Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1óra múlva megyünk dobogókő felé, aztán déltől megyek dolgozni
de vmi nagyobb túrán voltál az is jó
te nemjössz
az fasza! én 1szer kakucson
5 ször
jó az idén volt pályázás
család autó babakocsi
hali! motorral mentek
ma megyünk
szinkront minden olajcserénél ellenörzöm de állitani nemnagyon kell, úgyhogy ritkábban fogom nézegetni
mindenki keveri a szezont a f ommal fz6,fzs600, fzs1000
szerintem fz6 ról volt szó akkor
melyik a komolyabb , én nem vágom
Én mindkettőt átéltem megszenvedtem!
Ránéztem, tudtam róluk és csak megszívtam!
Én most cseréltem az FZS-be 32005X és 3206jr számú csapágyat tettem természetesen kúpgörgőset!
Aki egy kicsit ért az autókhoz,motorokhoz meg a szereléshez az első ránézésre megállapítja melyik a komolyabb!
Jaa és csak ezer forint a különbség a kettő között!
Nincs miről beszélni!
Hidd el típushiba én majdnem meghaltam miatta!
minden tökéletesen müködik..csak 40 et eléri nemsokára...ebböl 7 et én tettem bele mint 2.tulaj..
Ilyet nem lehet mondani, ahhoz látni kell, de van mód kiszűrni nagy eséllyel, hogy kell-e a szelepekhez nyúlni vagy sem bontás nélkül is...
Akkor a karbit pucolni és a szinkron az nem is kell?
papírforma szerint igen....
de a szelephézagot azt csak ellenörizni kell vagy nem?
ja?....ha nincs gond még véletlenül sem szabad hozzányúlni....
Berber! Phaser képei közt az első lánckerekes cuccnál csak dzsuva van vagy olyan fémforgács is, amit említettél? Ilyet kell keresnem vagy darabosabbat?
eszem ágában sincs hozzápiszkálni...
Csak jön a 40 es szerviz,szelephézag gyertya stb.meg a teloolaj csere...
Még az olajcseréken kívül semmi nem történt a masinával....Még a karbi sem volt bolygatva....Csak kupplungbowdent cseréltem a héten...
ha nincs baja valaminek miért kell kicserélni ilyenkor valami késztetést éreznek az emberek, hogy a jót rontsuk el