Telóolaj csere csodákat tesz...nemrég egy sportosabban közlekedő kolléga FZ6-ába 20W-t tettünk és azóta csak jót mond, de normál használat mellett 15W-s is teljesen jó bele sőt többnyire az kerül bele...a rugócsere csak akkor kell ha sűrűn fel is koppan...
Köszönöm a választ.olaj csere nemrég volt REPSOL10.én 85kg vagyok elötte 1996-os suzuki rf400 volt aminek olyan a futóműve hogy még a nagyobb motoroknak is a becsületére válna,de meg próbálom a progresszív rugót ha nem valami drasztikus árban van.
Hello, mid volt előtte? Ha sportmotorról jöttél akkor gyengébb a futómű igen.
Attól is függ, hogy mennyi a tömeged. Ami nekem 65kg-snak OK, azt egy 85+-os már másként értékel. Egyébként progresszív rugó segít a problémán. Ha kell van eladó Wilbers.
Én azért tettem az első telóba ilyet, mert két személlyel az ültetett motorom felkoppant egy erős fékezés hatására. Nos, ez elmúlt Wilbers-éknek hála.
Pontosítok, nem sebesség, hanem fordulatszám függő, 9000-től határozottan hallani 12.000-ig. Utána megszűnik. --- ill nem lehet már hallani. Szerintem "csak" annyi, hogy elöl a kisebb lánckeréknél ahogy megy a lánc egyik oldalról a másikra (1-2 mm-ről beszélünk max), s nekiütközik a végfoknak, annak van ilyen hangja. Remélem nem a patenteknek ütközik, mert akkor tényleg forgácsolódhat. Majd megnézzük jövőhéten.
Sziasztok,egy óriási gonddal küszködök van egy 2005-ös fz6-om és az a gondom vele hogy az első lengés csillapítom elég nagyot üt felfele egyszerűen kényelmetlen a motorozás vele,be vittem a szervizbe és azt mondták hogy ezek egy kicsit jobban ütnek mint a többi motor de nem akarom el hinni hogy ilyen szar legyen ezeknek a motoroknak a futóműve,akinek hasonló a tapasztalata az kérem jelezze,vagy hogy mit lehetne vele csinálni.válaszotokat előre is köszönöm.
Én már szedtem ki O-gyű halmokat onnan. Oda potyog. Babulu azon aggódik (Jogosan), hogy a szélesebb lánca (520 helyett 525) elérhet valamit oldalt. Ebből származó alu forgács már nézhetne így ki.
Abból indult a dolog, hogy nekem nagyobb láncot raktak fel, mint ami való, de a lánckerekem gyári méret. Nos ugyebár hallok valami fémes, reszelő hangot olyan 120-as tempó körül, főleg ha kicsit gyorsabban megyek és elveszem a gázt, motorfék van. Zacky is ment egy kört a vassal és ő határozottan az első láckerék felől hallja. Erre javasolta azt Berber, hogy nézzünk be oda és ha fémforgács van a dzsuvába, akkor gáz van. Még nem jutottam el idáig, de a te képeden úgy nézett ki mintha más is lenne a dzsuvába, csak ezért kérdeztem. Semmi gond nincs valószínűleg a tieddel, főleg ha a gyári lánc van fent Valószínűleg csak kavicska vagy ilyesmi lehet. No para van
Akkor a legtöbb, ha nem minden motorom tipushiba. A Pegából is, a Pannóniából... stb. rozsdás csapágyak kerülnek ki a nyakből. Viszont a 8 éves vasamban eredeti golyós fémtiszta kacat van. Majd cserélem ha kell, de minden évben rálesek...
Tipushiba pl. a vez.mű láncfeszítő ami miatt MINDEN motor csörögni kezd, és nem tudsz vele mit kezdeni, mert a szerkezet olyan, hogy csörögnie kell. Ettől még nem rossz.
Ja. Nézegettem én is. Gyanús a dolog, de nem akartam huhogni. Nem tudom. A távgyógyítás a telepaták játéka. Gondolom Ő is megnézte, és értékelte a dolgokat és csak csillogott talán a zsír.
Szerintem ez nagyon gáz....más motornál még soha nem hallottam ilyenről.