Nem feltétlenül "szar". Nem is biztos hogy a kuplungnyomó rugók a ludasak... van ott még több a kosár hátsó fertályán lehet azok szólnak kicsit. Egyébként mindenféleképpen marad egy kis zörej akármit powerkedsz vele, ez saját tapasztalat. Esetleg az olajok gyártóival tudsz variálni kissé ha csendesebbre akarod fogni a figurát. Egyébként pont ezért írtam a MOL-t mert több nagypoweres ismerősömnél elhalkult a motor ettől az olajtól... de ez megint magán vélemény.
Jahh ami a legfontosabb! Ne vigyázz rá mint a hímes tojásra.
Ez a blokk imádja a ha pörgeted akkor él és tol bitangul 10 felett perfektül muzsikál akár hogy játszol rajta.
Már törtem a fejem leírom milyen is amin ültök(ök) hogy tudjátok mit ki lehet énekelni belőle. Ez az R6 "butított" blokk egy pazar élmény origója ha akarod. Ha nem akkor lehetsz misz dézi soförje is akkor is szeret... csak kimaradsz valamiből
Igen, ez régen is szokás volt. Azért töröltem le, mert kb 10 percembe került megtalálnom magamat, teljes lakcímmel (hála a nem kért tudakozós regisztráció), telefonszámokkal. Nincs rejtegetnivalóm, mégis...
De valahogy megoldom!
12000km-nél? Mi ez kérem, Riga?
A ki tudja hány km-t futott Simsonomnál (nem első tulaja vagyok) nem jön ez elő...
Mint a hímes tojásra, úgy vigyázok rá, ha valós, amit mondasz, akkor siralmas. Aki pályázásra használja, meg nyélgáz, meg satöbbi, annak meg 4000km-ként kuplungcsere?
én a lánckeréknél mérek mert ott van párhuzamos felület, de ez csak szóban megmutatva tudnám ecsetelni.
A kuplung azért zörög mert ahogy "fáradnak" a rugók a méretük is csökken. 2 variáció... teszel a rugótartó csavar alá KICSI és VÉKONY alátétet (csak rövidtávon ajánlott) vagy veszel egy szettet és majnem teljesen megszűnik. A sebváltó szimplán hangos főleg 1ből 2be csattog. ez gyári hiba.
Én a MOL olaját fogom beletenni next most ez tűnik a legjobbnak többek tapasztalátából kiindulva. (ez szubjektiv nem ér savazni)
Szia!
Köszönöm a válasz(oka)t!
A teleszkópszár szimering cseréjét márkaszervíz fogja csinálni, én is képes lennék rá, de úgyis olajcserés lesz a motor, egy füst alatt meglesz.
A láncnál mire mérsz tolómérővel? A csavar kilógó menetes részére?
Mivel lehetne ellenőrizni a két lánckerék (+lánc) egyenesfutását? Lézerre gondoltam, rá a hátsó lánckerékre, bekapcs., aztán a blokk falán nézni a nyalábot. Kár, hogy nem excenteres a láncállítás, az megoldaná egyben a párhuzamosítást is...
+ Lehet-e valamit tenni kuplungzörgés ellen. Behúzott kuplunggal nincs hang üresben, kiengedettel meg morajlik. Engem személy szerint idegesít... Motul 10W-50-es olajat használok, kíméletesen váltok.
Olvastam, hogy a sebességváltó felépítése miatt van ez a hang, de idegesít.
Nem vészes. Hamar szétugrik ha van egy kis kézügyességed... az alján a tegelynél van egy imbusz annak a lazításra a legfrankóbb a gagyi ütvefúró amit a visszacsavarásnál is alkalmaznod kell. egyébként kicsavarod majd széthúzod a szárat, meg a tokot. ne felejtsd kivenni a zárógyűrűket a szimeringnél! faszán kimosod, kiméred a választott olajat (ne kérdezd mennyi) aztán összerakod meghúzod, majd feltöltöd. DE mielőtt összerakod és elmosod pumpáld ki az olajat a betétből is (patron) mert az befolyásolhatja a feltöltési mennyiséget Természetesen por és koszmentesen kell összeraknod. A szimeringnél ne használj ! semmilyen zsírt szilikont se mert utána összeszed inden szart! Sok balfasz ajánlhat ilyet...
Etanol felejtős mert ha mennyiséget raksz bele megzavarja az elektronikát a benyát szabályozza... szerintem
Üdv!
Cserélt már valaki teleszkópszár szimeringet Fazeren (FZ6S 2006)?
Ha igen, mekkora meló? Megnéztem már a gyári robbantott ábrás alkatrész katalógust, nem annyira egyszerű.
Röhej, hogy 12000km-nél csak úgy megadja magát...
+láncállítás. Nekem szebben fut a lánc, ha nem a gyári rovátkákra hagyatkozom beállításnál. Nem sok a különbség, de árnyalatnyi van. Ez egyedi vagy más is tapasztalta már?
+etanol A magasabb oktánszám miatt gondolkodom azon, hogy keverném a benzinnel, ugyanakkor félek, hogy károsítja a motort.
Próbáltátok a benzin-etanol keveréket?
de jó, hogy belinkelted a csapágyat. Nekem is cserélni kell, amikor megvettem a motort most tavasszal, kicsit lógott. Miután meghúztam, elég darabosan jár, jól be lehet már rágódva... Próbáltam csapágyboltban beszerezni, de amit a neten találtam típusszámot, az alapján nem sikerült idáig.
Hello,
Nemrég valaki rakott fel egy rajzot egy vezérműlánc feszítőről, és leírta, hogy működik, illetve hogy kell állítani rajta.
Sajna most nem találom...
Esetleg fel tudná rakni újra az aki felrakta?
Vagy ha valaki tudja a hozzászólás számát, azt megköszönném!
12e nél szimmeringet cserélni azzal a fazereknél nem szokott gond lenni,
Jahh ami a legfontosabb! Ne vigyázz rá mint a hímes tojásra.
Ez a blokk imádja a ha pörgeted akkor él és tol bitangul 10 felett perfektül muzsikál akár hogy játszol rajta.
Már törtem a fejem leírom milyen is amin ültök(ök) hogy tudjátok mit ki lehet énekelni belőle. Ez az R6 "butított" blokk egy pazar élmény origója ha akarod. Ha nem akkor lehetsz misz dézi soförje is akkor is szeret... csak kimaradsz valamiből
De valahogy megoldom!
12000km-nél? Mi ez kérem, Riga?
A ki tudja hány km-t futott Simsonomnál (nem első tulaja vagyok) nem jön ez elő...
Mint a hímes tojásra, úgy vigyázok rá, ha valós, amit mondasz, akkor siralmas. Aki pályázásra használja, meg nyélgáz, meg satöbbi, annak meg 4000km-ként kuplungcsere?
A kuplung azért zörög mert ahogy "fáradnak" a rugók a méretük is csökken. 2 variáció... teszel a rugótartó csavar alá KICSI és VÉKONY alátétet (csak rövidtávon ajánlott) vagy veszel egy szettet és majnem teljesen megszűnik. A sebváltó szimplán hangos főleg 1ből 2be csattog. ez gyári hiba.
Én a MOL olaját fogom beletenni next most ez tűnik a legjobbnak többek tapasztalátából kiindulva. (ez szubjektiv nem ér savazni)
Köszönöm a válasz(oka)t!
A teleszkópszár szimering cseréjét márkaszervíz fogja csinálni, én is képes lennék rá, de úgyis olajcserés lesz a motor, egy füst alatt meglesz.
A láncnál mire mérsz tolómérővel? A csavar kilógó menetes részére?
Mivel lehetne ellenőrizni a két lánckerék (+lánc) egyenesfutását? Lézerre gondoltam, rá a hátsó lánckerékre, bekapcs., aztán a blokk falán nézni a nyalábot. Kár, hogy nem excenteres a láncállítás, az megoldaná egyben a párhuzamosítást is...
+ Lehet-e valamit tenni kuplungzörgés ellen. Behúzott kuplunggal nincs hang üresben, kiengedettel meg morajlik. Engem személy szerint idegesít... Motul 10W-50-es olajat használok, kíméletesen váltok.
Olvastam, hogy a sebességváltó felépítése miatt van ez a hang, de idegesít.
Etanol felejtős mert ha mennyiséget raksz bele megzavarja az elektronikát a benyát szabályozza... szerintem
Én láncállításnál tolómérőt használok...
Cserélt már valaki teleszkópszár szimeringet Fazeren (FZ6S 2006)?
Ha igen, mekkora meló? Megnéztem már a gyári robbantott ábrás alkatrész katalógust, nem annyira egyszerű.
Röhej, hogy 12000km-nél csak úgy megadja magát...
+láncállítás. Nekem szebben fut a lánc, ha nem a gyári rovátkákra hagyatkozom beállításnál. Nem sok a különbség, de árnyalatnyi van. Ez egyedi vagy más is tapasztalta már?
+etanol A magasabb oktánszám miatt gondolkodom azon, hogy keverném a benzinnel, ugyanakkor félek, hogy károsítja a motort.
Próbáltátok a benzin-etanol keveréket?
iec-fazer
Nemrég valaki rakott fel egy rajzot egy vezérműlánc feszítőről, és leírta, hogy működik, illetve hogy kell állítani rajta.
Sajna most nem találom...
Esetleg fel tudná rakni újra az aki felrakta?
Vagy ha valaki tudja a hozzászólás számát, azt megköszönném!
holnapra már más programom van, de fogunk mi még együtt motorozni ne aggódj