egész.
Egyébként szívás ha a tank behorpad, akkor ott már tuti fényezni kell.
Az autóknál használatos vákuumos, meg feszítővasas fényezés nélküli technikákat el lehet felejteni, egyszerűen túl vastag a lemez, és nem mellesleg az anyaga sem a legszarabb.