Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem Givi van, de csak azért, mert kezdő dobozosként úgy voltam vele, hogy ez biztosan passzol a givi platnira és jó áron találtam az e-bay-n. Igaz nem a legdrágább modell, hanem egy egyszerű monolock, de tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Viszont semmi különlegeset nem látok rajta, amit akármelyik műanyagos cég ne tudna megcsinálni ilyen minőségben.
Egy műanyag doboz nem űrtechnika. Nem hiszem, hogy félni kellene a "noname" gyártók cuccaitól.
De ha valakinek van ellenkező tapasztalata cáfoljon meg.
szerintem elég szarul látod a helyzetet..
Amit én szoktam látni az, hogy a komplett Varadero klub Kappa dobozokat használ.
Sőt olyanokat is ismerek akik a Varájukkal Közép Ázsiáig motoroznak ugyancsak Kappa dobozokkal.
Amit te a BMW-ken szokták látni annak nagy része Touratech márkájú dobozok, ugyanis a világ legjobb túrafelszereléseit a Touratch gyártja rég nem beszélünk Givi-ről....
Én csak azt tudom, hogy minden komoly motoron GIVI-ket látok, ha kemény dobozokról van szó. BMW-ket pedig vagy gyárikat, vagy fémeket, minden egyéb GIVI. A "kisebb" márkák városi közlekedésre jók, de... nincs ötletem.
Fogalmam sincs, hogy zselés-e. Hogyan tudnám megállapítani? Majd megnézem, van-e írva valami az aljára.

Néztem azt a Kappát, de sokallom az árát.

Árulnak ilyen Lofty stb (számomra ismeretlen) márkájú dobozokat is. Vajon azokat mennyire szabad megvenni? Soha nem volt dobozom, ezért kérnék valami enyhe tanácsot. Nem gyengék ezeknek a dobozoknak a zsanérjai? Ránézésre nekem teljesen olyan, mintha egy mezei 15 centis csavarhúzóval fel lehetne nyitni akármelyiket. Vagy a Givi, Kappa, Nonfango és márkásabb társaik masszívabbak?
Szemfüleseké a világ! Használd sokáig.
Az ülés véletlenül nem zselés?
Nem azért kérdeztem mert érdekel, hanem mert olyan csúnyán aránytalannak tűnik.
Csak viccelek. Használd egészséggel.
Sirályszarról már hallottam, ami megmarta az autó fényezését, meg fenyőgyantáról, de hogy macska ilyet alkosson... Az ülést szeretik szétkarmolni meg a fényezést, de hogy rácsináljanak a ponyvára és kimarja... Részvétem
Gyerekek, ne pocsékoljátok a szót arra az ülésre! Délután elhoztam a csomagtartóval együtt, szóval én voltam a legszemfülesebb. Kb 800 méterre lakik tőlem a hirdető srác, így sima ügy volt.

Nekem nem tűnik alacsonyabbnak a gyárinál (inkább az utasülés része magasabb, ezért tűnhet úgy), viszont milliószor puhább, bár még csak a fent említett távot tettem meg vele. A csomagtartón meg egy Kappa platni van, ahhoz kell most még dobozt szereznem ügyesen...

Majd teszek fel képeket a szerzeményről valamelyik nap.

FZS 600 tulajok! Ha valakinek kell valami arról a motorról, nagyon ajánlom, mert nincs végülis szarrátörve, a motorja simán lehet aranybánya, ha alkatrész kell. Az első gumi kukás, szétvágódott az esésnél, a bukócső meghajlott, de nem repedt, talán javítható, festeni kell. Az első villa nem a motoré, az kukás lett.

Az eladó korrekt, rendes ember, jót dumáltunk. Ha esetleg olvassa, ezúton mégegyszer köszönöm az üzletet!

Más téma: hétvégén megjött az MRA Vario is Hannoverből, de csak ma délután volt időm felszerelni. Szipi-szupi, egy szál karc nincs rajta, remélem, jól fog szolgálni szélvédelem-szélzaj téren.

Megint más téma: éppen tolnám ki a motort a garázsból, leveszem a ponyvát, és valami olyan szemérmetlenül istentelen dögszag ütötte meg az orrom, hogy majdnem leszédültem a lábamról. Az a szerencsétlen macska rányomott valami köpetet. Ha csak a ponyvára nyomta volna, akkor leszarom, de szabályosan átmarta a ponyvát és ráfolyt a fékolajtartájra meg a vészleállítós műszer házára, rendesen megmarta a műanyagot, kiopálosodott. (sajnálom szegény macskát, most nincs itthon, gondolom, elment feldobni a pacskert, de ajánlom neki, hogy egészségesen ne jöjjön haza, mert páros lábbal rúgom ki...)
Csak a kialakítása miatt tűnik úgy, vagy tényleg alacsonyabb az az ülés a gyárinál? Mármint a vezető részén.
Na hess innen a környékről! Nemám ideszokni! Aztán majd nem lehet itt élménymotorozni, mert egymásbaér a kipufogótok
Hidd el nem egyforma a két ülés az FZS ülése alatt van a gyári U lakat ami egyben a faridomhoz rögzíti az ülést.
Arról nem is beszélve én szemezgetek avval az üléssel!
Ha még pesti lennék... hát még szegedről milyen unalmas gyöngyösig
A Felsőtárkány-Lillafüred nekem is nagyon tetszett, én nem bántam meg, hogy mentem addig, illetve Gyöngyösig 200 km-t, de gyöngyösig tényleg unalmas Bpestről.
Én tegnap voltam Cereden, utcán még nem mentem úgy, hogy ne maradjon majrécsík, de ott lehet úgy menni. Nagyon jó volt, csak rövid, többször meg kell fordulni, és újra végigmenni.
Nalátod! Az a szupi! Tényleg voltam arra és az is állat jó volt. Élveztem továbbá az Orebicsi bevezetőt is, és a régi Senj-Karlovác-Zagrab szakasz is nyomot hagyott bennem, nem beszélve Erdély egyes részeiről.
veszélyes.. pff

Aláírom hogy jobbra kanyarodni nem túl kellemes ott, balra még egészen beláthatóak. Most pénteken egész tiszta volt a burkolat, a mátrában, főleg fel a kékesre sokkal rosszabb volt a helyzet (murva tekintetében)
Jártam már így azonos típuson bellül(!) csak az évjárat különbözött. Befaragtam. Csak az alja tért el kívül nem. Itt sanszos hogy az se stimmel. Más váz, sőt más faridom = más ülés.
Na igen, talán a rossz élmények miatt van....mi az utóbbi 5 évben sokszor voltunk kint és kisebb elcsúszásokon kívül nem volt rossz élmény és gondolom ez alakította a mostani "rajongásomat" is arrafelé... ...ha egyszer jól megszívnám ott én sem biztos, hogy szeretnék még odamenni... ....osztrákiában találtunk egy nagyon hosszú szerpentint ami a lavamündinél is sokkal jobb.....annyira állat volt, hogy oda még el kell menni, igaz az nem fér 1 napba bele....
ott is (Felsőtárkány-Lillafüred) csak az aszfalt új, út keskeny, murvás, beláthatatlan kanyarok... veszélyes
Igazad van, nem sok, ill. semmi sincs itthon, de azért a 4-5 km-ért ennyit menni.. KÁr hogy a baleset miatt csak a kellemetlen élmények maradtak meg bennem...
Ha azt mondod kizárt, hogy hasznát venném, elég a szavad, hiszek neked!
A nagy tömeget hála az égnek mindig elkerültem eddig.. egyszer voltam kocsival, na akkor nem, de akkor annyira nem is zavart.

A Felsőtárkány-Lillafüred viszont meglepően jó. Várakozáson felül teljesített. Mondjuk csak ezért nem mennék 400 kilométert
Nagy a tömeg és halá sz@r az út...az a pár kanyar hamar véget ér, közel van a Bükkszéki, igaz ott nincs parkoló...
Csináljak róla alja képet? Akarod?