Próbàltam, de nagyon flegma emberekkel van tele így maradok itt. Továbbra is túrázni akarok jövőre így szeretnék majd Veletek néha elmenni gurulni és nem akarok semmi infóról lemaradni.
U.i.: Csapattársam 750-ért hirdeti ZX9R-jét, 2001-es az is. Panaszkodott, hogy lent van a típusnak az ára, meg úgy az egész piacnak. Bezzeg a kiegészítők csak drágulnak.
Ma Mezőberényben láttam 1-2 szép Fazert, meg egy pár motor különlegességet, legalábbis olyat, ami nem jön mindennap szembe veled az Alföldön.
Sziasztok.
Igen érdekes, hogy megkapható 1.800000ft-ra átszámolva. Itthon az új, 2.1milla, az idomos 2.4. A Zakarnál van egy idomos teszt gép 1000km-el extrákkal(bódis, mini index, bukógomba, hasidom)2.3milláért. Az extrák nélkül adnák oda 2milláért, de akkor már nagyon ár alatt számolnák be a motorodat.-szegény kereskedő...
Szerintem senki sem veszi meg ezeket a gépeket ilyen áron. Viszont nem értem miből élnek meg még mindig ezek a szalonok?
Köszi a gyors válaszokat megnézzük ma a fesz szabályzót,bontottat érdemes belőle venni? :)
Xenon az nincsen benne (sajnos).
Magamról: tavaly kezdtem motorzni, elöször vettem egy SV-t amit a tavaly áprilisi szériéban tőlem is elloptak :((
utána kaptam külcsön egy 600 fazer és nagyon megszerettem ugyhogy idén sikerült egyre szerttennem :)
A probléma megoldása egyszerű! Cseréld ki a feszültség szabályozódat az okozza a hibajelenséget. Sajnos egy idő után elfárad. két alternatíva lehet még... ellenőrizd a saruk oxidációmentességét kis százalékban a nem megfelelő kontakt is okozhat ilyen hibát. Ne mókolj vele! nem éri meg. Végső esetként az állórészed mehet haza de erre nagyon kicsi az esély. Úgy tudom 3 vezeték jön fel a generátorról. Mindegyiken ha jól tudom 60-70 volt között kell feljöjjön a feszkó. Ellenőrizd úgy hogy a mérő két pólusát felváltva rakd a vezeték végére. Így tudod kimérni a kijövő feszkót.
Remélem tudtam segíteni!
Van egy kisebb elektromos jellego problemam a fazer-emmel (regi fajta karbis) meg pedig hogy jaro motornal az aksit csak akkor tolti a gep ha vilagitas nincsen felkapcsolva, felkapcsolt vilagitasnal csak 12v- ot mutat. Illetve csinalt olyat is hogy ki nullazta a napi szamlalot, az orat es minden muszert bekapcsolt menet kozben (mint az aksi ki es bekotese utan). A motor amugy pocre indul...
Talalkozott valaki esetleg hasonolo problemaval, vagy tudja valaki esetleg hogy mi okozhatja ezt a zavart?
Szegény fickót nagyon sajnálom. Amikor le volt papirozva és indultam el a motorral a kislánya kirohant és sírva rohant az apjához ne vigyék el a motort :(
Nem volt még ilyenben részem nagyon szomorú volt az egész.
Grat a gépezethez! Kicsit más tészta, mint a Hornet vagy a Fazer. Szerintem nyomj le vele egy szezont, akkor elmondhatod, hogy volt ilyen is! Még most néhány hétig talán lesz jó idő, addig azért kendd el a száját!
Sziasztok. Ma felhívott após jelőltem, hogy a barátja sajnos komoly beteg és eladná a motorját fillérekért és a motor meg nagyon pöpec. Elmentem megnézni és tényleg nagyon egyben van a vas. Kawasaki ZX6R-ről van szó 2001-es évjáratról van szó. Tényleg nagyon patyolat a gép. Az ára 500eFt. Sajnos a fickó tényleg komoly beteg. Nem tudtam otthagyni a mocit. Vagy eladom vagy lenyomok vele egy szezont még nem tudom. Ez történt ma srácok.
Tudtok ajánlani valami olcsó és jó fékbetétet? Nekem a TL-be APracing volt nem volt Vele bajom.
Ma Mezőberényben láttam 1-2 szép Fazert, meg egy pár motor különlegességet, legalábbis olyat, ami nem jön mindennap szembe veled az Alföldön.
Igen érdekes, hogy megkapható 1.800000ft-ra átszámolva. Itthon az új, 2.1milla, az idomos 2.4. A Zakarnál van egy idomos teszt gép 1000km-el extrákkal(bódis, mini index, bukógomba, hasidom)2.3milláért. Az extrák nélkül adnák oda 2milláért, de akkor már nagyon ár alatt számolnák be a motorodat.-szegény kereskedő...
Szerintem senki sem veszi meg ezeket a gépeket ilyen áron. Viszont nem értem miből élnek meg még mindig ezek a szalonok?
Xenon az nincsen benne (sajnos).
Magamról: tavaly kezdtem motorzni, elöször vettem egy SV-t amit a tavaly áprilisi szériéban tőlem is elloptak :((
utána kaptam külcsön egy 600 fazer és nagyon megszerettem ugyhogy idén sikerült egyre szerttennem :)
A probléma megoldása egyszerű! Cseréld ki a feszültség szabályozódat az okozza a hibajelenséget. Sajnos egy idő után elfárad. két alternatíva lehet még... ellenőrizd a saruk oxidációmentességét kis százalékban a nem megfelelő kontakt is okozhat ilyen hibát. Ne mókolj vele! nem éri meg. Végső esetként az állórészed mehet haza de erre nagyon kicsi az esély. Úgy tudom 3 vezeték jön fel a generátorról. Mindegyiken ha jól tudom 60-70 volt között kell feljöjjön a feszkó. Ellenőrizd úgy hogy a mérő két pólusát felváltva rakd a vezeték végére. Így tudod kimérni a kijövő feszkót.
Remélem tudtam segíteni!
Van egy kisebb elektromos jellego problemam a fazer-emmel (regi fajta karbis) meg pedig hogy jaro motornal az aksit csak akkor tolti a gep ha vilagitas nincsen felkapcsolva, felkapcsolt vilagitasnal csak 12v- ot mutat. Illetve csinalt olyat is hogy ki nullazta a napi szamlalot, az orat es minden muszert bekapcsolt menet kozben (mint az aksi ki es bekotese utan). A motor amugy pocre indul...
Talalkozott valaki esetleg hasonolo problemaval, vagy tudja valaki esetleg hogy mi okozhatja ezt a zavart?
Nagyon Koszi
Tibi
Nem volt még ilyenben részem nagyon szomorú volt az egész.
Grat a gépezethez! Kicsit más tészta, mint a Hornet vagy a Fazer. Szerintem nyomj le vele egy szezont, akkor elmondhatod, hogy volt ilyen is! Még most néhány hétig talán lesz jó idő, addig azért kendd el a száját!