Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan ilyen az enyém is.
Lehet érdemesebb a komplett háromszöget kicserélni.
Én multkor szedtem szét az egészet, tisztítás újrazsírozás miatt, és ahogy emlékszem bele vannak gyógyítva rendesen a csapágyak.
Esetleg egy kicsit vastagabb tengely mint legolcsóbb megoldás ?
Péter, ez a vélemény azért alakulhatott ki benned mert még egy rendeset nem mentél egy V2-vel.... szerintem
Azt nézd meg, hogy az Olasz 2000-ben csinált olyan küllemű gépet, amit most kezdenek a Japók (Z750-1000 stb)
Gyönyörű. Amúgy meg igazad van.
még csikó koromban volt egy ilyen motorom TL250 ma már sajnálom, hogy eladtam
kéne a fenénkek 2 hengeres motor, rezeg,rozog,rázkódik...
bár nekem meg a tuono tetszett, tetszik,de a 4henger az 4 henger
Ebből a sorból nekem az álom a Futura volt, de győzött a józanész..
Aláírom! Akkorát húz mint egy mozdony. Aztán kettesben kifogy a szufla, akkor helycsere van és elkezd egy lusta óceánjáróra hasonlítani.
Amikor visszültem indulásnál lefulladtam az FZS-el!
A hátsó kereket megemelve pár milit kottyanik a keréknél, és csak felfele, oldalra jó.. Tán még annyit se, de nem stabil.
Ez így tényleg full igaz. Viszont nagyon stabilan áll a hátsó kerekén..
nah viszlát! holnap munka
tavasszal én is várom már,hogy milyen lesz a nagy fazer
Hááát ez nehéz kérdés, mert az ember is változik időszakonként. Ha nagyon mélyre próbálok tekinteni talán a nagyfézer volt az ami a legjobban hozta a sportos fíling és a használható komfort jó elegyét kis hibáitól eltekintve. Én nagyon masszívan kihasználtam mind a pörgethetőségét mind a gyorsaságát mind a komfortját. fogyott le minden ami oldalt volt. De ehhez azért kicsit módosítani kellett rajta.
melyik lopta magát be a legjobban a szívedbe
NA ezt sasoljátok meg!

villámmammut...

http://www.motorrevu.hu/motorteszt/Suzuki_G
SX_1200_Inazuma
NA ezt sasoljátok meg!

villámmammut...
Sajnos öregszem....
ahogy mondod Fecó...

Teljesen alsó/közép fordulatra lett hangolva a szuszka. Szinte lehetetlen volt úton tartani. Sajnos a futóműve igen punnyadt volt de bitangul lehetett menni vele. DE hidd el volt jobb .... inazuma 1.2.
2.8 másodperc 100-ra és sárnehéz motor...
kihagytad a csodálatos ARANY madarad gsx 1300r hayabusa
az adatokat én is ismerem.. az XX nem sokkal erösebb mégis tépi a karodat bár 160 ig igen csak szorongatta az xx-et a bandit....
gsx/750/82 es
gsxr/750/87'
gsxr/1100/92
gsxf/600/2000'
zzr/1100/92&
#39;
bandita 1,2/95
fzs1000/05'
aprilia futura/1000/05'
fz6n/05
fz6s/05

A bokorugrókat nem írtam mert az biza sok volt. Robogók is kicsik nagyok.
Aztán a keleti széria szó szerint minden tagja és minden évjáratban.
kezdtem egy riga-4 gyel aztán jött a többi. simsonok swablik verhovinák pannóniák mz-k jawa-k tömkelege. 28 év... szerinted?
ezt azért így nem mondanám
a yamaha az yamaha
fzs 106nm
Persze van benne szufla, meg anyag is bőven.
A lég olajos 1.2 es mellett az fzs 1000 blokkja olyan mintha valami 400as japán belpiacos kacat lenne
az 1200 bandit nyomatékosabb mint a fazer 1000?