Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap nem megy valamelyikőtök valahova gurulni nem tudom hová menjek
Hééééééééé! Megálllóóóóóó! Gondoljatok már azokra is, akik nem beszélni angol
Van alapvetően kisteherautó, akkor miért ne?
Igen, pont ezért gondoltam az előbbi kifejezésre, de mint kiderült, helytelenül.
Legutóbb néztem egy angol-angol filmet, ott a rendőrségi furgont "Bully Van"-nak nevezték, ki gondolta volna, ha nem látja a képsorokat.
gondoltam van annyi magadtól is, hogy rájössz az angolban a szószerinti fordítás nem mindig helytálló.
Mi történt Veled Te rendben vagy körülményekhez képest
Helló!

Sajnos engem is elért ez a dolog és így a drága is eladó lett!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6s-5128934
Átvitt értelemben gondoltam, azt hittem ő is, bár ezek után kíváncsi vagyok mit értett ezalatt. "Gyilkos sebesség/sebességyilkos"?
hmmm. Ha már itt tartunk én sem értem a fordításod.
Még a magyarázattal sem.
Nem tudom, miért nem magadtól kérdezed?
Na ez királyság!
Ha már lehet Japánból hajóztatni én egy zsír új 250-es Hornetet kérek

Ezek tudnak valamit:
http://youtu.be/TqKShV-iN5M
Nem tudom mi pénz lenne honosítani (nem hiszem hogy van EU-s típusengedélye.. és a hajóztatás se két forint)

Sztem kettő nem jönne ki 7 millióból..persze ezt csak hasra ütésre mondom.

Am a mugen változat jön be.. ha már lúd
az angolt tényleg ilyen szarul tanítják ?
Speedkillerkedni, azaz időt spórolni. Valóban lehet velük.
[Ez olyan, mint a painkiller (=fájdalomölő), fájdalomcsillapító.]
Ezekkel a túramotorokkal nagyon jól lehet Speedkillerkedni. Mondjuk a legjobb ilyenre talán a GS1200. Én spec. ismerek olyat aki a Varaderójával azt élvezi, hogy kanyarban a gyorsasági motorosokat előzgeti, alázza le őket.. persze aztán az egyenesben lehagyják, de aztán jön a következő kanyar... :P
Én nem vagyok elájulva a bmw-ktől se autóba se motorba, de ez biztos az én hibám
A BMW-n nem csak látványos, de hasznos cafrangok is vannak. A giroszkópos adaptív fényszórója az brutális. A futómű elképesztő. Az 577-en nem tudtam levakarni magamról, úgy jött azzal a naszáddal. A baj vele csak annyi, hogy ezzel végképp nem mozognék a városban, kint meg nem lehet kihasználni, vagy vellázhatnám a csekkeket. Tehát egy erős túlzás a gép. Nincs olyan hosszú utazás, amire nélkülözhetetlen lehet. A CB meg kuriózum, ahogy a Bking is.
SV1000......
Ausztriában, mikor az első legújabb K szériás BMW jött szembe velem, nem tudtam mit látok. Aztán pihinél mondták, hogy milyen gép is volt ez, nagyon durván futurisztikus volt szemből! Ergo pár jányt biztos elkap, míg a CB1100 kissé retro, így aki nem ért hozzá, hogy egy új gépet lát, símán hiheti, hogy régi konstrukció. Szerintem.
Most milyen géped van?
Hááát szerintem.. a K1600GT árából min. 2db CB1100 kijönne.
Aztán hogy melyik a szebb, melyik után pörögnének jobban a jányok az ugye izlés kérdése.
Talán elmondhatjuk végre, hogy nem csak a Japánok gyártanak használható(!) motorokat.
Az új-é tényleg kocka....elöl sem sokkal jobb....a békáról 800km után úgy szálltam le, hogy akár mentem volna tovább, de az sv már 600 után kínszenvedés...
Az SV szerintem egy sportmotorral vetekszik, ami a kényelmet illet, legalábbis hátul.
Én 37000-et mentem vele és ennek nagyrésze hosszú túrák voltak, a lányaim az SV-nél kényelmesebbnek mondták....nekem jó volt...