Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi van te is kapsz hírlevelet?
Cikk a majrécsíkról: Jóféle írás

Azért köszi Freemailpeter.
ne haragudj! de ezek nem férnek el a farzsebembe
amúgy ezek nincsenek, kapósabb dolgok elmentek
Komplett fejidom, hátsó sárvédő, zselés/túra ülés esetleg a farzsebedben?
Én már R1-et is láttam hátsó dobozzal. Igen igénytelen szerintem. Vegyen akkor egy 1400-as kawát vagy valamit, amit legalább lehet dobozolni...
Szasz öreg Koma! Mikor látogatsz meg hétvégén össze dobhatnánk egy kis gurigát!
mintha ráakasztottak volna egy rohadt kombájnt
Ráadásul viccesen is néz ki
van egy eladó hátsó felnim is, ha érdekel meg hátsó villa,fék nyergek, munkahengerek stb
még 1-2 dolog lapul a puttonyba
ennek mi értelme van
még az fz6n el se lehet lenyomni egy jo hosszú túrát, szenvedés nélkül, nem hogy R6 al
Hogy-hogy neked mindig van valami jó eladó cucc a puttyonyodban?
annak járj utána hogy a 2008as fz6 s2esével megegyezik e a tied, mert nekem van egy jóárasított gyújtás csomagom
Éppen Conti Roadot akarok most lecserélni. Pontosabban hátul road elöl sport. 20 ezer után. Bár már korábban le kellett volna. Az autópálya miatt elég gyorsan bekockult, de egyébként teljesen meg vagyok vele elégedve.
...hát 9 ekm nem dob fel. Évente vegyek garnitúrát 50 rugóért? Inkább a gyorshajtós bunti.
Erős a gyanú, hogy ha oldalt kockásodik az futómű hiba.
Egyébként nagyon jó guma utcára kiváló választás, bár inkább sportos mint túrás keverékű.
Ha a sportosság és a túrakészség között kellene egy egyenest húzzak a gumik között mindenféleképpen a Conti Roadot ajánlanám első szériás-ban. Én most dobtam le 9 ezer után Gazdagon 2 személlyel pályázva nullára futtatva. Iszonyat jól bírja a pályát is, de még a lepencei átvezető katasztrófát is lábtartókopással díjazza.
Sőt most fejlesztek is rajta, előre race hátra road attack fog kerülni.
Én csináltam olyat... nem ajánlom senkinek. Főleg a sikertelent
Ha nem allsz meg az mar buncselekmeny. Lehet valasztani
Elég drága lenne :D Immmos emberke nincs itt a fórumon?
M3 ról semmi ismeret, de a Metzeleres Z6-os haverjeimnek rendre féloldalasan, vagy furán kockásan kopnak a gumijai (nem középen). Nem értem a dolgot, kicsi vagyok hozzá. A BT23 már belépett a 8000. kilóméterébe és még bő 4~5 mm, pedig volt pályázva, tűrázva kis és nagy sebességgel csapatva. Esőben zebrán, és erőből fehér aszfalton hidegen megcsússzan, de csak úgy kanyarban nem teszi. Nem egy sportgumi, de ami pályán még épphogy kell, azt tudja.
ez elég sok minden lehet de gyanítóm valami elektromos probléma lehet, de akár lehet injektor hiba is,
esetleg ugy tudsz utána járni, ha a főbb részeket egyenként, felváltva cseréled ha tudod
Hidd el nem újdonság számomra amit mondasz tudom, hogy egyforma olasz szar mindegyik. amit írtam én arra akartam utalni, hogy van még élet a Givin túl is... sőt igazán csak ott kezdődik.
hasonló mint a Sebring és a Remus.. egyik héten ilyen a másik héten olyan matricát ragasztanak a kályhacsövekre...
Az, hogy a német dobozoknak milyen az áruk az azért valamilyen szinten a minőséget is mutatja tudom, mert van pár BMW-s haverom akikkel túrázgatok (értem én, hogy nem arányosan, magyar pénztárcáknak már rég nem arányos semmi.)
kösz. Akkor marad a bt-023.
végre valaki!
Van egy rossz hírem a Kappa és a Givi ugyanaz csak a prizmák és a logók különböznek egymástól.
Szerintem ugyan abban gyárban gyártják őket!
A német dobozgyártók valóban jobbak, de csak az árcédula megnézése előtt.
Van egy immos motorom. Szikra van csak befecskendezés nincs.... a műszerfal eséskor kapott kicsit de világít.. hibát nem jelez.... mi lehet a gond?