Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha engedi a használati, akkor szive joga (meg amúgy is). Ezeknek az adatoknak semmi köze az olajak jellemzőihez. Egyetlen dologra utalnak, mégpedig, hogy a 10w-s olaj 40C! fokon milyen hidegfolyási tulajdonságokkal bírnak. A 20-as kétszer is sűrűbb lehet akár. Nehezen ér oda a kenni kívánt résekbe, és a melegítés ideje alatt a gép alig kent állapotban üzemel. Az olaj egy görbe mentén higul a melegre 100 C foikg, ami a felső határra utal.. Az a jó, ha ez a görbe lapos.

Ha nekem nem hiszel, de olvassátok már el 1x! Ha nekem nem hiszel, de olvassátok már el 1x!
Miért lenne tilos 20w-s olajat tenni bele, ha nem használja 10 fok alatt? A használati útmutatóban is szerepel.
Csak azt tudom mondani, amit mnagamnak vennék.
Nálam 1-ső szempont az ára. Legyen kevesebb 3000-nél (~2500), mert a többi úgyis humbug. A 2., hogy fullszintes, ezért a ciklust 10 ekm-ig kinyújtom. Ekkor még barna az olajam!
A 3. hogy hidegen, és melegen is maximálisan kenjen, tehát minél kisabb alsó és 50 körüli felső határ.
Ezeknek megfelel : Castrol Power 1 Racing 4T 10W50, Repsol Moto Racing 4T 10W50, Liqui Moly RACING SYNTH 4T SAE 10W-50 vagy 60, MOL Dynamic 4T Racing Pro 5W-60, 10W-50
A MOL 10w-50 az árnyertes ~2500-al, a kövi a Castrol ~2700,-
A Molhoz 10w-50 boltban jutok hozzá nagyszámban, de az 5w-60al jártam úgy hogy sehol se kapni, ezért felejtős.
A MOTUL 7100 is jó lenne ha nem 5350,- lenne! Röhejj! A 300V versenyre való, hosszútávon nem használható, és állat drága.
A Repsolt hamisítják, a Liqui Moly nagyon jó, de megen drága.
Amúgy meg tök mindegy mit rax bele, csak szárazon ne próbáld!

Djuree: Használtam Castrol 10w-40-et, de 180-200 körül kifeküdt, és összekuszálta a váltóm. Karcossá, nehézkesé, és végül HASZNÁLHATATLANNÁ vált a váltás! Meg kellett állnom hűteni! A MOL jobb nála!
nekem tökéletes a castrol 10w-40.
Berber! Akkor mit vegyek pontosan? Azért kérdezem, mert tényleg tanácstalan vagyok, eddig csak kétüteműm volt.
Látom MOTUL-oznak. Nem bíííírom tovább!
1. A szintetikus olaj olyan, mint a PC. Fellülről kompatibilis. Mindíg jobb mint az ásványi, és sokkal jobb mint a félszintes puncs.
2. Ha a meleg viszkozitást növeled, az nem baj. (40ről -50re) jobb lesz a kenés és ettöl csökken a zaj, de ha a hidegfolyást növeled, (10w-ről -20w-re) romlik a kenésed! TILOS! Azt lefelé illik vinni, hogy a felmelegedés alatt is jól kenődjön.
3. Az nem baj ha az olajat csipegeti a gép, mert akkor elvégezte a dolgát, és olcsóbb utántölteni 1-2 decit, mint kompressziót veszíteni.

A MOTUL az árához képest nem nyújt semmi pluszt. Süket duma. Minden félszint olajat ásványiból észtereznek. Ezért kotyvadék a félszint. Az igazán jó MOTUL a 7000-es. Megfizethetetlen, és felesleges, mert 2,5 eFt-ért már van hasonlóan jó..
A Castrol 10w-40 kifejezetten rossz, de a fullszint 10w-50 meg jó
Ezeken kívül is van jó olaj 3000 Ft/l alatt..
Köszönjük. Mikor indulnak majd haza?
Rhinoeli!
Nekem volt benne Castrol power 1 gps 10w-40, félszint. Aztán lett Motul 3000 20w-50, ásványi.
A Motul sokkal jobb bele. Csendesebben jár, finomabb a váltó, nem csúszik a kuplung ( a castrollal volt hogy megcsúszott). Yamaha szervizben ajánlották a Motul-t, épp nem volt Yamalube. Talán 10w-40-es még jobb lenne.
Gumirozott van, ugye?
Ha az, akkor már csak egy mód van, lejjebb engedni valahogy. Ha nem kell annyira magasra húzni a lábat, javul a konfortérzet.
Rakereshetsz a neten a footrest lowering kifejezésre. Ha nem találsz, szerintem egy ügyes lakatos tud csinálni egy adaptert, ami lejejbb engedi a konzolt, amin a tartó van.
Tolnám én is, csak a móriczról kellene eljutni a keletiig. Azt meg kihagynám. De mindenkinek köszönöm a segítséget, itt a felmenősereg.
En toltam egyszer kb. 1 km-t de nem volt sokkal rosszabb mint egy aprilia sr 50.
hello
létezik fzs 1000-hez, kényelmesebb lábtartó az utasnak?
valakinek tapasztalat?
Sajnos a munkahelyemről jöttem, az utcán meg nem szívesen hagyom.
Köszönöm a tanácsot, rákeresek erre a zöld számra, bár nem hiszem hogy ilyen későn él a szám. (Majd a szerelő megmondja, csak amíg várom az utánfutót gondoltam rákérdezek hátha valakivel történt már ilyesmi )
Azt nem írta hogy otthonról jött 500 m-t!
Nekem még nem volt ilyen gondom, csak olvastam itt fórumon. A műszerfalon, az LCD panelen írja elvileg.
Mellesleg van a Yamahának egy zöld száma, ha nincs más, meg lehetne próbálni elérni. Nekem a motorra van gyárilag matricázva.
De, ha 500m-re vagy, miért nem tolod haza? Igaz, csak 110 kilós robogó volt, de egy alkalommal toltam 6 km-t, közben nem gondoltam semmire, ürítettem a fejem, könnyebb volt.
Hibakódot nem írt ki, ha jól emlékszem. (Most meg már lemerült az aksi, hogy teker egy felet az önindító és kialszik a műszerfal) De azt hol kellene látnom? Mert ha ráteszem gyújtásra, akkor a műszerfalon a szokásos dolgok vannak.
Elvileg, ki kellene írnia hibakódot, ha baj van. Ilyet tett?
Áh, a kulcsnak egy eséstől nincs baja, mivel könnyű, nem csappan nagyot. Dobálhatnád is, ellenben feszegetéstől, ütögetéstől már sérülhetne. Azelőtt ment, lefulladt és nem indult, valószínűleg kizárnám a kulcsot.
De akkor miért indult el, és tudtam vele jönni 500m-t? Bár remélem az a baja, mert hozzák a pótkulcsokat is, és haza tudok vele vergődni valahogy.
elképzelhető...
Riasztó nincs benne, csak immobilizer. (Meg napközben leejtettem a kulcsot, az bezavarhatta volna?)
Van benne riasztó?
Az önindító teker, de már annyit próbálkoztam, hogy kezd lemerülni, úgyhogy már nem próbálkozok.