Éppen Conti Roadot akarok most lecserélni. Pontosabban hátul road elöl sport. 20 ezer után. Bár már korábban le kellett volna. Az autópálya miatt elég gyorsan bekockult, de egyébként teljesen meg vagyok vele elégedve.
Erős a gyanú, hogy ha oldalt kockásodik az futómű hiba.
Egyébként nagyon jó guma utcára kiváló választás, bár inkább sportos mint túrás keverékű.
Ha a sportosság és a túrakészség között kellene egy egyenest húzzak a gumik között mindenféleképpen a Conti Roadot ajánlanám első szériás-ban. Én most dobtam le 9 ezer után Gazdagon 2 személlyel pályázva nullára futtatva. Iszonyat jól bírja a pályát is, de még a lepencei átvezető katasztrófát is lábtartókopással díjazza.
Sőt most fejlesztek is rajta, előre race hátra road attack fog kerülni.
M3 ról semmi ismeret, de a Metzeleres Z6-os haverjeimnek rendre féloldalasan, vagy furán kockásan kopnak a gumijai (nem középen). Nem értem a dolgot, kicsi vagyok hozzá. A BT23 már belépett a 8000. kilóméterébe és még bő 4~5 mm, pedig volt pályázva, tűrázva kis és nagy sebességgel csapatva. Esőben zebrán, és erőből fehér aszfalton hidegen megcsússzan, de csak úgy kanyarban nem teszi. Nem egy sportgumi, de ami pályán még épphogy kell, azt tudja.
ez elég sok minden lehet de gyanítóm valami elektromos probléma lehet, de akár lehet injektor hiba is,
esetleg ugy tudsz utána járni, ha a főbb részeket egyenként, felváltva cseréled ha tudod
Hidd el nem újdonság számomra amit mondasz tudom, hogy egyforma olasz szar mindegyik. amit írtam én arra akartam utalni, hogy van még élet a Givin túl is... sőt igazán csak ott kezdődik.
hasonló mint a Sebring és a Remus.. egyik héten ilyen a másik héten olyan matricát ragasztanak a kályhacsövekre...
Az, hogy a német dobozoknak milyen az áruk az azért valamilyen szinten a minőséget is mutatja tudom, mert van pár BMW-s haverom akikkel túrázgatok (értem én, hogy nem arányosan, magyar pénztárcáknak már rég nem arányos semmi.)
Van egy rossz hírem a Kappa és a Givi ugyanaz csak a prizmák és a logók különböznek egymástól.
Szerintem ugyan abban gyárban gyártják őket!
A német dobozgyártók valóban jobbak, de csak az árcédula megnézése előtt.
Azért köszi Freemailpeter.
amúgy ezek nincsenek, kapósabb dolgok elmentek
még 1-2 dolog lapul a puttonyba
még az fz6n el se lehet lenyomni egy jo hosszú túrát, szenvedés nélkül, nem hogy R6 al
Egyébként nagyon jó guma utcára kiváló választás, bár inkább sportos mint túrás keverékű.
Ha a sportosság és a túrakészség között kellene egy egyenest húzzak a gumik között mindenféleképpen a Conti Roadot ajánlanám első szériás-ban. Én most dobtam le 9 ezer után Gazdagon 2 személlyel pályázva nullára futtatva. Iszonyat jól bírja a pályát is, de még a lepencei átvezető katasztrófát is lábtartókopással díjazza.
Sőt most fejlesztek is rajta, előre race hátra road attack fog kerülni.
esetleg ugy tudsz utána járni, ha a főbb részeket egyenként, felváltva cseréled ha tudod
hasonló mint a Sebring és a Remus.. egyik héten ilyen a másik héten olyan matricát ragasztanak a kályhacsövekre...
Az, hogy a német dobozoknak milyen az áruk az azért valamilyen szinten a minőséget is mutatja tudom, mert van pár BMW-s haverom akikkel túrázgatok (értem én, hogy nem arányosan, magyar pénztárcáknak már rég nem arányos semmi.)
Szerintem ugyan abban gyárban gyártják őket!
A német dobozgyártók valóban jobbak, de csak az árcédula megnézése előtt.