Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kérdezhetném, hogy milyen motorjaid voltak, de lehet gyorsabb lesz ha azt kérdezem milyen motorod nem volt még

1200bandittal én is mentem, cufla az tényleg van benne,
Hát azé az első szériás 1.2 bandita igen odabaszós volt... legtöbbet kormánycsapágyat kellett cserélni rajta mert nem lehetett kétkeréken tartani... alul olyat tolt hogy a gitt erőlködés nélkül hagyta el a seggemet...
simán ott voltam bármelyik eriggy seggében sőt ha jó formában voltam kilóig szagolta a kéményt rendesen...
Igen! Ez a másik szempont
Egyébként szerintem vicces , hogy sokan megemlítik hibaként az első futóművet.
Kipróbálnánk egy 1200es banditot, 1000es cbf-et vagy egy z1000-et akkor azok sem lennének jobbak ,csak ezekkel ritkábban akarják elkapni az R1-es vagy Gixxeres havert.
HA meghúzod a kormánycsapágyat egy ideig patent majd hirtelen szorul... na akkor van a bazdmeg mert a golyók belenyomódhatnak a vezetőnútba és lehet cserélni. Az nem megoldás.
Attis tényleg keményen nyomja ,nem az a túramotoros fajta
Nem hiszen.
Ha csak kicsit szorul az még nem megoldás.
Hátszél.... .
Igen igazad van. A telót már 30 körül tartóval be lehet szerezni. A teló engedése is jó ötlet bár ahhoz súlyos centiket kellene engedni de annyit nem tudsz.
Az eriggy eleje nem nyugisabb lenne hanem jobban úton maradna és mint tudjuk 2 centivel eleve rövidebb is. Oda vissza állítható a belseje így jobban útra "illeszthető".
Nekem állandóan csapkodott a kormány. Tettem rá nagyobb kormánysúlyt... kicsit jobb lett de az erejét annyira rátolta a hátsófertályra hogy alig bírtam úton tartani. Mondjuk momentán a mostanival is ez a gondom a csapkodáson kívül... alig bírom az elejét lent tartani... de én "beteg" vagyok
felénk most elég nagy
Milyen szelek fújtak?
kicsit nem lehet a kormánycsapágyat feszesebbre húzni
Hát igen..
Hiába a 240 kiló száraz tömeg , szereti fent hordani az orrát.
Hatalmas recesszió szele csapott meg anno.... nagyon bántam.
Mert mindent kiprobál...Minden stilust a Hayabusától a DRZ keresztül az X9 nagyrobiig s ezzel korát sincs vége a sornak
Szia Fazer1000
Ugyan ezen gondolkozom én is mostanában, hiszen ekkora erőnél nem árt ha kicsit nyugisabb az eleje, alternatíva még a kormány teló, viszont itt a rögzítés a macerás,igaz árban fele mint egy r1 első villa.
Egyébként talán ha kicsit lejjebb lehetne engedni az elejét, szerintem ez is javítana. Tavaszig még van idő ötletelni.
és hogy hogy eladtad
Az enyém 5-s volt. De a kormánycsapkodásnak semmi köze a szériához. A nagyfézer eleje "viszonylag" könnyű így egy tempós kigyorsítás és váltás után kurvára ideges tud lenni a kormány vagyis csapkod, mert elkönnyebbedik az eleje..
Szia Peter,
Nem mert az "jó"-nak tűnt.
én most állítottam vissza gyárira, mert minden el volt rajta állítva
hátulját is kicserélted
Szia Berber!
Mennyire lóg a hátsó kar hogy tűgörgőt kell cserélned?
Hátha újra benézek egy sünt, nem is gondolok többet ilyenre.
Azóta is azt hallgatom!
Milyen szériaszámig van ez a probléma? (Én még nem tapasztaltam. '03) Persze azt se tudom meddig első széria.

Megjött a futis bukóm. Csúcs!
Most van egy jóáras NOLAN 103 Ncom fényes fekete 55-56 Neu Biztos több lesz, de az még mindig a bolti ár töredéke..
Szia Csaba,
Csak egy felvetés... ami merőben szubjektív mivel a sajátom de kiállok mellette mindhalálig.
Ha már fejleszteni akarsz a motoron az első széria eriggy első telói kiflivel együtt becsusszannak a kormány alá (kb 60-80E). Ezzel annyit tudnál változtatni az eleje viselkedésén, hogy azt el se hiszed. Nem lenne ideges a kormány, sokkal stabilabban kanyarodna, nem ütne fel vagy nem himbálózna... szóval szerintem ismétlem szerintem jobb alternatíva lenne.
Nekem is volt lásd a regnevem és tudom mi volt a problémám vele amit részben orvosoltam is.