En akartam ilyet/hasonlot. Aztan eltantoritott a tudat, hogy igy se latnak az autosok... nemhogy az iranyjelzomet. Ezert csak sima led-es hatsolampat vettem, ledesel indexekkel pedig kicsereltem az eredetieket.
500 km-rel ezelőtt debütált nálam az EBC HH fékbetét. Berber, köszi a tippet! Ehhez képest a régi helyett akár szappant is tehettem volna a tárcsákra... durva! Ebay 49 €
Szerintem mindenki ennyit szenved, mert azért nem mindegy mire adsz ki ennyi pénzt. Legalábbis én is ilyen voltam, fél évig minden nap megnéztem kb ugyanazokat a hírdetéseket Nálam is volt több versenyző. Aztán a szerelem első látásra győzött (ez ilyen női izé) Haver meg rábólintott. Aztán meg jöttek olyan tünetek, amikre pár hete csak pislogott az előző tulaj, mert neki nem produkálta. Ilyenek ezek a dögök, hiányolják az előző gazdit De jó lenne ha már idénre végre össze lenne rakva a vas, vagy legalábbis tünetmentes lenne
Igen .
Törpölök hogy valami 1000-est nézek tavasszal,de már most tudom hogy minden szempontot figyelembe véve ilyen jó motorom nem lesz még 1 az tuti.
-ára
-fogyasztás
-külalak
-gumigazdaságosság
-kényelem
(?)
-teljesitmény(relative)
-éves fentartási kltsg.
Nem.
Mint mindenki én is sportmotorol ábrándoztam.(nagyon megbántam volna!)
Az fz6 egy haveromé volt aki 1500 kmt ment vele 2 év alatt. Hiteles volt mint sokminden más neki és az volt a sor végén. (Volt nálam kölcsönben 2 hétig(ari haver).)
Közben néztem zx6r-t de ülve kiderült hogy ingyen sem. Bejelentkeztem egy yamaha R6R-re amikor a haver szólt hogy vigyem mert ha nem viszi akkor a bank. Ennyi. Annyira nem ismertem,mert ő is csak beleugrott,de eddig minden okés! Ja és lehet most is elmenne annyiért mint 2008 dec. vettem.
figyelj, látom szenvedsz ezen a motorvételi dolgon már egy ideje..
én azt javaslom, hogy szard le inkább szervezz magad mellé 1-2 fz6-os figurát lehetőleg akik már szerelték is és tudják mire kell figyelni. így érdemes használt motort nézni.
vedd rá freepetit, hogy kísérjen el ha mész motort venni.
(bocs peti)
Én annó több helyen is nézegettem, ugyebár a kis ccm miatt csak japán belpiac jött szóba, ergo ilyen kereskedéseket néztem. Mindig jó beszélgetni motorosokkal, hát mindig szóba is elegyedtem a kereskedőkkel. Meséltek olyanokat... Ugyebár kinéznek elég sok vasat ők is, aztán elmennek megnézni, jó esetbe haza is hozzák valahogy, vagy végigmutogatják, hogy mit rakjanak a konténerbe. Hát szoktak érdekes eredmények lenni Összeszigszalagozott blokk (valami idomos volt, amin az idomtól nem látszott és azt mondták nem indul) villanykapcsoló az ülés alatt, és az örök általános, amelyiknél nem látszik hirtelen a méret, hogy nagyobbnak adják el a kisebb motort, vagy csak a blokk kisebb benne. És ilyenkor amikor megy a telefonba anyázás a válasz: és? japánban, 2010-ben!
Fiatal ismerősöm mutatja 3 éve a kiszemelt 600RR-t a telóban.
-á nagyon szép,egy karc nincs rajta.
-te ez gyári szín?
-nem át van full festve
-akkor azért nincs rajta karc
-a km is kevés benn
-ja mert törötten ált vagy 2 évet
-mind1 leelőlegeztük
Azóta is fizeti 40 vagy kitudja hány ezrével(CHF) és megy vele évi 1000-1500-at!
Ma voltunk újra gixxert nézni a haversrácnak.
Meg is néztünk kettőt. Az első agyonpályázott szét karbonozott trágyadomb volt rengeteg rizsával. Mondtuk köszi még megnézünk párat...
Második 13ekm-es motor volt elvileg, de váz már olyan kopott volt a lábaknál, hogy a fekete festék alatti alu szín kezdett előjönni. A jobb oldala olyan ragyás volt hogy rossz volt nézni én szebben lefújtam volna.
Így hazajöttünk ma is motor nélkül. :)
Egyébként meg szerintem a gyári irányjelzővel párhuzamosan üzemeltetve kifejezetten hasznos lenne.