Az fz6 tök jó, ha egyedül kell menni vhova, kétszemélyes használatra nem frankó.
Ha ketten megyünk, külön motorral, nem jössz velem messze, mert nem vagy még magabiztos.
Ha felülsz mögém, én nem érzem 100%-os biztonságba magam/téged/a motort. ÉS nem tudok hova pakolni (tanktáska + a hátizsák)
Nyomatékosabb motorra van szükségem, amit szintén fel lehet csövezni. Nem baj ha gyengébb, csak legyen benne alacsony fordulati nyomaték. S legyen minimum ugyanekkora tankja.
Ha megveszem a Leo-t, vagy lemegyek Bódishoz, akkor már kell PC is, hogy le gyengüljön el alul. Ez a művelet 200.000 - 250.000 HUF.
Sziasztok,
Szerintetek egy használt de jó, tökéletes állapotban levő Leo Vince Titanium sportdob E jelzéssel kivehető hangtompítóval megér 80.000 Ft ot?
Setting the diagnostic mode
1. Turn the main switch to “OFF” and set the engine
stop switch to “OFF”.
2. Disconnect the wire harness coupler from
the fuel pump.
3. Simultaneously press and hold the “SELECT”
and “RESET” buttons, turn the main
switch to “ON”, and continue to press the buttons
for 8 seconds or more.
All displays on the meter disappear except the
clock and tripmeter displays.
“dIAG” appears on the LCD meter.
4. Press the “SELECT” button to select the CO
adjustment mode “Co” or the diagnostic
mode “dIAG”.
5. After selecting “dIAG”, simultaneously press
the “SELECT” and “RESET” buttons for 2 seconds
or more to execute the selection.
6. Select the diagnostic code number that applies
to the item that was verified with the
fault code number by pressing the “SELECT”
and “RESET” buttons.
The diagnostic code number appears on the
LCD meter (01-70).
To decrease the selected diagnostic code
number, press the “RESET” button. Press the
“RESET” button for 1 second or longer to automatically
decrease the diagnostic code numbers.
To increase the selected diagnostic code number,
press the “SELECT” button. Press the
“SELECT” button for 1 second or longer to automatically
increase the diagnostic code numbers.
7. Verify the operation of the sensor or actuator.
Sensor operation
The data representing the operating conditions
of the sensor appears on the trip LCD.
Actuator operation
Set the engine stop switch to “ON” to operate
the actuator.
* If the engine stop switch is set to “ON”, set it
to “OFF”, and then set it to “ON” again.
8. Turn the main switch to “OFF” to cancel the
the diagnostic mode.
nekem is van egy elado, feher szinu :)
Tipushiba?
Nincs tul sok, 2004-2005-os evjaratuaknak a TPS-e szokott fennakadni, de mar mindet ki kellett, hogy csereljek, ha elojott ha nem garancialis szervizek alkalmaval.
Elso lanckerek gyari rogzitese nem egy eletbiztositas. Jo esetbe ezt vki mar eszrevette, s megfeleloen orvosolta (rogzito rendes rahajtasa)
Ill kb ennyi.
szeretnék venni egy FZ6n- t. Azt olvastam hogy a le lehet kérdezni a műszerfalon hogy dőlt-e a motor. Ez igaz? Ha igen ezt hogy lehet megnézni?
Illetve milyen típushibákra kell figyelni vásárlásnál?
Köszi
Andris
Az fz6 tök jó, ha egyedül kell menni vhova, kétszemélyes használatra nem frankó.
Ha ketten megyünk, külön motorral, nem jössz velem messze, mert nem vagy még magabiztos.
Ha felülsz mögém, én nem érzem 100%-os biztonságba magam/téged/a motort. ÉS nem tudok hova pakolni (tanktáska + a hátizsák)
Nyomatékosabb motorra van szükségem, amit szintén fel lehet csövezni. Nem baj ha gyengébb, csak legyen benne alacsony fordulati nyomaték. S legyen minimum ugyanekkora tankja.
Ha megveszem a Leo-t, vagy lemegyek Bódishoz, akkor már kell PC is, hogy le gyengüljön el alul. Ez a művelet 200.000 - 250.000 HUF.