Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motulos, (Magyar országi tulaj, képviselő) jelentette ki, hogy semmi közük a Yamahához, és a Yamalube hoz. A Motul SENKINEK sem csomagol! Vajon kinek éri meg jobban a félreveztő tályékoztatás?

Azért az az autóba való olaj nagyon necces. Egyszer voltam kénytelen használni ilyet, a kuplungom (Jawa, az őserő) lépten nyomon megcsúszott. Vészes volt, hogy el is füstöl. Aztán hajtómű olaj (80w-90) került bele és láss csodát!
Milyen érdekes, hogy nekem meg azt mondták, hogy a Yamalube az Motul fejlesztés. Olyan helyen mondták ahol a szerviz homlokzatán ugyanaz az embléma volt mint a motoromon. ha nekik ne higgyek akkor kinek kellene....
Na azzal jársz a legjobban! Sok péz semmiért!
1. Yamaának nincs finomítója.
2. Yamaha nem szállít olajat.
3. Yamaha csak cimkét szállít és csomagoltat.
4. Nagy a sansza, hogy Európai Castrol, v. Shell, BP, Valvolin, esetleg Rekord olajat fogsz kapni. Motult biztos nem. Mondták.
lehet hogy olasz, ott az Andrea az férfi név
LOOOL

És mi lett az Apriliaval?
neved alapján elég furcsa,hogy pöcsikéd van
puhány banda
...kifagyna a pöcsikém... :)
Februárban sátrazni?
Te jó ég......
szépen rozsdul, de megy mint rakéta... ....remélem a februári sátorozásra azzal megyek megint mint idén...
jawa megvan még? vagy a rozsda felőrölte
öööö annyit azért nem kéne....
Nah csak nem nyugodtam

http://www.sportmotor.hu/motor...
Igazad van, 100 e mérföldet Sajna nem találom, de Motorrevüs asszem a cikk, és Anglia.
nah de 150e km ert
simán ha nincs más......haza lehet jönni vele bárhonnan, elsősorban amiben különbözik a kuplung csúszásgátló adalék, de még a 80-as évekig sok motorba nyugaton is autó olaj ment....persze ma már sok más különbség is van, de azért ha épp menni kell, de nincs más bele lehet tenni, persze azonnal cserélni kell ...
auto olaj motorba az elég érdekes
Én csak azt tudom, hogy az én ősöreg vasamba amikor megvettem Castrol Actevo (?) 20W50-es volt, ez lett cserélve Repsol Syntetico 10W40-re, majd legutóbb Motul 5100 10W40-re. Na most gyárilag ásványi való bele. A Castrollal nagyon nehezen ment a váltó, a repsol egy fokkal jobb volt, de még mindig összeégtek a lamellák. A Motultól meg más motort kaptam Jó közbe a kuplung is meg lett csinálva, de a szerelő más Hornetnél is ezt tapasztalta Repsol vs Motul ügyben. A félszint vs ásványira meg azt a választ kaptam, hogy vásorba, intenzívebb használat mellet az én öreg vasamba is jobb. A fullszintet azonban semmiképpen sem. Nyilván egy FZ6-ra pont a fordítottja igaz, miszerint ásványit ne ha nem muszáj
Bár olvastam én cikket 150 e km-t futott motorról, amiba autóba való olajat raktak Szóval abban igaza van Berbernek, hogy mindegy mit raksz bele, csak csússzon
én is azt raktam bele Motul 5100(én hyoba).
És tényleg érdekes az illata
A Yamaha a 2000-es évek elejéig ásványi olajra tervezte a motorokat. Így beleértve az FZS 600-at is.
Én legközelebb Yamalube olajat fogok beletenni. Biztos ami biztos.
Nem ez a lényege, hogy miért kell a belevalót venni.....az olajnyomásra gyakorolt hatása miatt nem jó nálunk a 20-as kivéve az olyanokba amit direkt arra gyártottak anno......sokszor linkeltük már az erre vonatkozó írásokat, az olajtopicban biztos meg lehet kis kereséssel találni...
ja hát annyival én nem megyek, 130 max, akkora vagyok hogy lekap a szél ha gyorsabban megyek
A 20w-s olaj dél amerikában ajánlott,az 5w-s svédországban. Leegyszerűsitve.(a 20-as is jól ken,csak hideginditáskor nehezebben "töri meg a motor"!)

A castrol-al vigyázz,annyira ismert világszerte ,nagyon hamisítják.

Motul 5100 10w-40-est tegyél bele.
(a motulnál még egy trükk,édeskés-füszeres az illata (az eredetinek),komolyan! )