Ha te is annyit gyakorolnád mint az a kopott lábú neked is menne.
Azé ha láttad ki volt vasalva a figura rendesen... bizti ami bizti...
Pár fekvőtámasz gyakorlaton már tuti túl van....
Édes pofák vagytok, de nem az fz-vel van gond. Ahhoz már "felnőtt" Zacky. Hanem hogy túraendúrót szeretne venni, amivel lehet menni a remek bp-i utakon, jó nagy a tankja és túrázásra is alkalmas. Ha lehet mindjárt GSA BMW-t vagy Super Ténérét.
Azokat is meg lehet ültetni, de attól még 230 kg körül/felett vannak a vasak. Nekem is pl ez volt annó a gondom a 600-as motorokkal, hogy még ha le is érne a lábam se bírnám el. Ezért vettem 250-est mert az csak max 170 kg, tokkal vonóval, nem 190-210. Nem sok a difi, de egy nyomvályúban döntő, a szó legszorosabb értelmében
Apám, nagyon spíler társulat.... kutyacsont meg minden... csak mondom a miheztartás végett a krossz motoron sem véletlenül állnak. Minél lejjebb helyezed a súlypontot annál nagyobb a gázhelyzet!
gumi az erősen függ attól, hogy mire használod a motort, milyen stílusban motorozol....
írj emailt! mit kell rajta csinálni? én szoktam,,,
Köszi
Andris
pöccre kb 1 hónap után...
De jól mutat
Azé ha láttad ki volt vasalva a figura rendesen... bizti ami bizti...
Pár fekvőtámasz gyakorlaton már tuti túl van....
Nekem nem állapottartó,hanem megújító edzés kellene
Azokat is meg lehet ültetni, de attól még 230 kg körül/felett vannak a vasak. Nekem is pl ez volt annó a gondom a 600-as motorokkal, hogy még ha le is érne a lábam se bírnám el. Ezért vettem 250-est mert az csak max 170 kg, tokkal vonóval, nem 190-210. Nem sok a difi, de egy nyomvályúban döntő, a szó legszorosabb értelmében
Már ott elakadunk ha nem ér le a lábunk