Ez nem gyári, így egy kis átalakítást igényelt a beszerelés, meg kellett vágni az akkutartó lemezt (egy kis részt ki kellett vágni). A különbség egyébként óriási. Én akkor döntöttem el, hogy beépítek egy jobb gátlót, amikor már nagyon zavart a gyors kanyarokban a motor kóválygása. Ez főleg akkor jött elő, amikor utassal vagy csomaggal tempóztunk és a gyári cucc nem bírta a terhelést. A beszerelés után ez a jelenség teljesen eltűnt.
Szépnek gyönyörű. Ez kimondottan Fazerhez van? Szívesen kipróbálnám, hogy milyen különbséget tapasztalnék a gyárihoz képest. Amilyen szinten most nyomom, még nem vettem észre, hogy a gyári kevés lenne. Persze tudom ez akkor derülne ki, ha kicserélném egy ilyenre.
Áááá,dehogy gáz,nyomjátok a telefonnal rögzitett videókat nyugodtan,lehetőleg robogósokat,de persze jöhetnek a krosszmotoros fölvételek is dögivel...........
Boldog-békés, mákosbeiglis, halászleves, kandallós, otthonmeleges, gazdag Jézuskás, csengettyüzös, havon csúszós, minden jós Karácsonyt kívánok minden motoros barátomnak, minden motorosnak!!!
Nem zárkózom el semmitől, ha jó áron van. Csak nem látom, hogy milyen messze vagyunk egymástól. Utoljára a szimomon végeztem kiemelést, de akkor a lánc eldörzsölte a fékpedált. A kiemeléshez most is kedvet kaptam attól amit leírtál.
Ami kimaradt: A lánccal kapcsolatban nem vettem észre változást. A Mátrában is érezhető a javulás bár én ott egyáltalán nem vagyok merész, de pályán meggyőző a különbség számomra is.
Azt korábban elfelejtettem, hogy van komplett (fej + hátsó) idomzatom is a motorra ha érdekel.
A menettulajdonságokat érezhetően megváltoztatja, javítja a fordulékonyságot. Ha szoktál két személlyel vagy csomagokkal motorozni akkor is nagy segítség, mert egyébként a gyári rugóelőfeszítést maximumra állítva is nagyon leül a háta, ami rossza hatással van a geometriára.
Jó lenne, de az egész csinosításra nem szántam ennyit. Pedig a Mátrában biztos hozná az árát. A kiemelő az lehet, hogy érdekel. A menettulajdonságokon és a lánc futásán (surlódás) nem változtat?
Ez egy 46 PRCLS (remélem minden betűt eltaláltam ) hidraulikus előfeszítés-állítóval és persze húzó- nyomófokozati állítással és külső gáztartállyal. 98.000,- Ft.-ot kóstál. Az emelő pedig egy a gyárinál rövidebb kutyacsontpár (MIZU márkájú), azt 5.000,-Ft.-ért kínálom.
Köszi majors, ránézésre tetszik. Megvárom, hogy mit tapasztal. Kicsit fázok az ilyen postai utánvételektől. A legjobb, ha az ember élőben látja, amit meg akar venni. Persze ha nem lesz más megoldás ez is érdekel.
Szia TeeJaY !
Az én gépem 2005. 04. Gondom nem volt még a TPS szenzorral. Most 26 000 Km van benne.
Kaptam egy levelet a múlt hónapban a Yamahától, hogy vigyem be és ingyen kicserélik.
Megbeszéltem velük majd jövőre sort kerítünk rá.
Üdv:
Feri
nem szabad az MZ-ket lebecsülni nagyon jó kis gépek voltak még most is jó kezdőmocinak
főleg ha vki szeret bötykölni is
nekem is egy ETZ 250 volt az első nagymocim , és a világ urának éreztem magam
Gyerekek !
Azok voltak ám a szép idők !
Életem második motorja egy új ötsebességes MZ TS 250/1 1981-ben.
Pontosan 18800 Ft volt. 6 havi teljes keresetem.
Soha nem lehet azt a korszakot elfelejteni. 7 hónapot vártam úgy hogy a boltos kapott jattot, hogy előrébb soroljon. Egy faládában jött és én elhoztam egy Zuk-on platon, hogy majd én gondosan otthon összerakom. 7 évig volt meg, többször bejártam vele egész kelet európát. ( akkor csak az jutott nekünk )
Ne röhögjetek akkor mindent aláztunk vele. Egyszerűen nem volt elenfele. Sem autó, sem szoc motor.
Bizony osztom a véleményeteket ilyesmi motoron és nem erősebb gépen szabad csak kezdeni.
Ez nem gyári, így egy kis átalakítást igényelt a beszerelés, meg kellett vágni az akkutartó lemezt (egy kis részt ki kellett vágni). A különbség egyébként óriási. Én akkor döntöttem el, hogy beépítek egy jobb gátlót, amikor már nagyon zavart a gyors kanyarokban a motor kóválygása. Ez főleg akkor jött elő, amikor utassal vagy csomaggal tempóztunk és a gyári cucc nem bírta a terhelést. A beszerelés után ez a jelenség teljesen eltűnt.