Most voltam a Gubacsi úton a Lidliben, 5500 a tanktáska, amit régebben is árultak már. Én kb 3000 km-t mentem vele azóta, egyelőre se szakadás, se foszlás. Csak szólok, hátha valaki akkor olyat akart.
Csak annyit, hogy a csapatunk egyik fele Horgosra megy, a másik pedig a kecskeméti gokart pályára. Én pályázni megyek.
Gyorsulgatásról fog szólni, több kategória, amatőrtől a komolyug. Akik azt választották, határozottak voltak, nem voltak kétségeik afelől, hogy rossz lesz.
Ha nem akarsz hosszú szárú csizmát, vegyél egy motoros cipőt. Annak olyan az orra, mint a csizmának, ellenben hosszabb szárú, mint egy sportcipő, van benne protektor így ha valaki rajtad akar átmenni, többet ér! Viszont jobban szellőzik a csizmánál és kényelemre majdnem sportcipő. Bár én csizmában is bírom egész nap.
én nem tudom mert egész nyáron papucsban motoroztam csak ha túrázni megyek akkor veszek csizmát fel..
de nem tudom, hogy neked mi az elképzelésed, vagyis hogy milyen válaszokat hallanál szívesen ebben az igen komoly témában ?
Mikor arra visz rá az élet titeket, hogy utcai cipőben kell motorra üljetek, hogyan óvjátok a cipő orrát a váltó által okozott kopástól? Elugrottam a szomszédba motorral, 4x váltottam, és máris meglátszik! (Nem fehér a cipőm.) Grr... nem mindenhová veszem fel a motoros csizmám.
A másik dolog... ezt tőletek kell kérdezzem vagy inkább attól, aki textillel/anyagokkal foglalkozik? Hozzájuk is fog menni a kérdés.
okes, visszaveszem 2-esre... csak az a para, hogy az eleje kemenyebb (wilbers), a hatulja meg igy puhabb lesz. Mas tekercselesu rugo kellene/ill nem is rugo, hanem mas huzo/nyomofokozat.
Nem az én adottságomhoz kell állítani a láncot hanem a motor lengővillájának a hosszához, rugóúthoz és még 1-2 dologhoz amit a mérnökök kiszámiltak anno......a tapasztalat pedig tényleg fontos dolog, de ha az ember nem tudja miért van valami úgy ahogy akkor mellétapasztalhat..... .....az FZ-nél tényleg nagy lógásra kell állítani a többi motorhoz képest....a suzukik nagyrészénél 20-30mm.....
hát figyelj, tapasztalatból írom, világ életemben így állítottam láncfeszességet és mindig jó volt, de gondold végig mi az a láncfeszesség és hogy hogy jó vagy rossz, és magad is rájössz. ha te motorozol rajta a te adottságaidhoz kell állítani.
Megkerdezhetem, hogy mennyi a tomeged?
Ha en a 65 kilommal raulok, kb semmit sem rugozik be (4-es fokozatba van elofeszitve a rugo)...
Visszakene venni 2-esre?
Ha így kéne állítani ezt írták volna a manual-ba és így tanítanák......ha már ráaül valaki akkor nyugodtan lehet úgy is, hogy üljenek rá ketten és közben páran nyomják le annyira mintha egy nagy gödörbe lenne és akkor legyen éppen feszes és úgy lesz jó.... ....
Egyetertek, habar nem volt szerencsem kiprobalni egyiket se, de azt tudom, hogy az XT660Z majdnem terepmotor. A majdnem itt 50 kg-ot jelent. Am az az 50 kg pont azert kell, h epitett uton is lehessen kozlekedni vele/dobozolhato legyen, kepes legyen ket embert vinni.
Fazer tali lesz, két FZ6S-es.