Ja, hogy az mesélte aki épp árulja a másfélét? ...nyilván igaz, de gondolj bele, egy rugó, hogy pukkan el?....max. összeül az idők folyamán mint a gyári....ha eltörne akkor sem lenne semmi legfeljebb lejjeb kerül a futómű.... ....
Nem a fékcső volt :) Hanem a rugó, amit a parasztgyerek legyártatott a "szakembernél" mert 10 forintba került a 30 helyett.
Meg is van ki mesélte az x-bikeos Borsay Szabolcs
mi pukkan el?....rugó?....az nem nagyon ....fékcsőről lehetett ilyet hallani, de rugóról nem és a tüv papírt bármilyen gyártó megveszi ha kell neki....
Figyi, én elhiszem, hogy minőségi termék, de én már csak olyan ember vagyok, aki szereti látni a TÜV engedélyt, vagy bármi más szervezet pecsétjét egy termék minőségét tanusítva, mielőtt beleteszek/tetetek vmit a motoromba/autómba.
Ez minimalizálja a kockázatát, hogy 200-nál fékezés közbe elpukkan az eleje. Olvastam és hallottam is ilyen storyt, s nem rólam fogják olvasni a következőt.
Nemrég itt is fórumozó kollégának tettem be wilbers-et az FZS-ébe és ahogy a kezemben fogtam semmivel nem volt jobb mint bármelyik magyar rugókészítő által gyártott darab......
nem fogsz vitát indítani....a neves gyártók(inkább gyártatók) közül is többen itt készíttetik el magyar rugókészítőkkel.....semmi kunszt sincs benne....és ha njem prospektusokból néznéd ki mi a progresszív és a lineáris közt a különbség nem mondanád azokra amiket pl. wilbers vagy más néven progresszívként lehet venni, hogy progresszív....azok pont úgy mint némely gyáriak(nem mind) nagyrészt lineárisak kevés progresszív résszel....régóta gyártatok rugót régebben autókba pár éve motorokba is...
Néztem, de eddig egy darab volt ami tényleg szép volt, de annak meg az ára is olyan volt és még alkudni sem lehetett. Most egyre több FZ6N van a neten
Kell még lóvé és akkor már csemegézhetek a két tipusból. Bár a Honda egyelőre a befutó.
Nekem 48L-es van, súlya kb 2 kg lehet bár nem mértem és annyit tud amennyibe került, 18000 volt....tulképp nem rossz csak a zár nem valami nagy szám....RMC-ben vásárolt darab...
Kérnék egy néhány perces szívességet azoktól, akiknek 40-50 liter körüli Topcase-ük van.
1. Mondják meg, pontosan milyen típusú,
2. és hogy üresen hány kg maga a doboz.
Örök hála.
Nem, az a gyári, amit "progresszívnek" árulnak ugyanolyan csak kicsit erősebb anyagból, én rugókészítőnél szoktam gyártatni kicsit olcsóbban és általában jobb mint amit árulnak....ha teljesen progresszív lenne akkor olyan lágy lenne, hogy minden kis huplinál felütne....nagy része lineáris és van benne egy kis progresszív rész, hogy azért lágy is legyen valamennyire....
Nekem nincs nagy motoros múltam meg tapasztalatom, de mindenhol ezt hallottam hogy 2 évente telóolaj csere ajánlott. Legközelebb lehet az enyém is kap egy progresszívet, mert nagyobb fékezésnél felüt a kicsike. Dehát 15 év után ez már elnézhető
Az enyémet mikor szét szedtük a rugó menet emelkedése nem egyforma volt az alja sűrűbb a teteje ritkább lehet hogy már ki cserélték. ezek szerint ez lenne a progresszív rugó?jelenleg REPSOL10-es van benne
Meg is van ki mesélte az x-bikeos Borsay Szabolcs
Ez minimalizálja a kockázatát, hogy 200-nál fékezés közbe elpukkan az eleje. Olvastam és hallottam is ilyen storyt, s nem rólam fogják olvasni a következőt.
Kell még lóvé és akkor már csemegézhetek a két tipusból. Bár a Honda egyelőre a befutó.
1. Mondják meg, pontosan milyen típusú,
2. és hogy üresen hány kg maga a doboz.
Örök hála.
dollaklaci néztél már 900-as Hornetet?