köszönöm Ottó ! sajnos még nem tudtam kipróbálni -egyenlőre próbálkozik a kollégám az újraélesztéssel ,viszont ez a kivezetés dolog tényleg jó ötlet ,mert vékony vezetékkel tényleg a szivacs alatt ellehet vezetni és észre sem fogom venni hogy ott van ! köszönöm mégegyszer a tanácsot ! Közben keresgéltem ,ha nem lehetne megjavítani ,akkor legyen egy másik és itt találtam ,ha gondolod kérdezzél rá én még nem beszéltem vele ,de így a tanácsod alapján már nekem nem is lesz rá szükségem :) link
Imikém én 3-4 éve vettem két darab skala rider q2-es kibeszélőt horror áron.Semmi bajom nem volt velük teljesen tökéletesen működött mind a kettő addig amíg az egyiket véletlenül egy nokia töltőre dugtam.Azt azóta nem lehet használni,minden működik rajta csak tölteni nem lehet.Tök jól a rádió benne,bár egy állomás követő talán RDS-nek hívják az nagyon hiányzik,150-nél tökéletesen lehet telefonozni vele senki nem hiszi el hogy motoron vagy és bőven száz fölött mész.Az én mikrofonom is eltört ne törődj vele csak útba van mindig,vezetékeltesd ki és ragaszd fel a szád elé.Szerintem 12000 ezerért nagyon megérte,ennyiért én is vennék még egyet.
Egyébként nagy kalap szerencse kell hozzá hogy ki lehessen fogni egy nagyon jó állapotú darabot.
Egyébként palotán még azt mondták erre , volt egy két széria amiben elég korán kijött ez az apróság.
De , pontosan egyről beszélünk!
Ebben a kifliben van 6db tűgörgő, oldalanként 3 ugye.
És az a forgópont amelyikre a cetli van kötve a fotódon az (az a váz felöli rész) az kapja legnagyobb terhelést, és azon is látni egy kicsit hogy mocorog.
Ha a lengőkar forgópontja lötyögne az über gáz lenne, az nekem is teljesen ok. Ha elszánod magad, hogy kicseréld, majd oszd meg velünk hogy mennyivel lett jobb, mert szerintem nagyon passzentosnak kell lennie ,hogy ez a pici kottyanás is eltűnjön.
A Fazerben meg egyáltalán nem fogy ki, és plusz 400 ccm se kell hozzá.
Egyszer ha nagy leszek, meg vén trotli és beleöregszem abba a kategóriába, akkor biztos olyat akarok majd mint a tied. Most egyenlőre még suhanckodom ezen a gizda "sáska" formán.
Lehet nem egyről beszélünk. Nálam a lengőkar csapágyazása az full patent. Ami kotyog az a himbarendszer. (kép)
Most nem kell a kicsiket leszólni... tudom hogy lényegtelen... stb, de mégis.
Biztos! Mivel tűgörgőkön fekszik az egész futómű.
Hát egy tűgörgő millimétereket mozogna az már merész lenne.
De nem , nem erről van szó , hanem hogy felfelé nyomva a lengőkart a vége kb 2mm kottyanik.
Egyébként nem olyan látványos a dolog, szerintem már a tied is ilyen, csak 2 kézzel jól alá kell támasztani.
Egyébként az enyémben 24e km-van
Persze hogy kinyomoztam!
A tű görgő a bűnös, leginkább a váz felöli forgóponton látszik hogy kottyanik, de mivel szerintem egyenlőre nem túl vészes ezért csak mindent jól átmostam petróleummal, jól átkentem lithium szappanos zsírral és visszatettem, lesz időm ugyan ezt megcsinálom a kormánycsapágyaknál.
Az nagyon, nagyon nem műszakiasos dolog. Azt nem értem, mi kottyan? Ha szétszedted, nem nyomoztad meg?
Valaminek ki kell kopni annyira, hogy ezt tegye. Én még nem tartok a végénél, meg a cucc se jött meg... egybe kifli.
Holnap elhozom a csavart, és megkereslek
Inkább a nyomatékbomba sportúramocik jönnek be ....mondjuk a fazer nem éppen ilyen de azért nagyon hozzánk nőtt
Bár momentán úgy tűnik sosem leszek olyan öreg!
kinek szerencse
Néhány ezer km után úgy odaverni egy fazert hogy bontani kelljen
nem túl felemelő
Egyébként palotán még azt mondták erre , volt egy két széria amiben elég korán kijött ez az apróság.
Ebben a kifliben van 6db tűgörgő, oldalanként 3 ugye.
És az a forgópont amelyikre a cetli van kötve a fotódon az (az a váz felöli rész) az kapja legnagyobb terhelést, és azon is látni egy kicsit hogy mocorog.
Ha a lengőkar forgópontja lötyögne az über gáz lenne, az nekem is teljesen ok. Ha elszánod magad, hogy kicseréld, majd oszd meg velünk hogy mennyivel lett jobb, mert szerintem nagyon passzentosnak kell lennie ,hogy ez a pici kottyanás is eltűnjön.
Egyszer ha nagy leszek, meg vén trotli és beleöregszem abba a kategóriába, akkor biztos olyat akarok majd mint a tied. Most egyenlőre még suhanckodom ezen a gizda "sáska" formán.
Most nem kell a kicsiket leszólni... tudom hogy lényegtelen... stb, de mégis.
Hát egy tűgörgő millimétereket mozogna az már merész lenne.
De nem , nem erről van szó , hanem hogy felfelé nyomva a lengőkart a vége kb 2mm kottyanik.
Egyébként nem olyan látványos a dolog, szerintem már a tied is ilyen, csak 2 kézzel jól alá kell támasztani.
Egyébként az enyémben 24e km-van
mennyi km van a motorodba
A tű görgő a bűnös, leginkább a váz felöli forgóponton látszik hogy kottyanik, de mivel szerintem egyenlőre nem túl vészes ezért csak mindent jól átmostam petróleummal, jól átkentem lithium szappanos zsírral és visszatettem, lesz időm ugyan ezt megcsinálom a kormánycsapágyaknál.
Valaminek ki kell kopni annyira, hogy ezt tegye. Én még nem tartok a végénél, meg a cucc se jött meg... egybe kifli.