Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltam vasárnap pályán (Kecskemét), de még van mit tanulni. :-P Ahogy a gumin is látszik, lehetett volna még dönteni. Csak 2x20 percet voltam, de tervezek még pár kört a jövőben. Egy kék ETZ-s aprított mindenkit, plusz volt két versenyrobogós. Kis lecsupaszított vadállatok voltak, és verték az ezres gépeket. Egyenesben persze fölényük volt, de kanyarban símán behozta őket. Mellettem pedig csak úgy süvített szinte mindenki. Akkor volt rossz, kellemetlen, mikor két oldalról jöttek, nem tudtam mit csinálni. Plusz az ETZ-s néha már feküdt a földön, és úgy előzött meg kanyarban, kicsit tartottam tőlük. Jó lenne egy saját pálya... Sokat bevállaltak, biztos tudták mit csinálnak, próbáltam elengedni őket, de mentek ők maguktól is. Mókának jó volt!
áááhhhháááááááááá
Teljesen jó.
Mi ez vazze ,IFA ?! Nagggyon komoly asszem en is kicserelem a gyujtaskapcsolomat:-)
Köszi! Az érdem nem az enyém, hanem a Yamaháé.

Szerintem is nagyon jól néz ki. :)
Nagyon faszán néz ki,gratula!
Azt hallottam, hogy ebben a motorban fullszint olajnál hajlamos csúszkálni a kupplung, meg a váltó is hangosabb lesz. Kifejezetten ásványit vagy részszintetikusat ajánlanak az FZS-hez.
Ha jól tévedek legalább hárman használunk Castrol Power-1 Racing 10w-50-es olajat. Nekem bejött. Meg óccsó is volt mert egy boltfelszámolásnál vettem 18 litert.
A tapasztaltabbaktól kérdezem: olaj.

FZS600, 60ezer km, nem eszi, most 10w-40 van benne. Nagyon enyhe hézag-hangja van, emiatt nem akarom szétszedni. A váltó 1-be kapcsoláskor csattan, egyébként rendben van. Jól gondolom, hogy ásványi kellene bele, nem fullszint?
Castrol Actevo X-tra 4T 10w-40? Ez ásványi?
vagy inkább valami vastagabb kellene bele?
10w-50-től vajon eltűnne a szelephang? Vagy akár 20w-50? 10 fok alatt már nem nagyon megyek vele úgysem.

Ja és occo legyen.

Tudom, százezerszer ki lett már tárgyalva, én utoljára fogom megkérdezni.
Felkerült a cucc. Ilyen lett a járgány:
Még nem szóltak (amúgy ha tudnád, hogy mennyire belenyúltál...). Mindíg kedvesen integetnek, én meg vissza, de semmi egyéb.
Meg tudná valaki nézni (persze csak egy használaton kívüli féknyergen), hogy a fék légtelenítő csavar kúpja milyen formájú fogadó részbe illeszkedik? Úgy értem tök szögletes, kis letöréses, teljes kúpos. A kúpszög ránézésreegyezik-e a légtelenítő csavar kúpszögével stb.

Úgy néz ki újra kéne maratnom a légtelenítő csavar alatt az öntvényt, ami nem nehéz ha tudom, hogy milyen formájúra kell. OK. A sok ki be csavargatástól kissé elnyíródott az öntvény rész. Nem szakadt meg a menet, de nem zár a kúp tökéletesen.

Köszönöm
ezért az elmosódott rendszámért nem szóltak még a rendőrök?!
Lehet hülyeség amit mondok, de én a rendszámra felragasztottam egy salgó darabot, abból kiáll két csavar pont jó helyen, és úgy van rögzítve a sárhányón. Nem rezeg, nem mozog, csak a sárhányóval együtt jön le Azt sün le nem veszi! Mibe került? Az élvédő húzós volt. 800 péz.
Jól értem? Te nyerted meg? Gratula!
Na hali,megvan az új napi rekordom:627 kilcsi!

Jó azért nektek ott pöstön,az a Visegrád meg Vác jó környék! Rétságról lefelé az a duplasávos valami brutál!
Enyémen is gumis elől-hátul.
Nekem van egy fölös

Amúgy homasita vagy bármilyen motoros bolt, tán még autósba is van...
Volt most egy jó fogásom eBay-en: MRA Vario, olyan, mint Berber gépén. Postával együtt 48 Euró

Most olyan vagyok, mint a lányok a 18. szülinapi buli után... Remélem, hamar megjön.
hát az a parám, hogy én már úgy vettem a motort, hogy két csavarral átt volt csavarozva a rendszám. és elkezdett repedezni a csavarok mentén a vibráció miatt. mai túra végére meg elég szarúl néz már ki.
rendszámtartó mindenhol van, még a 100forintos boltba is láttam multkor
hi
hol tudok venni olcsón rendszámtábla keretet ?
jelenleg 2 csavarral van átcsavarozva, de le akar esni, mert elkezdett szét repedni a csavarok mentén.
egyszóval a faszom kivan, hogy az ördög mindig szarik valami.
Sajnos gyárilag ekkora nagy bunkó..., egy kicsit akarok majd venni rá, mert a bal oldalin már elfogyott a koptató!