Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem javitották igy a Hayabusámat,mert kicsit zörgött..Finoman segitettek a feszítőnek..és tökéletes lett a további 6000km amig még megvolt nem jött többet elö a hang..
pedig az kevés km
25000 km
:(
Jó lenne az a kontakt.
A mail címem az adatlapomon, ha nem publikus...
mennyi km er van a motorodban
Azt elhiszem, hogy feszítő megszorulhat, sőt a rugó is elgyengülhet az évek alatt, de akkor rugócsere és az majd nyomja amennyire kell, de ha ráfeszítek akkor bajt okozhatok(mint ahogy az utóbb nálam járt hasonló gonddal küszködő gépek is amiket ezzel a módszerrel már párszor"megjavítottak")....persze nekem mindegy....
akkó nem...
Jól nem alakult. Kenyéren, vizen és drága benzinen éldegélünk...
Sanyi, az mindíg vissza rázódik. A rugó feszítése kitekeredve már kisebb mint eleinte, és a feszítő is képes kiválasodni. Persze tény hogy ha valamit túlfeszítenek az elnyúlik. Nem kell vele foglalkozni.
Örülök, hogy jól alakult!
Ma visszakaptam. Leugrottam érte. Mindenesetre, külföldre menet érdemes leszz a hatósági eljárásoknak utána nézni, mert akár szívás is lehet belőle. Nem kellett volna megállnom..
Cselezni? Mit?
Elmeletileg kaptal vmi papirt,ami ideiglenesen helyettesiti a jogsidat...par napra szoll. Addig fizesd ki a cuccot,mert maskepp min 2x annyit kell majd fizetned a birosagi eljaras utan.
Ha tudod a "part number"-t akkor érdemes körülnézni amerikai oldalakon. Én fékbetétet rendeltem nagyon jó áron.
éééés felesleges többnyire a lánccsere.....ha csak nem már annyiszor túlfeszítették, hogy már azért nyúlt el...
na ez az...ráfeszítenek a feszítőre és csoda ha megnyúlik a lánc és zörög, azért van a rugó benne, hogy annál jobban nem lenne szabad feszíteni, de némelyek, hogy csöndesebb legyen erre rá szoktak tekerni(vagy más módon, a feszítőtől függően) viszont azzal túlfeszítik....sok szervizben ez bevett eljárás... ....na mindegy, nekem főleg...
Amennyire én tudom ez a láncfeszítő gond típushiba FZ6-nál És hogy sokan láncot cserélnek, hibásan a feszítő helyett. Adhatok egy kontaktot, hogy ő mennyért szerzi be.
Ja visszaolvasva tényleg az!
Mert elkezdett vergődni a lánc. Erre azt mondták a szakik, hogy elnyúlt, elkopott, és a feszítő már nem tud jobban ráfeszíteni, ezért cserélni kell a láncot. Le is cserélték, majd kb 800 km motorozás után újra hallom a zörgést! Motor vissza! Persze gariba megcsinálják. Erre mondják, hogy valami van a láncfeszítővel, mert ráállítanak, és egy ideig ok majd utána újra meglazul, és elkezd zörögni....Persze azt mondták, hogy a lánc is el volt már nyúlva, szóval nem cserélték ki feleslegesen. Ugyan mi mást mondhatna. Mondjuk megígérték, hogy megnézik még előbb a feszítőt, hátha tudnak vele valamit kezdeni, de szerintem ez csak a hivatalos szöveg....Szóval ezért kéne cserélni. Csak sajna egyet se találok sehol a neten:(
Ez érdekes mondat volt... ...miért kéne cserélni a feszítőt?
Sziasztok, Szükségem lenne egy vezérműszíj láncfeszítőre fzs 6-hoz (2004).
Esetleg valakinek ha lenne elfekvőbe az szólhatna, illetve ha pár címet, motorosboltot (Weboldalt) tudnátok ajánlani, ahol jó árban van azt megköszönném! A Yamahánál kicsit soknak tartom az árát...
nem túrázásra való,hosszú egyeneseket nem bírja

ha kanyargós helyen jársz, 12-13e is elmegy jo tapadás,,,
esőbe meg melyik gumi nem csúszik
és erősen jellemző rá,hogy az eleje hamarabb elkopik mint a hátulja, szerintem ez elég ritka
én már vettem 15 ér ugyanilyen givit újonan.
Van valakinek tapasztalata ezzel a sportec M3-mal?
Tartósság, milyen esőben...
őőőőő!

15-ért megvennéd?
Elég érdekesen nyomja:

http://www.youtube.com/watch?f...
Nekem majd 20 éves Nonfangok vannak. Eddig olyan 35-40ezer kilométert használtam csak én, előtte meg ki tudja (lerimánkodtam egy kereskedésben álló 91-es transalpról)

Többször feküdt már a motor dobozokkal az oldalán, csak karcok keletkeztek, semmi több. Párszor behorpadt, de magától kinyomta a horpadást pár perc alatt.

Ha a mostani Nonfangok is ilyen jók, akkor bátran ajánlom