Ugyan ilyen az enyém is.
Lehet érdemesebb a komplett háromszöget kicserélni.
Én multkor szedtem szét az egészet, tisztítás újrazsírozás miatt, és ahogy emlékszem bele vannak gyógyítva rendesen a csapágyak.
Esetleg egy kicsit vastagabb tengely mint legolcsóbb megoldás ?
Aláírom! Akkorát húz mint egy mozdony. Aztán kettesben kifogy a szufla, akkor helycsere van és elkezd egy lusta óceánjáróra hasonlítani.
Amikor visszültem indulásnál lefulladtam az FZS-el!
Hááát ez nehéz kérdés, mert az ember is változik időszakonként. Ha nagyon mélyre próbálok tekinteni talán a nagyfézer volt az ami a legjobban hozta a sportos fíling és a használható komfort jó elegyét kis hibáitól eltekintve. Én nagyon masszívan kihasználtam mind a pörgethetőségét mind a gyorsaságát mind a komfortját. fogyott le minden ami oldalt volt. De ehhez azért kicsit módosítani kellett rajta.
Teljesen alsó/közép fordulatra lett hangolva a szuszka. Szinte lehetetlen volt úton tartani. Sajnos a futóműve igen punnyadt volt de bitangul lehetett menni vele. DE hidd el volt jobb .... inazuma 1.2.
2.8 másodperc 100-ra és sárnehéz motor...
A bokorugrókat nem írtam mert az biza sok volt. Robogók is kicsik nagyok.
Aztán a keleti széria szó szerint minden tagja és minden évjáratban.
kezdtem egy riga-4 gyel aztán jött a többi. simsonok swablik verhovinák pannóniák mz-k jawa-k tömkelege. 28 év... szerinted?
Lehet érdemesebb a komplett háromszöget kicserélni.
Én multkor szedtem szét az egészet, tisztítás újrazsírozás miatt, és ahogy emlékszem bele vannak gyógyítva rendesen a csapágyak.
Esetleg egy kicsit vastagabb tengely mint legolcsóbb megoldás ?