Ne legyen előítéleted se! Mindenütt vannak jó és rossz gazdák is, ahogy jön Olaszból sómarta tengerparti paripa, és garázsos, agyongondozott piperkőc is öreg tulajtól. A Jó gépeket 100 méterről ki lehet szúrni, csak sajna ritka mint a fehérholló.
Magyar tulajtól láttam már házilag átbarkácsolt, idegen alkatrészekkel tele aggatott, "szabaduljunk meg tóle végre" járgányt is, ami ráülve/nézve még egész bizalomgerjesztő érzést keltett, de a nyomok, és kopások messze nem igazolták a kilóméter óra állását.
És persze az örök szleng: "...én már így vettem..."
Pedig nem mondtál hülyeséget. 50 körül mennek a jó berikek, ha pedig mázlid van 1-1 új darabot ki lehet fogni 80 körül is. Jos 20-ért tudta eladni a nadrágját, és még házhoz is vitte...
Ha valaki épp choppert akar venni Fazer mellé/helyett, tudok egyet. Az idővel folyamatosan csökken az ára is... de télire nincs hely neki a garázsban a többi mellé. Venni ilyenkor ideális.
Érdemes amúgy folyamatosan nézegetni a hírdetéseket, mert adott esetbe ami után csorgatod a nyálad, de nem fér bele a keretbe télen lehet, hogy lemegy annyira az ára, hogy meg tudd venni.
Értem amit írsz.
Nem akarom elkapkodni, de nem akarok egy agyonütött külföldi vackot sem. Ha már látom honnan jön a motor az már sok mindent elárúl majd.
Nem akarom kigúnyolni, de az egyik korosztályomba lévő barátom vett egy felsőkategóriás régi BMW 750-est, de alig használta pár hónapot, mert a fenntartása már majdnem annyi volt, mint amilyen jó áron megkapta az autót. Nem elég csak megvenni egy-egy járgányt, smúzolni költséges.
NE érts félre! Sokszor jó dolog az olcsóbb külföldi. Türelem, és elszántság kell hozzá. Egy elhanyagolt Magyar is nagy bukta lehet. Egy Matska ismerősöm taglalta, hogy először csak jó alkatrészre, aztán már olajra se fussa. Utána jön az eladás...
Magyar tulajtól láttam már házilag átbarkácsolt, idegen alkatrészekkel tele aggatott, "szabaduljunk meg tóle végre" járgányt is, ami ráülve/nézve még egész bizalomgerjesztő érzést keltett, de a nyomok, és kopások messze nem igazolták a kilóméter óra állását.
És persze az örök szleng: "...én már így vettem..."
Legalábbis szerintem télen lejjebb vannak az árak
Nem akarom elkapkodni, de nem akarok egy agyonütött külföldi vackot sem. Ha már látom honnan jön a motor az már sok mindent elárúl majd.
Nem akarom kigúnyolni, de az egyik korosztályomba lévő barátom vett egy felsőkategóriás régi BMW 750-est, de alig használta pár hónapot, mert a fenntartása már majdnem annyi volt, mint amilyen jó áron megkapta az autót. Nem elég csak megvenni egy-egy járgányt, smúzolni költséges.
Aki viszont csípné az ottalvós bulit és tud 100 alatt közlekedni még csatlakozhat kis csapatunkhoz (kb. 30 fő) Ha van érdeklődés pakolok linket.
Amúgy a Kawa motornak jó. A Zephir. Valahol az XJ600 fölött van, lég olaj hűtés, 76 paci 202 kg, 81 cm magas, 5,5-6 liter átlag. Az utód a Z750.
Amúgy ez a kawa milyen állat?