Gyürü letapadást láttam már más gyártó gépénél is, és nem lehetett gyártói problémával összehozni, de adalékokkal igen.
Nem az olajjal van gondom, hanem az árával, és azzal a demagógiával amivel eladják. Bocs ilyen vagyok. A MOTULosokkal is össze parádéztam.
Ha valamivel egyetértek az legyen jobb mint a többi (bizonyíthatóan, és mérhetően), és legfeljebb reálisan drágább.
Tapasztaltam én is. Csak hidegen és az indulás után nem sokkal fordul elő?
1. Mert ha nem a jeladó hibája.
2. Ha igen akkor ez érdekes dolog. A hideg blokkban a sürű olaj nehezebben ér vissza, ezért ideiglenesen leesik az olajszint, amit a jeladó jelez. Más tipusokon is észrevettem már. Ha leállítod, magától megszűnik, ha továbbmész szintén, és nem károsít, de figyelni kell rá. Maximális olajszint segít. Csak magasabb alsó értékű olajokkal fordul elő, és itt nem arra gondolok, hogy 10w és fölötte, hanem a 40 C fokos folyásindex a kérdés. Higabb olaj kell, laposabb karakterisztikával.
Hell. Még mielőtt bárkit megköveznétek miattam: a hirdetést azoknak szól,akik akarnak és tudnak is áldozni a motorjukra,ide is azért linkeltem be,hogy akit érdekel az értesüljön róla. Én is tartom ezen kívül a Repsol,Castrol,Motul,Putoline, teljes palettáját a Yamalube-nál jóval olcsóbban! Az extra profitról annyit,hogy az biztos nem nálam realizálódik,ezek az árak ha hiszed ha nem jóval a listaárak alatt vannak! Az olajfogyasztós-köpös Yam R6-ok,R1-ek,FZR-ek emlegetése nem hangulatkeltés,hanem tény,mint az is,hogy gyűrű letapadással eddig még kizárólag Yamahánál találkoztunk,és mégegyszer ez nem fikázás vagy ilyesmi,hanem ezt tapasztaltuk.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Fzs 1000-esem van, és mostanában gyakran kigyullad menet közben az olajnyomás lámpám, olyan 8-10 másodpercig világít, aztán elalszik. Az olajszint rendben, és olajnyomás is van. Valami más hibára figyelmeztethet? Akinek van hasznos tippje, tapasztalata, kérem ossza meg velem! Köszi!
Nagyon korrekt az a pálya Neked! Semmivel sem nagyobb mint Kakucs, és a 4-es verzió 5 km-es hosszban már fullos is!
A nyílt nap meg nagyon ingyenesen hangzik vagy nem?
Sokunkal szemben. Én próbálom tartani vele, de a H..da nagyon elkötelezte.
Jah, néztem, de oda én kicsi vagyok... Nagy a pálya, kevés az erő. Inkább elugrom Kakucsra
Bryan meg talán a most hétvégére gondolt, bár nem tudom biztosra. Nagyon passzív lett mostanában velem szemben
fazer 1000 jelez olajnyomást is? Vagy csak olajszintet?
Nem az olajjal van gondom, hanem az árával, és azzal a demagógiával amivel eladják. Bocs ilyen vagyok. A MOTULosokkal is össze parádéztam.
Ha valamivel egyetértek az legyen jobb mint a többi (bizonyíthatóan, és mérhetően), és legfeljebb reálisan drágább.
1. Mert ha nem a jeladó hibája.
2. Ha igen akkor ez érdekes dolog. A hideg blokkban a sürű olaj nehezebben ér vissza, ezért ideiglenesen leesik az olajszint, amit a jeladó jelez. Más tipusokon is észrevettem már. Ha leállítod, magától megszűnik, ha továbbmész szintén, és nem károsít, de figyelni kell rá. Maximális olajszint segít. Csak magasabb alsó értékű olajokkal fordul elő, és itt nem arra gondolok, hogy 10w és fölötte, hanem a 40 C fokos folyásindex a kérdés. Higabb olaj kell, laposabb karakterisztikával.
De a haver xx-e amit kapott már az nem semmi...kevesen járnak vele motorozni,mert a végletekig hajtja a tempot ..
A lényeg annyi, amit leírtam.
Nem hallottam az esetet.
Nekem még van 12 lityi, egy darabig még elvagyok vele. :)
Nálam egy kicsit emberileg mutatkozott be, amikor két szó után simán otthagyott a benzinkúton
Nyilvánosak a részletek?
A nyílt nap meg nagyon ingyenesen hangzik vagy nem?
Sokunkal szemben. Én próbálom tartani vele, de a H..da nagyon elkötelezte.
Bryan meg talán a most hétvégére gondolt, bár nem tudom biztosra. Nagyon passzív lett mostanában velem szemben