Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen es azt is tedd hozza, hogy az a 3000 font kb 10 napi ber egy picivel atlag feletti kereso eseten!
- munkatarsam napi 300 fontot keresett kontraktorkent Angliaba, s hazajott az ingyenes egeszsegugy miatt felesegevel.
- 2006-ban ment ki, napi 160 fontot keresett akkoriban.
rengeteg dj cumot meg fénytechnikai dolgot rendeltem angliából németből meg még japánból is.
80kg s robotlámpa 13euró szállítási költséggel ért ide.
Hozzáteszem úgy hogy a lakásba behozták a szállítók és nem is kell hozzányúlnom. Pénzt nem fogadtak el csak egy üdítőt .
Köszi. 6450 lett összesen.
Nagyrészük azért szerintem a halálból van feltámasztva a magyar kókánymesterek által és ennek tudható be az olcsó ár.
Olyan elszigetelt, és rossz fekvésű ország a mienk, ne is csodálkozz!
Itt valami nagyon van elb..szva. A brit most küldött egy alkatrészt 5 fontért. Sajnos összecserélte a csomagot máséval. Kért hogy küldjem vissa. Mondom semmi akadálya, 26 font lesz. Majdhogynem feldugni javasolta a cuccot....
Kínából pl. 980 Forintért! vettem progrip tankpadot, benzinsapkavédőt szállítással egyőtt, de Pestre elküldeni egy csomagot min. 2000 forintba kerül. Amikor Austriából kéne cukrot hozni az mi? Nem is értem minek vagyunk itt?
Ott a pont! A parkolási díjról, behajtási engedélyről stb nem is beszélve...
Éppen csak amit angliában szinte nulla forintért (fontért) megvehetnék, arra fizethetnék kint kb 3000 font biztosítást egy évre... persze nem egy 1.0 nissan micrára gondolok Így már nem is olyan olcsó az olcsó autó
Ez általában fel szokott b***ni. Jobbak a keresetek, jobb az életszínvonal, mégis nálunk kerül többe egy járgány és a fenntartás költségeivel is az európai élvonalba tartozunk.
Ez teljesen normális fogyasztói társadalmakba. Angliába szinte NULLA forintért vannak NAGYON jól karbantartott autók/motorok. Az újakat stabil konstrukciókkal lehet elhozni, általában 4 évbe vesznek új autót példának okáért. Ha letelik a hitel/tartós bérlet, beülnek egy másikba, mindvégig úgy, hogy kiszámítható a havi törlesztő/biztosítás. Kisebb az ÁFA, nincs regadó. Százalékosan ugyanannyit veszít az értékéből mint nálunk, de ott már alapból olcsóbb az Új!
Az olasz motorok jóval olcsóbbak mint a magyarok amit nem értek ha tényleg vannak olyan gépek amik hasonló vagy jobb állapotúak a magyar gépektől.
? en fizettem es Te voltal az ugyintezo.
Te
Hetvegen mindig kikapcsolja magat automatikusan 0:30-tól 7:30-ig. Tudod a ceges levelek is erre jonnek (BlackBerry), s van, hogy ejjel is sok levelet kapok...
Saját szemszögemből nézve a dolgot.

"Mi kerül ezen 300-ba.. kicsit többér' 6 éves cbf 500-at is lehet kapni..200ba megveszem, többért nem"
Amíg tele a piac ehhez hasonló ajánlatokkal, addig 100 érdeklődőből max 1 lesz akit érdekelni fognak a 20 év körüli, kifejezetten jó állapotú motorok... és 99ből sztem legalább 50-en el is csábulnak egy 5-6 éves fostalicska láttán, mer' az milyen fiatal. Az hogy szar, az másodlagos.. de némmá micsoda bomba vétel volt, aztán fél év múlva megy rá még 3 kiló hogy normális legyen
Ez a gép Olasz. Nem vagyok , sőt biztos vagyok benne, hogy nem az Olasz tekergetett.
Ja és a gyönyörű ellenfényes fotók! (fotózni tudni köll, hogy idegyüjjön a paraszt, azt majd engedünk az árbó, hogy örüjjön, és elvigye a lomit)
Az hogy az út a vevőnek pénzében van? Kit érdekel? Annál inkább be lesz szorítva a keretbe.
És a csúcs, hogy a gépet még beindítani se lehetett! Nem akarta aznap a száguldást, de vedd meg nagy pézért...
Én meg az olasz gépektől féltem....
Lassan azt gondoltam (most hogy nézni járunk), hogy a kilóméter óra tulajdonképpen a tulaj véleményét tükrözi a gépéről. pl. egy szalon állapotu motort vissza tekertet kb. 20 ekm-re max. Egy rosszabbat 40-re. Tehát a km. állás egy vizuális állapotot fog tükrözni.
A minap ez is megdölt amikor egy 2005-ös CBF500ABS-t néztünk meg síkra kopott lábtartóval, olajcsatakos blokkal, hiányosan, rozsdásan, görbén, horpadtan, újra kenve, 150000! km-el. FÉL MILLÁÉRT!
Az összes európai országban tekerik az órát......főleg anglia és a németeknél....a vicc, hogy személyesen magántulajtól kint észak olaszból lehet talán valós km-es gépet venni....
hali 9h
Nagyon kevés használt gép van most a piacon amiben 30e-nél több km van.
Pedig éppen fordítva szokott lenni...Kint nem divat tekerni az órát!
Csak itt nálunk....

Sőt sorszámok alapján pld. a Németek megjelölik a Fordokat,hogy melyik megy hazai (tehát Német) állományba....
Első tulajtól ha vásárolsz,ö büntetőjogilag is felel az elözményekért és az óraállásért...Mert a visszatekeréssel csalást követ el...! A többi tulajnál már ez nem játszik...
Itt nálunk csak a 20000 km a nyerő...
Pedig az 50-80e km futott példányok,megfelelö karbantartással még egyszer ennyit is képesek vigan lefutni.....
Köszi ez jó hír
telo kikapcsolva