Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezeket tényleg évente és kétévente meg kell csinálni?
Szerintem ez nagyon gáz....más motornál még soha nem hallottam ilyenről.
Hétvégente igen...jövő hétvége ugye horvát turné(tényleg, oda nem jössz?), de azután bármikor...
egyébként az itthoni forgalmazó: www.x-bike.hu, 28k körül van most.
Telóolaj csere csodákat tesz...nemrég egy sportosabban közlekedő kolléga FZ6-ába 20W-t tettünk és azóta csak jót mond, de normál használat mellett 15W-s is teljesen jó bele sőt többnyire az kerül bele...a rugócsere csak akkor kell ha sűrűn fel is koppan...
20.000-ért tudok szerezni!
Köszönöm a választ.olaj csere nemrég volt REPSOL10.én 85kg vagyok elötte 1996-os suzuki rf400 volt aminek olyan a futóműve hogy még a nagyobb motoroknak is a becsületére válna,de meg próbálom a progresszív rugót ha nem valami drasztikus árban van.
Peti, Jos, Page, köszönöm a mai napot. Öröm veletek motorozni.
Remélem mindenki egybe ért haza.
Ja igen, mikor volt utoljára:
- telóolaj cserélve?
- kormánycsapágy meghúzva/zsírozva?

2 évente telóolacsere, évente zsírzás.
Hello, mid volt előtte? Ha sportmotorról jöttél akkor gyengébb a futómű igen.
Attól is függ, hogy mennyi a tömeged. Ami nekem 65kg-snak OK, azt egy 85+-os már másként értékel. Egyébként progresszív rugó segít a problémán. Ha kell van eladó Wilbers.
Én azért tettem az első telóba ilyet, mert két személlyel az ültetett motorom felkoppant egy erős fékezés hatására. Nos, ez elmúlt Wilbers-éknek hála.
Pontosítok, nem sebesség, hanem fordulatszám függő, 9000-től határozottan hallani 12.000-ig. Utána megszűnik. --- ill nem lehet már hallani. Szerintem "csak" annyi, hogy elöl a kisebb lánckeréknél ahogy megy a lánc egyik oldalról a másikra (1-2 mm-ről beszélünk max), s nekiütközik a végfoknak, annak van ilyen hangja. Remélem nem a patenteknek ütközik, mert akkor tényleg forgácsolódhat. Majd megnézzük jövőhéten.
Sziasztok,egy óriási gonddal küszködök van egy 2005-ös fz6-om és az a gondom vele hogy az első lengés csillapítom elég nagyot üt felfele egyszerűen kényelmetlen a motorozás vele,be vittem a szervizbe és azt mondták hogy ezek egy kicsit jobban ütnek mint a többi motor de nem akarom el hinni hogy ilyen szar legyen ezeknek a motoroknak a futóműve,akinek hasonló a tapasztalata az kérem jelezze,vagy hogy mit lehetne vele csinálni.válaszotokat előre is köszönöm.
Nem O-vagy X függő4 Csak kor és gondozás kérdése. Az egy 6 éves lánc volt és napon tárolták. Ami gumi volt rajta az mind kuka lett.
Az enyém X gyűrűs igaz? Az is ki tud jönni a helyéről?

Akkor ha így néz ki, de érezhetően darabos akkor gáz van igaz? Mondjuk a láncon nem látszik semmi nyom, vagy kopás...
Én már szedtem ki O-gyű halmokat onnan. Oda potyog. Babulu azon aggódik (Jogosan), hogy a szélesebb lánca (520 helyett 525) elérhet valamit oldalt. Ebből származó alu forgács már nézhetne így ki.
Abból indult a dolog, hogy nekem nagyobb láncot raktak fel, mint ami való, de a lánckerekem gyári méret. Nos ugyebár hallok valami fémes, reszelő hangot olyan 120-as tempó körül, főleg ha kicsit gyorsabban megyek és elveszem a gázt, motorfék van. Zacky is ment egy kört a vassal és ő határozottan az első láckerék felől hallja. Erre javasolta azt Berber, hogy nézzünk be oda és ha fémforgács van a dzsuvába, akkor gáz van. Még nem jutottam el idáig, de a te képeden úgy nézett ki mintha más is lenne a dzsuvába, csak ezért kérdeztem. Semmi gond nincs valószínűleg a tieddel, főleg ha a gyári lánc van fent Valószínűleg csak kavicska vagy ilyesmi lehet. No para van
Sanyi egy 50 000km szerviz belefér a "szabadidőbe" mert nekem jól jönne!
Az a mobilon, ha csöng vedd fel!
Úgy lehetett kenni, mint a vajat, ez "színtiszta" kosz volt, mellékanyag-mentes.

Egyébként ott hogy találnék fémforgácsot, azaz honnan jönne, ha ott lenne?
Gondolom a fórumot sem olvasod... no jó itt egy link
Akkor a legtöbb, ha nem minden motorom tipushiba. A Pegából is, a Pannóniából... stb. rozsdás csapágyak kerülnek ki a nyakből. Viszont a 8 éves vasamban eredeti golyós fémtiszta kacat van. Majd cserélem ha kell, de minden évben rálesek...
Tipushiba pl. a vez.mű láncfeszítő ami miatt MINDEN motor csörögni kezd, és nem tudsz vele mit kezdeni, mert a szerkezet olyan, hogy csörögnie kell. Ettől még nem rossz.
Ja. Nézegettem én is. Gyanús a dolog, de nem akartam huhogni. Nem tudom. A távgyógyítás a telepaták játéka. Gondolom Ő is megnézte, és értékelte a dolgokat és csak csillogott talán a zsír.
Van olyan teszter amivel meg lehet azt oldani amit írtam, kevés helyen használják még bár terjed...
ezen még semmi nem történt...Nem is igazán szeretném,ha belenyúlnának mármint a karbiba....
A szelephézagot csak megnézzük....
köszi!
és az a piros gomb jobb oldalon mi a francra jó
Te Mérnökember mit tanultál az osiban, a kúpgörgős a nyerő én csak egy egyszerű mechanikai műszerész vagyok és TUDOM melyik a frankó!