Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó!
De nehpgy megad alatt vágd a fát...

Mellesleg beneveztem a Februári szupermoto versenyre... ha esetleg profit akarsz látni
.nehéz! ezért ülök itt
Kellemes ünnepeket !
Ha tudsz favágásról..már ez ügyben is keresshetsz
Na mi van savanyú lett a káposzta hogy itt vagyol?

Boldog karit neked meg mindenkinek!
megjött Attis...Mindjárt lesz itt fék oktatás
Vállalok jópézért oktatást... csak a buxtárca legyen open non stop
Boldogat Fiúk!
A cbf 1000 barátom története:
régebben cbr600 f2 -sel ment elég vadul aminek eredménye képen volt egy két nem kívánatos esemény..
Ekkor elhatározta,hogy vesz egy új mocit amit utassal nagyobb túrákra is használ majd.. Vett egy transalpot zsír újat,amit nagykönyvben megírtak szerint gondosan kezdett használni.. Azonban az első 1500 km alatt bebizonyosodott ,hogy mellényult ,nem neki való a motor..
Ekkor bement a Wilkerhez,sikerült elcserélni egy 2-3 éves első tulajos cbf 1000 re amiben 5000km volt...
Azóta nagyon elégedett,mert sikerült az elképzeléseinek maradéktalanul megfelelő motort vennie.
a dl 650 szerintem nem hasonlitható a cbf sor 4 aggregáthoz....
Szerintem érzetre még az fz6 nál is sokkal gyengébb...
ráadásul ki ccm-ben a v2 nem nyerő...2-3 ezernél hulla gyenge....a cbf nagyon jól elindul 2500 fordulatról is 2 személlyel probáltam...
Nézve az elöző paripáid ,a cbf életed egyik legjobb döntése lehet
fzs 1000 nél nem volt jobb a fék tapasztaltam (régi cbf)
söt egy másik abs-s model kimondottan nem is tetszett persze betét hiba is lehetett a nyulos fékhatás...

igazán jó Honda az a cbr 1100xx! fék,erő megbízhatóság stb...
kell bizony ! sőt lehetne fickosabb
a fazer 1000 is kényelmes,de a cbf még kényelmesebb egyenesebb üléshelyzet láb kevésbé gugolós...föleg az utasnak ..Nagyon jól eltalált motor...teljesitményét 7-8 ig leadja,feljebb nem érdemes üldözni...Meglepő de átülve a CBF-re szinte ugyanolyan erős volt..Nem hajtottam,a sajátomat sem szoktam nemhogy másét...
A fazer 7 fölött nagyon él, a cbf nyugodtabb vérmérséklet ... A cimbi mondta,hogy nem érdemes huzatni mert elváltva jobban dolgozik nyomatékból...És én még a 98le példány tapasztalataim irtam le..
Nekem bőven elég lenne a főtengelyen 111 lóerő és majdnem 100 NM. DL650-est is nézném, de gyűlölöm a 3 küllős kerekét... ellenben ha fűzött lenne ......
Tiger 800 XC is játszana, de nincs az országba használt. 3 milliot meg nem adok ki érte.
az a kis nyugtalanság pont kell a fazerbe
Igen az biztos, de így is előre kell gondolkodnom.
CBF1000-nek viszont jobb a féke és hidraulikus a kuplungja. Erő teljesen lineáris, semmi meglepetés, semmi nyugtalanság. Ha nem megy el az FZ6, akkor egy évig még biztos marad, ha elmegy jóárba, akkor meglátom mi lesz...
Nagyon jól kezelhető,a kanyarokat imádja..
A hosszú egyenes nem az erőssége...hamar kifogy a szufla..
multkor mentem ennek az elődével (cbf 1000 2007)
Nagyon jó motor,utasnak kimondottan kényelmes...Pontos precíz működés..
Volt rá gondolatunk..De izmosabb paripát akarunk ..
Csalódást nem fog okozni
súlya miatt tuti megérzed, még is csak egy nagyobb kategória
Ez hegyes és ez a típus eszi az olajat... 2 emberrel szenvedés, és 170 lóerő! Minek annyi? Pakolási lehetőség duplanulla. Akkor inkább K1200R vagy S
A vékonyabb hátsó kerék miatt ugyanolyan, vagy jobb. Láttam, hogy mit csinálnak vele a safety-sek. Nyomatékból lehet közlekedni, semmi idegeskedés, kényelemre hangolt futómű, atomstabil ABS-es fék.
Boldog Karácsonyt mindenkinek
szerintem ennek a motornak a kezelhetősége nem lesz olyan mint a fz6 nak
Hi,

igen, erre gondoltam feketébe. Tegnap volt üléspróba, biztató az eredmény. Tudom, hogy gáz a lengővilla, de a LEGO elv itt is működik. Esetleg felmehet rá a CB1000R-nek az egyoldalas lengővillája + kereke :p
Vagy vmi más honda lengővillája.
az a hátsó villa, lánckerék, egy 2011es motoron elég gázul néz ki
Hali!

erre gondoltál:link
én azt javaslom, tavasszal addig verlek, míg ki nem megyünk kakucsra, aztán úgy se akarod eladni a fazert
nekem is illő lenne már megtanulni motorozni...