Egy gyors kérdést szeretnék feltenni. A motorom megadta magát :(. Most várom a felmentőcsapatot, akik hazaviszik.
Típus: yamaha fazer 600s 2006-os.
Leírás: amikor a piros lámpánál álltam akkor lefulladt, és utána nem tudtam beindítani. Amikor ráteszem gyújtásra az ellenőrzés végigfut (minden lámpa kialszik kivéve az üreset jelző) de amikor önindítózok, akkor kigyullad az ABS visszajelző piros lámpa, és addig ég amíg próbálom indítani. Közben mitha vmi relé csattogna, és az tiltana le.
Valakinek vmi 5let? Előre is köszi.
Helyzetjelentes Istanbulbol. Az ido meleg, szaraz 27 fok. A szel fuj. A kozlekedes egy katasztrofa.... Zsaruk mindenhol, lampat es iranyjelzot kevesen/nem hasznalnak. A savok es a sebesseglimit leginkabb iranymutatas. Motoros rendorok Varaderoval nyomjak. Kivancsi vagyok mit mond majd krisztian. Jah, az utak nem jok, viszont legalabb nincs katyu. Nah majd holnap tobbet latok.
Na milyen volt a ringezés ? képeket dobhatnál fel... meg ki a jó isten az a srác aki azzal a fehér R125-össel van... most is jött velem szembe... de sokszor látom, de foggalmam sincs h ki az...
Gumiba egyébként nekem nagyon bevált a Pirelli Dragon Supercorsa Pro... szépen lehetett vele jáccani, de ami most van, Dunlop Sportmax GP...ezt mégjobban lehet terelgetni, mintha odaragaszották volna a betonyhoz... kiwi leszek a következő idényre mikoris felkerül majd a Pirelli Angel ST... hogy mégis milyen lesz...
Ez ezért van mert ez a gumi nem teljes anyagában egyenletesen melegszik hanem "elmelegszik" a felső réteg de az alatta lévő anyag "majd" hideg marad. Olyan érzés mintha agyonrágott rágógumin próbálnál egyensúlyozni. Pontosan átérzem milyen érzés, mert régebben szupermotóval teszteltem ezt a gumit és szó szerint lilára vált a széle mint a szilva és igazi driftbajnok voltam vele a pályán. A Continental ContiFore-val egyetemben.
Viszont nagyon sokáig tart a közepe...
Igényes motor, az biztos. De ez a teljes oldalidom megszélesíti a motor elejét, így elveszti a karakterét, a segge cingárnak tűnik, nincs harmómiában. Árul ilyet gyárilag a Yamaha is, plusz eBay-en is számos darab van. A németen biztos! Sajnos nem tudom a nevét, mindig "fazer vagy fz" címszóval keresek, mert németül nem tudok. A lényeg: kapható rá!
Sziasztok érdeklődnék hogy esetleg valakinek van e ilyen idom a mociján és esetleg honnan lehetne szerezni. Szemezgetek ezzel a motorral is ill többen ezt ajánlották kezdő motornak. Szép is jó is csak nekem nem tetszik a csupasz. Ezért dől a mérce az r6 felé. Nekem tetszenek a burkolt motorok. De ha esetleg tudna valaki ilyent mit a videón akkor már ki lennék békülve a fazerrel is :)Segítségeteket köszönöm http://youtu.be/SiauHSfsulM
Így már értem, köszönöm a tanácsot!
Nem is éreztem túl stabilnak, kanyarban is, mintha már a csúszáshatáron motoroztam volna, így nem is mertem powerkedni.
Persze!
Dobtál fel egy fotót a hátsó gumidról, erre reagáltam. Az egy olyan guma amivel csinján kell bánni a pályán egyrészt a keresztmetszete másrészt az anyaga miatt.
Én többek ezért nem voltam még és nem is leszek egy darabig semmilyen ringen. Közúton is halálba idegeskedem magam, hogy feltartok valakit és pont rossz helyen fog előzni (szerintem rossz helyen) Amúgy is parás lenne nekem kanyarogni, hát még a minden irányból folyamatosan kerülgetők miatt...
Hringre pedig csak full bőrben engednek fel. Csak akkor tudtam meg, mikor a nyílt napon az "egyszerűbb" Kawásokat elküldték. Szóval, a komolyabb pálya még távoli. Plusz videón minden kanyarban egyre kevesebben voltak a pályán, folyamatosan futottak ki, féktáv miatt. Tehát nekem nagyon messze van minden komolyabb próbálkozás.
En is kipróbáltam azt a pályát, amikor elmentem a kipumért. Kaptam pár ingyen kört. Na, az a pálya kimondottan kicsi, fordulékony, könnyű motoroknak jó. Nekem azt javasolták, hogy nagy gáz és nagy fék nélkül menjek. Nem erőből, hanem ritmusból, akkor leszek gyors rajta. Én is hagytam közel ennyi majrécsíkot az enyémen, igaz egyből lejebb borítottam mint kózúton valaha előtte.
Egy gyors kérdést szeretnék feltenni. A motorom megadta magát :(. Most várom a felmentőcsapatot, akik hazaviszik.
Típus: yamaha fazer 600s 2006-os.
Leírás: amikor a piros lámpánál álltam akkor lefulladt, és utána nem tudtam beindítani. Amikor ráteszem gyújtásra az ellenőrzés végigfut (minden lámpa kialszik kivéve az üreset jelző) de amikor önindítózok, akkor kigyullad az ABS visszajelző piros lámpa, és addig ég amíg próbálom indítani. Közben mitha vmi relé csattogna, és az tiltana le.
Valakinek vmi 5let? Előre is köszi.
Ismerjük egymást?
Az egy csaj! Vagyis inkább nő, anyuka, velünk van.
Alul írtam pár kommenttel ezelőtt, hogy milyen volt, FB-n pedig van pár kép. Majd check.
Na milyen volt a ringezés ? képeket dobhatnál fel... meg ki a jó isten az a srác aki azzal a fehér R125-össel van... most is jött velem szembe... de sokszor látom, de foggalmam sincs h ki az...
Gumiba egyébként nekem nagyon bevált a Pirelli Dragon Supercorsa Pro... szépen lehetett vele jáccani, de ami most van, Dunlop Sportmax GP...ezt mégjobban lehet terelgetni, mintha odaragaszották volna a betonyhoz... kiwi leszek a következő idényre mikoris felkerül majd a Pirelli Angel ST... hogy mégis milyen lesz...
Viszont nagyon sokáig tart a közepe...
találkoztam hétvégén egy sráccal, aki azt mondta ismer engem, debreceni, és Bencének hívják...
Valaki magára ismer?
http://youtu.be/SiauHSfsulM
Van egy eladó túra plexim új dobozban Fz6s re ha valakit érdekelne, karcmentes!
Nem is éreztem túl stabilnak, kanyarban is, mintha már a csúszáshatáron motoroztam volna, így nem is mertem powerkedni.
Dobtál fel egy fotót a hátsó gumidról, erre reagáltam. Az egy olyan guma amivel csinján kell bánni a pályán egyrészt a keresztmetszete másrészt az anyaga miatt.
Én többek ezért nem voltam még és nem is leszek egy darabig semmilyen ringen. Közúton is halálba idegeskedem magam, hogy feltartok valakit és pont rossz helyen fog előzni (szerintem rossz helyen) Amúgy is parás lenne nekem kanyarogni, hát még a minden irányból folyamatosan kerülgetők miatt...