Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi !Azt hiszem maradok a gyári betétnél
Oda is EBC hidd el utcára megéri én 2 éve ezt használom JÓ de nagyon
Jah bevárnátok egy talipontnál
Cimre68! Én nemrég rendeltem eBay-ről EBC HH-s fékbetétgarnitúrát előre, ÉG és FÖLD a gyárihoz képest. Postaköltséggel együtt 15000 volt a két pár. Azt még nem tudom, mennyit fog bírni. Én hátra a legolcsóbbat venném, persze nem kínait.
Ez neki 50%-al több mint amire képes... Motorozni is szeretne, nem csak fizetni.
Ha velünk jönnél senkit nem tartanál fel
Eddig csak ipari lomba sikerült belefutni. Ennyi pénzért már jó lenne működőképes max. 40-et futott vasat lelni.
CB500....van pár eladó és igen jó kis gépek, 500-ok közt talán a legjobb...
Nem tud valaki ajánlani, egy normális állapotú, 5-700 ccm körüli max. 10 éves NEM=(lerifült, agyon használt és visszapörgetett, összetört és újra gagyizott, átfestett, elkorthadt, átalakitott házibarkács) női kezdőnek jó, normális benzin éhségű vasat, emberi (megfizethető=5~600) áron? Lehet külföldi is, de Japán és ne legyen Suzuki, se Kawa.
Én balcsin leszek, meg amúgy sem tartanám fel a motorozni tudókat
A nissin olcsóbb a brembo-nál?.....igen rossz helyen veszed... .......
New York ba voltam de sajnos nem sok mindent láttam belőle
én holnap megyek egy kis egynapos Ausztriaia túrára.
A MotoZIN magazinban találtuk a túraútvonalat Stájerország címen.
Graz-tol északi irányba megy az út és nagyon kanyarog :D ...lesz benne 3 hágó is ilyen 1700 környékiek. :)
Na mi a helyzet a vasárnapi menettel Free, Yoss, Zack, Babulu?
Nekem Brembo van elöl a tárcsát biztosan nem eszi, de a villaszárak állandóan fékporosak. A gyárinál nem volt ilyen gondom.
A Nissin a gyári beszállító és lényegesen olcsóbb annál.
Szeva!
Tudtad, hogy New York-ban K 1600 GT -t használnak a zsaruk
jó estét!
ja hátha valakit érdekel
gyári cuccok
...hát lehet ,hogy maradok a gyári betétnél -találtam egy céget amelyik abbahagyta a tevékenységet és egy csomó gyári alkatrésze van yamahához (pl. a hátsó betéteket 10 e-ért adják )
hali ! Olvasgatom a brembo fékbetétekről található teszteket ,hogy
lassulás épp oly fontos ,mint a gyorsulás stb. Van tapasztalata valakinek ,hogy milyen és mennyire eszi a tárcsát ? -köszi-
Nekem tavaly az augustusi csúszásom után a Yamaha kiállított egy 300ezer forint+munkadíj-as árajánlatot. mondanom se kell, hogy kiröhögtem őket.
Az idomok nálam úgy néztek ki, hogy a fejidom jobb oldala az egész sarok kiszakadva + jobb oldali belső idom széttörve + a jobb oldali hátsó idom beszakadva.
Egy olyan csávóhoz vittem aki kisrepülőgépek idomzatait újítja fel üvegszálból. ő volt aki kipótolta a kiszakadt részeket ez 30ezerbe volt. + 40ezerér kompletten az összes idomot újrafújták azt is ami nem sérült.. ha úgy vesszük 70-ből megállt az egész szóval valami hasonlót javaslok neked is.
Bocs elírtam, 50-et akartam. Mondjuk ez sem kevés...
Azért mondom, én is hasonló árakról tudtam, de számadatot nem kaptam tuti helyről.
Köszi Peti!

Egyébként, gyári (OEM) komplett fejidom 303k HUF-ba jön ki. Ebben van tükör, plexi, fejidom, annak a paneljei és oldalső takarói, tartó konzol, minden csavar, alátét, anya, felfogatás.

Itt ni. Nagyon jó oldal!