Sziasztok. fz6-hoz keresek első lengés csillapító tetején található alumínium záró csavart ha van valakinek vagy tudja hogy hol lehet be szerezni az kérem hogy jelezze.Köszönöm
Mondjuk nekem egy 120-at (650-770) kellett rányomnom az 1000-esre+reg. Ugyan ez FZ6-ra 500 alatt nem állt volna meg. Tehát ha nem nagyobbat akarok, akkor is célszerűbb lett volna az 1000-es.
A kuplunggondok javítása közben váltottam szerelőt. A régi volt aki heggesztette a lapot, az új aki mondta, hogy gány munka cserélni kell. Meg a korábban leírt gondokat is megoldotta, csak ez a fura hang van azóta. Most meg ez a csúszkálás. De ma délután minden kiderül. Viszem a kicsikét, elregélem mi a nyűg, ő meg mond rá valamit és/vagy meg is csinálja.
Amúgy Berber, szerinted a kinyomólap csere lehet, hogy megoldja ezt a csúszás dolgot? Vagy ha tényleg mozognak már az alkatrészek, akkor mi lehet a megoldás?
Azért 600 és 600 között óriási a különbség! Egy xj ne hasonlitsunk egy fz6-hoz.Utóbbi bőven elég utcára!
-70-röl repülőrajtal ugy nyomtam le egy Z750-et h. én sem hittem el.
-nyomatékgyorsulás egy R6R-el kb 70-röl,visitva röhögtem a sisakban,úgy lemaradt
-a haver a csillió millás D s4r-el végsebességné lehagy,mert 10-el többet megy neki
-a kipróbált H cb1000r 2-3-ban ugyanannyit ment mint az enyém,ezért pótoljam ki ezt 1-2 millával?
Ésszerű indok nem szol mellette,de akkor is kell egy 1000s.
Mert tetszik ahogy elindulsz már 70-el mész de csak mélyen morog nem visit. Vagy ha viszem a jányt ugrik 180-rol is, na meg hát ha dumáltok tudod mondani A TIED EZRES!
Sokat gondolkodtam a dolgon. A konklúzió, hogy szerelőről jót vagy semmit és zaj mával megszűnik szerintem. Még egy indok, hogy miért NE hegesztgessünk forgó darabokat, de egyáltalán. Több kárt okoz mint hasznos.
viccelsz? zzr1400-ra szerettek volna rábeszélni. nem győztem hangsúlyozni, hogy nekem bőven sok az 1000-res is. a nyomaték az, ami miatt nem szívesen adtam volna lejjebb.
na lépek, nem offolok tovább...
Szó sincs róla, de ahogy lesem Te se választasz 1000 alattit! Sőt egyre ütősebb nyomatékbombákkal operász
Azóta is volt már 600-as gép amiről jó véleményem volt, és 1200-es sok ami nem kéne. A súly / lóerő arány a domináns.
most finoman leszóltad a közel 100 lovat? az mondjuk igaz, hogy a jóhoz könnyű hozzászokni. visszagondolva, nekem először (125ccm után) brutál erősnek tűnt a kis Fészer.
Pont ugyan ezeket mondtam annó az XJ600-ra, meg hogy életem végéig kitart, meg ilyenek.
- Aztán egyszer nem eresztettek vissza a sávomba a fiammal, gyenge volt a gép.
- Ráültem egy VFR1200-ra egy tesztvezetés során, és rájöttem, mekkora a különbség.
- Meghirdettem relatíve magas áron, és szó nélkül megadták az árát.
Ma már túlnyomórészt mosolygok a 600-asokon, csak a járulékos költségek ütősek.
Valaki linkelje be nekem légyszi, lehetőleg google maps-on, hogy hol van az a híres nevezetes 577-es szlovákiában.
Köszi!