Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello és BUÉK!

Ez nem gyári, így egy kis átalakítást igényelt a beszerelés, meg kellett vágni az akkutartó lemezt (egy kis részt ki kellett vágni). A különbség egyébként óriási. Én akkor döntöttem el, hogy beépítek egy jobb gátlót, amikor már nagyon zavart a gyors kanyarokban a motor kóválygása. Ez főleg akkor jött elő, amikor utassal vagy csomaggal tempóztunk és a gyári cucc nem bírta a terhelést. A beszerelés után ez a jelenség teljesen eltűnt.
Szia Carlo!

Szépnek gyönyörű. Ez kimondottan Fazerhez van? Szívesen kipróbálnám, hogy milyen különbséget tapasztalnék a gyárihoz képest. Amilyen szinten most nyomom, még nem vettem észre, hogy a gyári kevés lenne. Persze tudom ez akkor derülne ki, ha kicserélném egy ilyenre.
Áááá,dehogy gáz,nyomjátok a telefonnal rögzitett videókat nyugodtan,lehetőleg robogósokat,de persze jöhetnek a krosszmotoros fölvételek is dögivel...........
Császtok. Elhatároztuk hogy rakunk fel videót a haverom Cr500 asáról. De honnan lehet letölteni vágóprogit? Ja és telóval vezsem fel az nem gáz?
B.U.É.K. minden FAZER gazdának és motorosnak
Meg pl állítható a nyomó és húzófokozati csillapítás....
És ez a gyáritól miben jobb??? Mer van rajta egy bowden??? Szebb a színe???
Sia MArnold!

Mivel nem volt nálam a rugóstag amiről írtam, gondoltam feltöltök róla egy képet. Helyes nem...
Sziasztok.
Boldog, Békés Karácsonyt valamint km-ben gazdag, balesetmentes új évet kívánok mindenkinek.
Boldog-békés, mákosbeiglis, halászleves, kandallós, otthonmeleges, gazdag Jézuskás, csengettyüzös, havon csúszós, minden jós Karácsonyt kívánok minden motoros barátomnak, minden motorosnak!!!
Csörögj rám (20/46-46-548), vagy ha megadod a számod, hívlak és megbeszélünk egy találkozót
Én + Pesten dolgozom. VIII. ker.
Én Budapesten vagyok
Nem zárkózom el semmitől, ha jó áron van. Csak nem látom, hogy milyen messze vagyunk egymástól. Utoljára a szimomon végeztem kiemelést, de akkor a lánc eldörzsölte a fékpedált. A kiemeléshez most is kedvet kaptam attól amit leírtál.
Ami kimaradt: A lánccal kapcsolatban nem vettem észre változást. A Mátrában is érezhető a javulás bár én ott egyáltalán nem vagyok merész, de pályán meggyőző a különbség számomra is.
Azt korábban elfelejtettem, hogy van komplett (fej + hátsó) idomzatom is a motorra ha érdekel.
A menettulajdonságokat érezhetően megváltoztatja, javítja a fordulékonyságot. Ha szoktál két személlyel vagy csomagokkal motorozni akkor is nagy segítség, mert egyébként a gyári rugóelőfeszítést maximumra állítva is nagyon leül a háta, ami rossza hatással van a geometriára.
Jó lenne, de az egész csinosításra nem szántam ennyit. Pedig a Mátrában biztos hozná az árát. A kiemelő az lehet, hogy érdekel. A menettulajdonságokon és a lánc futásán (surlódás) nem változtat?
Ez egy 46 PRCLS (remélem minden betűt eltaláltam ) hidraulikus előfeszítés-állítóval és persze húzó- nyomófokozati állítással és külső gáztartállyal. 98.000,- Ft.-ot kóstál. Az emelő pedig egy a gyárinál rövidebb kutyacsontpár (MIZU márkájú), azt 5.000,-Ft.-ért kínálom.
Köszi majors, ránézésre tetszik. Megvárom, hogy mit tapasztal. Kicsit fázok az ilyen postai utánvételektől. A legjobb, ha az ember élőben látja, amit meg akar venni. Persze ha nem lesz más megoldás ez is érdekel.
Köszi carlo75, de egyenlőre elégedett vagyok a futóművel. Bár a hátsó központi a maximum előfeszítésen van. Azért kíváncsi vagyok mit kóstálna.
Szia TeeJaY !
Az én gépem 2005. 04. Gondom nem volt még a TPS szenzorral. Most 26 000 Km van benne.
Kaptam egy levelet a múlt hónapban a Yamahától, hogy vigyem be és ingyen kicserélik.
Megbeszéltem velük majd jövőre sort kerítünk rá.
Üdv:
Feri
Szia MArnold!

Ha az építés során megemelnéd (3,5cm) a motor hátát, vagy kéne egy profi (Öhlins) rugóstag akkor ebben tudok segíteni


nem szabad az MZ-ket lebecsülni nagyon jó kis gépek voltak még most is jó kezdőmocinak
főleg ha vki szeret bötykölni is
nekem is egy ETZ 250 volt az első nagymocim , és a világ urának éreztem magam
Ferkó, a Te vasad is "04-es. Neked volt TPS problémád / cserés a Y szerint?
Gyerekek !
Azok voltak ám a szép idők !
Életem második motorja egy új ötsebességes MZ TS 250/1 1981-ben.
Pontosan 18800 Ft volt. 6 havi teljes keresetem.
Soha nem lehet azt a korszakot elfelejteni. 7 hónapot vártam úgy hogy a boltos kapott jattot, hogy előrébb soroljon. Egy faládában jött és én elhoztam egy Zuk-on platon, hogy majd én gondosan otthon összerakom. 7 évig volt meg, többször bejártam vele egész kelet európát. ( akkor csak az jutott nekünk )
Ne röhögjetek akkor mindent aláztunk vele. Egyszerűen nem volt elenfele. Sem autó, sem szoc motor.
Bizony osztom a véleményeteket ilyesmi motoron és nem erősebb gépen szabad csak kezdeni.