Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyik se ér 2ft ot se....
vagy ehhez:
http://www.kepesmotor.hu/sport...

Lehet, hogy kicsit öregek, de legalább nem kerülnek 30-ba
Freepeti ehhez mit szólsz:

http://www.kepesmotor.hu/utcai...
Hol a faszomban járkáltál te, hogy 50000van a gépedben?

Nem semmi vagy!
Jövőre kéne megint csinálni egy Szlovákiát!
cicergés közel se biztos hogy onnan jön,de beszélhetünk róla
És ha eldől majd ezek megfogják
Helló!

Szelephézag beállítást is vállalsz? Kisbocsi- féle mocim van, 50000
km.-rel, és van már egy kis ciripelős hangja.
Gondolom az ECU-t (gyujtás elektronika) sem cseréltétek, tehát az is fojtatlan blokké. Vagy nem? Az az ülés alatti részen van.
kicsit majd könnyebb lesz a pakolás, és nem kell vele foglalkozni,hogy kösd le...
Ha lesz időd, kérlek küldj nekem képeket a doboztartódról.
A dobozoknak egyébként nincs útjában az index vagy a hátsó utas lába?
a kép lemaradt.
Ezt ugyan nem a Mikulás hozta, de jövőre remélem sokszor telepakolom őket!
Hol akarsz Te 140-nél gyorsabban menni?

Egyébként egyetértek Fazer1000-rel, márkaszervízben kisegítenek. Harmatit próbálnám először.
Sziasztok

A motorom megérett a gumicserére, és alapos visszaolvasások, valamint a jelenlegi árak figyelembe vételével vásároltam meg a metzeler z6-ot, miután akciós a kékhold-ban.(52e HUF) Ennél jobb lehetőséget nem találtam. Lett volna még 50e HUF-ért M3-as is.
Aki szeretne mostanság gumit cserélni szerintem ezen az akción érdemes elgondolkodni mert jövőre ilyen euró árfolyam mellett olcsóbb biztos nem lesz.
Folytatlan blokk szívócsonkjai, folytatlan blokk karbisora, a gázt is uannyira lehet tekerni... tanácstalan vagyok...
Véleményem szerint az amelyik a motort vezérli... de úgy gondolom szoftweres különbség van, nem hinném hogy mechanikailag módosítható lenne.
Tehát a fojtatlan blokk szívói vannak rajta?(eredetit irsz,de melyikre gondolsz?)
Fúvókák ,tuti nem tettek bele 15 féle fojtást,ha az eredeti pacis lett fojtva a jánynak! Ugyanannyi gázt tudsz húzni mint az eredeti blokkodnál?

Az fz6 volt fojtva pl elektronikával vagy úgy mechanikusan, hogy KEVESEBB gázt tudsz húzni! Ha jól tudom........
Karbisor, szívócsonkok is saját. Esetleg elektronika? Milyen része az elektronikának egész pontosan?
De a legcélravezetőbb az lenne ha meghallgatnál egy márka szerelőt...
Lehet a fúvókák is szűkebbek mint a nyitott verzió. Több lépcsőben csökkentik a teljesítményt hogy a komfortja még megmaradjon. Lehet az elektronikája is más...
bocs...a szívocsonkot cseréltél
Melyik karbi van rajta?a sajátod kellene rá,ha már a kipufogót megnyitottad..
Sziasztok! Legeslegelső írásom rögvest egy kérdés is egyúttal szerelésben jártas állampolgárok felé:
2001- es 600 - as fazer másik blokkot kapott. Mivel Németországi a blokk, ezért egyrészt baromi megkímélt, másrészt le volt folytva 25 kw-ra (egy lány használta előttem). A szívócsonkokban voltak szűkítések, ezért az eredeti szívócsonkokkal lett beszerelve az "új" blokk. Ennek ellenére nemigen akar 140- nél többel menni, noha addig húz, ahogy kell neki. Vajh' miért van ez?
..tényleg ! az fz6- on a hátsó gyári gumiméret 160 vagy 180 ?
én az fzs -t 180 -as gumival vettem de sok helyen írták ,hogy nem jó neki a nagyobb méret és vettem rá 160 gumit -köszi-
Üdv!

Nos, ma visszakaptam a mocit Freepetitől, akinek ezúton is 1000 köszönet.

Nagyon szép munkát végzett, alapos, és jóárosítva is van, ajánlom mindenkinek!