Köszi a sok címet. Biztos, hogy hasznomra lesz. Ha nem is ebben a kérdésben, de alkatrész ügyben biztos. Azt gondolom, hogy bontottan tényleg nehéz lesz ilyet találni, mert ez nem volt tartozéka a motornak. Sok motorhoz csináltak ilyen kiegészítőket fröccsöntők. Szerintem a Fazer is egy népszerű tipus. Gondolom, hogy valaki csinál Magyarországon is sorozatban ilyen idomokat, csak meg kellene találni. Olyannal már beszéltem, aki legyártaná, de az elég drága.
Csak most találtam rá erre a fórumra. Tehát új belépő vagyok. Van egy 2003-as 600-as gépem. A télen szeretném egy kicsit átalakítani. Már úgy vettem a motorom a tavasszal, hogy egy bukás miatt street-fighter stílusra hajaz, de szeretnék ebben az irányban tovább menni. Amire gondoltam, kellene egy alsó blokk-idom és egy hátsó belső sárvédő. Ha valaki tud ilyesmit, akkor megköszönném, ha jelezné. Külön nem akarom legyártatni, mert akkor arany árban lenne.
Azok voltak a szép idők
Egyik haverom kapott apucitól egy ETZ luxot, mindenki mehetett egy kört a brancsból. Nem felejtem el azt az érzést sohasem .
Simson után ültem fel rá. Kövér gáznál alig értem el a kuplungot, hogy váltsak.( kezem-lábam remegett utána ) Nemsokára majdnem mindenkinek volt a csapatban, együtt jártunk mindenhova hétvégenként a Kálvin térre hot dogozni , vagy Szentendrére az autós moziba a Mad Max első részét megnézni .
Hazafelé meg sok sok medmex száguldott a Szentendrein
Mikor elmentem megnézni, 13700 km volt benne, full gyári rajta minden, a gyári Pneumant gumik voltak még rajta (gyártási idejük azonos a moci évjáratával). Két évre, és 0 km-es jogsihoz nem kell ennél jobb. Én még emlékszem azokra az időkre, amikor 84-ben ezeket a gépeket is körbeálltuk, csak hát múlik az idő.
Hát tudod az FZ 1-et hosszútávra terveztem , a TZ pedig 2 év múlva cserélve lesz valami nagyobbra, mert A korl. lesz az A 1-ből. Egyébként az ETZ szerintem a legolcsóbban fenntartható moci, és nem rossz kezdőmotornak sem.
Kösz az infót. Kéne venni valami dobozt, mert a tanktáskát nem merem sehol a mocin hagyni. Ahogy én tudom, a gyári doboz is tulajdonképp Givi, kompatibilisek egymással. Tavaszig beszerzek egyet. Te maradsz a Yamahánál? Néha beleolvasgattam a MMkk topikba, Tomatonak mintha kezdenének nőni a szárnyai Hiába...........múlik az idő
én maradok Yamahafun , a gyári dobozt a Kappa gyártja
Jánoshalma: 6440 Kápolna utca 75. Tel.: 77/402-539 Mobilszám: 30/9643-532
Lakihegy Motorbontó: 2310 Lakihegy, Rádió u 51/ b Tel: 06/24/475-383
Motorkerékpárbontó Majosháza: Tel: 06-24-486129
REAL- MOTORCENTRUM: Celldömölk, Akác utca 44. Mobil: 06 70 / 334 88 79
Habi és Habi Motorkerékpárbontó: Bp., Védgát u.43. Tel: (06-1) 425-7426
Moto Parts motorbontó: 5600 Békéscsaba, Bartók Béla u. 66. Tel: 30/943-1360
Polgárdi Motorbontó: 8154Balatoni u. 17. Tel: 20/945-0610
Motorbontó: 1142 Bp., Tengerszem u. 15. Tel: 20/976-0763
Twin Motor motorbontó: 7122 Kakasd, Ifjúság útja 538. Tel: 74/431-269
JAPÁN MOTORBONTÓ: Bp, XX. Ker. Jókai Mór u.45. Tel: 06 20 425 63 33 06 20 923 80 57
Tarjáni Motorbontó: Tel: 34/572-032
Vértestolna Motorbontó: 1211 Budapest Védgát u.43. Tel: 20/910-4524
Alsónémedi motorbontó: Tel: 0620-317-1262
Csak most találtam rá erre a fórumra. Tehát új belépő vagyok. Van egy 2003-as 600-as gépem. A télen szeretném egy kicsit átalakítani. Már úgy vettem a motorom a tavasszal, hogy egy bukás miatt street-fighter stílusra hajaz, de szeretnék ebben az irányban tovább menni. Amire gondoltam, kellene egy alsó blokk-idom és egy hátsó belső sárvédő. Ha valaki tud ilyesmit, akkor megköszönném, ha jelezné. Külön nem akarom legyártatni, mert akkor arany árban lenne.
Köszi!
Egyik haverom kapott apucitól egy ETZ luxot, mindenki mehetett egy kört a brancsból. Nem felejtem el azt az érzést sohasem .
Simson után ültem fel rá. Kövér gáznál alig értem el a kuplungot, hogy váltsak.( kezem-lábam remegett utána ) Nemsokára majdnem mindenkinek volt a csapatban, együtt jártunk mindenhova hétvégenként a Kálvin térre hot dogozni , vagy Szentendrére az autós moziba a Mad Max első részét megnézni .
Hazafelé meg sok sok medmex száguldott a Szentendrein
a Yamaha doboz monolock legalábbis úgy emlékszem a különbség az, hogy miként kapaszkodik a doboz a platnihoz
Málenkij help . Van itthon láncspray, csak kb. 10 éves . Az előző mocimhoz volt. ( Castrol)
Hol veszitek? és mily gyakran fújkodjátok?
(Persze az enyém is úgy nézne ki 40e után... )