Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Odajutni könnyű. Hazajutni a nehéz...

Csütörtökön lesz megint, figyeld majd a topikot.
a pályázás amellett, h igen élvezetes, vezetéstechnikában és motorkezelésben pótolhatatlan tapasztalatot nyújt. és biztonságban gyakorolsz.

gyere beszkártba hát! tata nem egy távolság. csak hát a sörrel csínján kell majd bánnod..
Ezektől a negativ tényezőktől függetlenül a pályázás egy nagyon jó dolog szerintem, én minden alkalommal nagyon élveztem. Egyszer ha sok szabadidőm lesz, elmegyek majd már a Beszkártba is egy klubtalira, hátha szivesen látnak a MŰMÁJEREK. Csak hát a távolság!! Könnyű annak aki BP-i.
pontosítanék - szopjanak le. kicsillagozás nélkül. de ez legalább benne van a szerződésben. a nagyobbik para, amikor teljesen jogos a kárigény, és nem fizetnek. pl. amit műveltek velem, miután elcsaptak. az abszolút tiszta helyzetből kreáltak "biztosítási csalást", csak h ne kelljen fizetni..
Akkor jön Redfazer észrevétele: "bek....ják".
ez nem apróbetű. a közúti káresemények történése esetén van fedezetben a motor. a pálya nem közút, akkor sportcélra használod a bringát. ha meg sportolsz, köss nagyobb kockázatú sportbiztosítást, mondják a mágusok odafent... ja, és fizess extrémsport-tb-hozzájárulást, h kerek legyen a helyzet
Ja, mikor voltam kint pályanapon nekem is feltönt hogy le vannak takarva a rendszámok. Meg is kérdeztem mér, a biztosítok miatt minták
Ez is az apróbetűs részben van?
frankón jegyzeteli a rendszámokat meg fotózza az esetlegesen törött motorokat. a rutinosok már rendszám nélkül is érkeznek. akinek meg pályán van kára, arra nem vonatkozik semmiféle biztosítás
nem véletlen mennek rsz nélkül és leragasztott alvázszámmal
Ha lenne cascóm, akkor lenne nálam 10-es kulcs is levenni a rendszámot, esetleg leragasztani. Egyébként pedig a biztositók bek....ják!! Kevés ilyen szemét intézmény van M.o.-on, mint a biztositók.
ha a nyíltnapon ott egy besurranó biztosíási ember, akkor úgyis cseszheted a cascodat. a h meg a p ringen tudtommal szokott lenni
szeva Lum
lelkes amatőrök vagyunk akik egyben szeretnénk a gépet lehozni a pályáról
ja és nekem sincs cascom
Azért a fókát még magamelé engedem, bár a nagy karácsonyi zabálásoknál volt esélyem rá, hogy lehaggyam.
szevasztok!

üdv itthon, fóka!

most akkor elkezdődik, hogy ki a profibb és a pehelysúlyúbb? nagy verseny lesz
Ha Te nem vagy profi, akkor én mi vagyok??? Nekem az 1000 ccm azért kellett, mert nem vagyok pehelysúlyú, és legtöbbször 2 személlyel motorozok. Kell a nyomaték!
én is mentem az új géppel a ringen, semmi gondom nem volt vele
persze nem vok profi
Ah so. Ez nem hangzik olyan vészesen. Bár mire én az FZ6-ot kimotorozom, addigra ezt a hibát eltüntetik belöle...
Köszönöm a választ!
Egyszer voltam vele a H.ringen, nekem nagyon tetszett ott is a gép. Fóka és Tomato is köröztek velem együtt, persze rám is vertek, de ez nem róható a motorra. Tudod az a baj, hogy mikor nyomom a köröket a ringen, állandóan az a "hárommilla" jár a fejemben, még cascóm sincs, nem merek vele pengeélen menni. Szerintem a futóműve tuti sportos hangolású, az FZS messze nem volt ilyen stabil. A gázreakcióról annyit, hogy ha magas fordulatról teljesen elzárod, és utána odahúzol neki, egy picit ránt. Persze a cikkekben egy kicsit túl van fűszerezve a dolog. Ez a viselkedés csak akkor jelentkezik, ha valóban magas fordulat után teljesen visszaengeded, utána.
Nem olyan csúnya az.
Okés. Te tudod, de szerintem szebb annál az a vas, hogy mindenféle csöveket szerelj rá.
TJ, írtam a rotyogó szintén motor topicban neked. Bocs, de most tudtam csak, mert vendégek voltak nálunk.