- xt125 (karbi de van berúgokar)
- varadero 125 (karbi) 2007-től injektor
- derbi terra (karbi)
- 2006-os Pegaso Trial az XT blokkal (injektor)
- DRZ-400 SM (karbi)
Úristen. Én elkezdek dolgozni, ti meg beindítjátok a fórumot. Bezzeg amíg itthon voltam
Pár komment.
Az én motorom drága volt, ha azt vesszük. 15 múlt most 1.-jén, óra szerint 50 e km-t léptem át nyáron. 500 e volt az ára. Csitti fitti volt, amikor megvettem. Majd szépen jöttek az okosságok. Ez a dög elkezdte hiányolni az előző gazdiját. Részben az első rossz szerelő választás miatt, részben a rejtett hibák miatt ráköltöttem vagy 100 e-t. Menni nem megyek vele sokat. Viszont most már tényleg jó. És ami a lényeg, nincs más alternatíva. Így én nem bánom a pénzt, mert tudom, hogy még sokáig meglesz. Ha nem is km-ben inkább években fog kiszolgálni.
A CBF 250-el az a baj, hogy brazil gépsor. Én azt mondanám VTR 250 (mondjuk drága) vagy XT 125. A pösti utakra inkább az utóbbi.
off. agresszív kismalac sétál az erdőben és az orrától a térdéig lóg a takony .találkozik a medvével ,aki mindezt látván megkérdezi :Kismalac ! nincsen zsebkendőd ? mire az : VAN ,de nem adok !
"Tipikus hayabusás"Én tudom miről beszélek...Vissza is vágyom Ha magam túráznék ,már rég visszaültem volna egy k8 ra ennyi..
..Irtad volna úgy...,hogy bemért egy hayabusa 240-el...
Az Fz6 mellett nekem is egy Ybr 125-ösöm van ,tök jó kis motor.Mint a teve olyan csak itatni kell.Max kilencven de max két liter,és totál igénytelen. Azért is élvezni fogod mert alacsony.
(Viszont ha összehozod a magad kis csapatát a többi tétova érdeklődőből, akkor akár "együtt" is tudunk menni, a kiírt feltételek szerint)
Nem tudom. Most hogy elszaladt az árfolyam, meg az üzemanyagárak is, így ködbe vesznek lassan az álomként dédelgetett nagy motorok (TRX 850, GSXR 1100, GSX 1100 EF {kereklámpás ritka csatahajó a 80as évekből})
Valószínűleg egy veterán, 1henges nagyenduró lesz a következő. Az se baj ha fospisztoly, csak legyen gyári a külleme, és jó az ára.. mert sokáig meglesz, így nem gáz ha egyből rá kell dobni 2 kilót.
Mivel továbbra is messzire szeretnék járni, és minél többet, így egyre fontosabb a fogyasztás.
Kávéház teraszáról lehet nézegetni. Meg le lehet ugrani vele pestről a balatonhoz. Kb ennyire jó. Haszontalan.
Valamint még egy nagy előnye van, lényegesen kevebb pénz kell hozzá mint egy új motorhoz, viszont a megbámulják az embert motorozás közben érzést mégis hozza
http://index.hu/video/2012/01/...