Habár ott inkább foszfátozták a gépalkatrészeket...(nem tudom hogy az miért is jó különösebben, nem kutakodtam még utána)
De a foszfát is ilyen szép fekete szmötyiben volt felzagyolva!
Hát a szinterezés az tuti, mert a magas igénybevételi hőmérséklet miatt igényelte az alu az ötvözőket, szóval porkohászati úton alkották meg a blokkot! Utána pedig a jó öreg 4-5D-és Mazak fúró-maró megmunkáló központtal kialakították a belsejét!
Nyáron én is hasonlót csináltam, csak az Iveco hajtóműház volt!
A mártva festés pedig praktikus az ún." igénytelen gépalkatrészeknél"..., csatlakozási felületen rögzít, egy kis tömítőanyag és mehet is a medencébe. Ezt lehet a Yama nem így csinálta, mert ezt a technológiát ott sem régóta használták, ahol CNC-éztem.
A shoxban el lehet vinni próbakörre a sisakokat. Úgyhogy próbáld fel, motorozz el vele Szentendréig meg vissza, így már képbe is helyezted magad.. Ennél többet segíteni sztem senki sem tud
Nekem az egyik legdrágább Shiro-m volt (ami más márkánál a kezdő ár alatt van), de nem tetszett. Igaz, méretben egy számmal nagyobb volt, de örömmel cseréltem le. Tehát, ha a teteje nem nyerte el a tetszésem, lentebb sem jobb a helyzet.
Vegyél hozzá "touch-up paint"/javító festéket. Talán az e-bayen láttam már direkt blokk-ezüstöt. Fekete blokk szín most is van fenn.
Rondább biztos nem lesz mint az oxidált alu...
Az is igaz, mert szerintem anno a darabokat egyesével mártva festették..., és a festékréteg vastagsága sajnos nem érhető el a fújt technológiával, vagy ha igen, akkor az szépen megfolyik az előző festékrétegeken!
Igazad van! Sorry!
Figyelmetlen voltam és összekevertem az FZ 6-tal
Hiába fújod le az a festék vastagság hiányozni fog! Gittelni meg reménytelen vállalkozás.
Holnap megnézem az enyémet is.
Ahogy látom mostanság akadt egy kis problémám...(nem hiszem, hogy csak nekem volt ez eddig) Az FZS-nek kezd 1-2 helyen lepattogni a festék a blokkról, ami igencsak idegesítő(mert a blokk hangja mint az újé..., 45.000km-es, szóval nem egy széttaposott és széthajtott blokk)
A kérdés az, hogy gondolkozzak-e egy motorblokk festésen, vagy annyira irreálisan drága lenne, hogy nem érné meg..., de azt sem szeretném, hogy megmardossa a rozsda!
De a foszfát is ilyen szép fekete szmötyiben volt felzagyolva!
Nyáron én is hasonlót csináltam, csak az Iveco hajtóműház volt!
A mártva festés pedig praktikus az ún." igénytelen gépalkatrészeknél"..., csatlakozási felületen rögzít, egy kis tömítőanyag és mehet is a medencébe. Ezt lehet a Yama nem így csinálta, mert ezt a technológiát ott sem régóta használták, ahol CNC-éztem.
Rondább biztos nem lesz mint az oxidált alu...
A dekliket szinte biztos. A hengereknél van festve.
Ezt is megnézem holnap.
Figyelmetlen voltam és összekevertem az FZ 6-tal
Hiába fújod le az a festék vastagság hiányozni fog! Gittelni meg reménytelen vállalkozás.
Holnap megnézem az enyémet is.
És sajnos az alu is oxidálódik..., nem olyan feltűnő mint az acél, de az sem szép látvány!
A régebbi évjáratoké meg mondjuk gyárilag ezüst színű.
A kérdés az, hogy gondolkozzak-e egy motorblokk festésen, vagy annyira irreálisan drága lenne, hogy nem érné meg..., de azt sem szeretném, hogy megmardossa a rozsda!
Csak ez egy csizmában nem találkozik.
Ja...tegnap a csizmám koptatója nem bírta a kiképzést...egyszerűen leszakadt úgy is akartam új csizmát venni...
beteg vagy drága péter?