Megtudom erteni! Az ujkori FZ6 arahoz kepest TELJESEN aranyban all az F800R ara.
Labtartok magasabban vannak, jobban fighteres, ami ugye kevesebb komfortot jelent! Am, az elso futomuve robosztusabb, a hatsot is frankobban lehet allitani.
Ami nagyon erzodik, az a nyomatek. Amit meg nem erezni az a kevesebb loero (FZ-hez viszonyitva). Ellenben a negativitas a BLOKK maga, mert eleg szar dolgokat olvastam errol a sorkettes 800asrol............................
Az osztrák túrán én is ilyen és hasonló BMW-kel voltam körülvéve, és valóban erősek voltak kanyarodásban. Hegynek lefelé belső íven előzött meg az egyik, míg az utas csinálta a videót meg képeket. Na mondom, szépen vagyunk.
De sosem feledem az R1200GS-t. Raknék a BKing mellé egyet a leendő garázsomba.
U.i.: Beszéltetek a sok sérült motorról réggen. Nagyon nehéz vigyázni rájuk, főleg ha gyakran használod! Legutóbb találtam kavicsfelverődéseket a felnin, fém színű foltok maradtak apró helyeken. Másszor pedig fordultam ki szűk helyen, még pont elfértem (amúgy a gomba miatt sem lett volna baja), de ha nem figyeltem volna, meghorzsolódott volna a villaszáram a kerék közepénél a padkába.
Mikor kiprobaltam az F800R-t, egyik srac a K1600GLT-vel ment. Eleg durvan megy, kanyarodik, mikozbe kenyelmes, s kenyezteto :ppp
A 7 millas ara meg leginkabb zavaro!
Ma Szegeden a GTK épülete mellől indultam volna haza, beindítom a motort, eltelik pár másodperc, valaki kiabál... nézek jobbra, nézek balra... egy-egy szót elkapok, de semmi több...
Aztán szembe a fa mögött egy bácsi kurjongatott az ablakon, hogy hangos a motor... "Remeg az egész ház, nem lehetne leállítani?" Szépen mondtam, hogy nem, kell melegedjen legalább 2 percet. Aztán okoskodott, hogy addig ne indítsam be, míg el nem megyek, közöltem, hogy kell melegedjen! Aztán habogott még, és becsukta az ablakot. Én nem akartam húzni az időt, beöltöztem és indulni akartam, erre rájöttem, hogy a dobozban még turkálnom kell, szóval eltelt még pár mp, míg indultam...
Lehet, hogy nem csendes, de délután 5-kor, a nyílt utcán nem kellene beszólniuk, hogy hangos a motor... Kicsit kellemetlenül éreztem magam, nem akartam zavarni vele senkit, de akadnak hőbörgők. Plusz szülők is jelezték, hogy reggelente biztos zavarja a szomszédokat, így rakjam vissza a tompítót... Tisztára elnyomják az embert... Így ért véget az idényre Phaser durrogós lovesztorija.
Ez már messze nem az a gép amit most én akarok.
Amúgy a jelenlegi motor vásárlásomnál kevésbé játszik szerepet a motor külseje. Ami nagyon fontos, hogy kényelmes és nagyon megbizható legyen. (Nekem tetszenek a hornettek a 2003-as évjárattól kezdve.)
Hűű, Hornet? A létező összes extrával sem tetszik.
Hornet 2007 - Itt egy nagyon erősen moddingolt változat, ez talán elmegy kólával. Mi vett rá a Hornetre? Egyébként elképzelhető, hogy neked tetszik, nem kritizálom az ízlésed.
Labtartok magasabban vannak, jobban fighteres, ami ugye kevesebb komfortot jelent! Am, az elso futomuve robosztusabb, a hatsot is frankobban lehet allitani.
Ami nagyon erzodik, az a nyomatek. Amit meg nem erezni az a kevesebb loero (FZ-hez viszonyitva). Ellenben a negativitas a BLOKK maga, mert eleg szar dolgokat olvastam errol a sorkettes 800asrol............................