Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

yamamatyi, neked le lett cserélve a hátsó lábtartó vagy van olyan évjárat ahol gyárilag gumis? Vagy csak olyan van és akkor az enyém nem eredeti?
Habár ott inkább foszfátozták a gépalkatrészeket...(nem tudom hogy az miért is jó különösebben, nem kutakodtam még utána)
De a foszfát is ilyen szép fekete szmötyiben volt felzagyolva!
Hát a szinterezés az tuti, mert a magas igénybevételi hőmérséklet miatt igényelte az alu az ötvözőket, szóval porkohászati úton alkották meg a blokkot! Utána pedig a jó öreg 4-5D-és Mazak fúró-maró megmunkáló központtal kialakították a belsejét!
Nyáron én is hasonlót csináltam, csak az Iveco hajtóműház volt!
A mártva festés pedig praktikus az ún." igénytelen gépalkatrészeknél"..., csatlakozási felületen rögzít, egy kis tömítőanyag és mehet is a medencébe. Ezt lehet a Yama nem így csinálta, mert ezt a technológiát ott sem régóta használták, ahol CNC-éztem.
A shoxban el lehet vinni próbakörre a sisakokat. Úgyhogy próbáld fel, motorozz el vele Szentendréig meg vissza, így már képbe is helyezted magad.. Ennél többet segíteni sztem senki sem tud
Nekem az egyik legdrágább Shiro-m volt (ami más márkánál a kezdő ár alatt van), de nem tetszett. Igaz, méretben egy számmal nagyobb volt, de örömmel cseréltem le. Tehát, ha a teteje nem nyerte el a tetszésem, lentebb sem jobb a helyzet.
A shoxban akcioztak a shiro router felnyithato sisakot.Van valakinek véleménye ?
Vegyél hozzá "touch-up paint"/javító festéket. Talán az e-bayen láttam már direkt blokk-ezüstöt. Fekete blokk szín most is van fenn.
Rondább biztos nem lesz mint az oxidált alu...
Van egy gyanúm, szerintem a blokkot szinterezték!
A dekliket szinte biztos. A hengereknél van festve.
Ezt is megnézem holnap.
Az is igaz, mert szerintem anno a darabokat egyesével mártva festették..., és a festékréteg vastagsága sajnos nem érhető el a fújt technológiával, vagy ha igen, akkor az szépen megfolyik az előző festékrétegeken!
Igazad van! Sorry!
Figyelmetlen voltam és összekevertem az FZ 6-tal
Hiába fújod le az a festék vastagság hiányozni fog! Gittelni meg reménytelen vállalkozás.
Holnap megnézem az enyémet is.
Tudtommal az összes FZS fújt fekete blokkal került piacra!
És sajnos az alu is oxidálódik..., nem olyan feltűnő mint az acél, de az sem szép látvány!
Mivel alumínium nem fog rozsdásodni!
A régebbi évjáratoké meg mondjuk gyárilag ezüst színű.
Ahogy látom mostanság akadt egy kis problémám...(nem hiszem, hogy csak nekem volt ez eddig) Az FZS-nek kezd 1-2 helyen lepattogni a festék a blokkról, ami igencsak idegesítő(mert a blokk hangja mint az újé..., 45.000km-es, szóval nem egy széttaposott és széthajtott blokk)
A kérdés az, hogy gondolkozzak-e egy motorblokk festésen, vagy annyira irreálisan drága lenne, hogy nem érné meg..., de azt sem szeretném, hogy megmardossa a rozsda!
Ez a csizma például tök olcsó!
Szerintem meg van olcsó és van jó!
Csak ez egy csizmában nem találkozik.
jót olcson mit
helloszia...miből? tudok jót,olcsón...120€-ból megvan
sidit vegyél
Az már csak a múlt

Ja...tegnap a csizmám koptatója nem bírta a kiképzést...egyszerűen leszakadt úgy is akartam új csizmát venni...
te ne dumál 39 fokos lázzal
beszóltá vazze?
beteg vagy drága péter?
belvárosban a körforgalomnál amibe van egy szökőkút is van fasza hamburgeres!
én is le vagyok robbanva, de te egy igazi nagy hülye vagy
fényképezzetek sokat, jó motorozást.