Cimre68! Én nemrég rendeltem eBay-ről EBC HH-s fékbetétgarnitúrát előre, ÉG és FÖLD a gyárihoz képest. Postaköltséggel együtt 15000 volt a két pár. Azt még nem tudom, mennyit fog bírni. Én hátra a legolcsóbbat venném, persze nem kínait.
Nem tud valaki ajánlani, egy normális állapotú, 5-700 ccm körüli max. 10 éves NEM=(lerifült, agyon használt és visszapörgetett, összetört és újra gagyizott, átfestett, elkorthadt, átalakitott házibarkács) női kezdőnek jó, normális benzin éhségű vasat, emberi (megfizethető=5~600) áron? Lehet külföldi is, de Japán és ne legyen Suzuki, se Kawa.
én holnap megyek egy kis egynapos Ausztriaia túrára.
A MotoZIN magazinban találtuk a túraútvonalat Stájerország címen.
Graz-tol északi irányba megy az út és nagyon kanyarog :D ...lesz benne 3 hágó is ilyen 1700 környékiek. :)
Nekem Brembo van elöl a tárcsát biztosan nem eszi, de a villaszárak állandóan fékporosak. A gyárinál nem volt ilyen gondom.
A Nissin a gyári beszállító és lényegesen olcsóbb annál.
...hát lehet ,hogy maradok a gyári betétnél -találtam egy céget amelyik abbahagyta a tevékenységet és egy csomó gyári alkatrésze van yamahához (pl. a hátsó betéteket 10 e-ért adják )
hali ! Olvasgatom a brembo fékbetétekről található teszteket ,hogy
lassulás épp oly fontos ,mint a gyorsulás stb. Van tapasztalata valakinek ,hogy milyen és mennyire eszi a tárcsát ? -köszi-
Nekem tavaly az augustusi csúszásom után a Yamaha kiállított egy 300ezer forint+munkadíj-as árajánlatot. mondanom se kell, hogy kiröhögtem őket.
Az idomok nálam úgy néztek ki, hogy a fejidom jobb oldala az egész sarok kiszakadva + jobb oldali belső idom széttörve + a jobb oldali hátsó idom beszakadva.
Egy olyan csávóhoz vittem aki kisrepülőgépek idomzatait újítja fel üvegszálból. ő volt aki kipótolta a kiszakadt részeket ez 30ezerbe volt. + 40ezerér kompletten az összes idomot újrafújták azt is ami nem sérült.. ha úgy vesszük 70-ből megállt az egész szóval valami hasonlót javaslok neked is.
Azért mondom, én is hasonló árakról tudtam, de számadatot nem kaptam tuti helyről.
Köszi Peti!
Egyébként, gyári (OEM) komplett fejidom 303k HUF-ba jön ki. Ebben van tükör, plexi, fejidom, annak a paneljei és oldalső takarói, tartó konzol, minden csavar, alátét, anya, felfogatás.
A MotoZIN magazinban találtuk a túraútvonalat Stájerország címen.
Graz-tol északi irányba megy az út és nagyon kanyarog :D ...lesz benne 3 hágó is ilyen 1700 környékiek. :)
A Nissin a gyári beszállító és lényegesen olcsóbb annál.
Tudtad, hogy New York-ban K 1600 GT -t használnak a zsaruk
gyári cuccok
lassulás épp oly fontos ,mint a gyorsulás stb. Van tapasztalata valakinek ,hogy milyen és mennyire eszi a tárcsát ? -köszi-
Az idomok nálam úgy néztek ki, hogy a fejidom jobb oldala az egész sarok kiszakadva + jobb oldali belső idom széttörve + a jobb oldali hátsó idom beszakadva.
Egy olyan csávóhoz vittem aki kisrepülőgépek idomzatait újítja fel üvegszálból. ő volt aki kipótolta a kiszakadt részeket ez 30ezerbe volt. + 40ezerér kompletten az összes idomot újrafújták azt is ami nem sérült.. ha úgy vesszük 70-ből megállt az egész szóval valami hasonlót javaslok neked is.
Köszi Peti!
Egyébként, gyári (OEM) komplett fejidom 303k HUF-ba jön ki. Ebben van tükör, plexi, fejidom, annak a paneljei és oldalső takarói, tartó konzol, minden csavar, alátét, anya, felfogatás.
Itt ni. Nagyon jó oldal!