Kérdezek: SBK-ban, meg egyéb "vájtfülű" újságokban azt mondják az új nagy Fézerről, hogy kanyarban terhelésváltásnál "megbokrosodik". Tekintve, hogy messze nem úgy motorozunk, ahogy az exversenyzők, azt szeretném tudni, hogy neked milyen tapasztalataid vannak vele.
Szerintem ez az ABS kérdés alapvetően attól függ, ki hogyan használja a vasat, mennyire bízik a tudásában (+1: pénztárca, de ez csak a árérzékeny piacokon mint MO).
Ha kikapcsolható volna, akkor én is bevállalnám (talán az egyik BMW modellben van ilyen, de nem emlékszek melyikben) - de alapból azt a pénzt inkább eltankolom (arról már nem is beszélve, hogy plusz egy dolog, ami elromolhat...).
Na igen! Ha kikapcsolható lenne akkor két és négykeréken is elviselném, néha jól jöhet. De ha egyszer majd taknyos úton a susnyábol mászok elő és nézegetem, hogy mit nyomorodott meg a motoron, akkor sem ABS-ért fogok könyörögni hanem konstatálom, hogy ezt elb@sztam! Én gyűlölöm más meg lehet, hogy el sem tud képzelni nélküle közlekedést. Ez van.
Ha felvonulni nem is voltam, de vasárnap egy próbakörre kivittem a gépet.
A hőmérséklet ideális volt, de az út felénk nagyon csúszott. Még kettesben is óvatos gázzal kellett gyorsítani, mert kipörgött a kerék.
Szia Giorgi !
Egyszerübb ha felmész a következő honlapra és ott pontos rajzot találsz a bekötési pontokról.
Nekem 3 db K5 van és nagyon bevált, pedig már jó párszor hülyére pakoltam.
Arra készülj nem olcsó. Itthon nem szabad megvenni !
http://www.krauser.de/s_result.php?prod=Yamaha&sel=110
Sz ia:
Ferkó
Jó látom, hogy a Te gépeden Krauser K4, vagy K5-ös szett van?
Ha igen, tedd meg légyszi, hogy küldesz egy két közvetlen közelről készített képet, főleg a rögzítési pontok, tartók elhelyezkedése érdekelne.
Pont ilyen szettet szeretnék , de Fazeren még nem láttam .
Köszi előre is, ezen az emilen várom:
tittipecci@freemail.hu
Szia Matska !
Azért óvatosan fogalmazz az ABS-el kapcsolatban. Most már motorokon is egyre kiforottabb.
Az tény, hogy egy pár éve még nem így volt.
Az is tény ha Te a motorodat kanyarban folyamatosan a csúszás határon borítod akkor neked nem való. Itt kellene olyan funkció , hogy kiiktató lehessen ilyen viszont nincs.
Én magam sem szeretem az ABS-es gépeket, de sok motorosnak nincs meg még az a tudása ami neked és azoknak gyártanak ilyen gépeket.
Vészfékezéskor nedves úton bizony jó szolgálatot tesz. ( saját tapasztalat )
Még lehet, hogy neked is szükséged lesz rá egyszer.
látatlanban azt mondom, vannak még tartalékok abban a motorban bőőőőven a dob csak érdekelt, én inkább km-re költök. ha megyek le motorral, mindenképpen megtárgyaljuk. az előző szezonban összvissz egyszer voltam otthon vassan. hogy miért, azt magam sem tudom..
(Fotós barátam kedvéért: telefonnal készült, csak a nosztalgia miatt tettem fel.)
Egyetértek Krisztiánnal. Jó kis motor a miénk.
az elsőkerék aljánál
Ha kikapcsolható volna, akkor én is bevállalnám (talán az egyik BMW modellben van ilyen, de nem emlékszek melyikben) - de alapból azt a pénzt inkább eltankolom (arról már nem is beszélve, hogy plusz egy dolog, ami elromolhat...).
A hőmérséklet ideális volt, de az út felénk nagyon csúszott. Még kettesben is óvatos gázzal kellett gyorsítani, mert kipörgött a kerék.
Pár fazer-t is sasoltam, miközben csapkodtam a kormányt
Volt valaki? NEm fagytatok rá?
Egyszerübb ha felmész a következő honlapra és ott pontos rajzot találsz a bekötési pontokról.
Nekem 3 db K5 van és nagyon bevált, pedig már jó párszor hülyére pakoltam.
Arra készülj nem olcsó. Itthon nem szabad megvenni !
http://www.krauser.de/s_result.php?prod=Yamaha&sel=110
Sz ia:
Ferkó
Jó látom, hogy a Te gépeden Krauser K4, vagy K5-ös szett van?
Ha igen, tedd meg légyszi, hogy küldesz egy két közvetlen közelről készített képet, főleg a rögzítési pontok, tartók elhelyezkedése érdekelne.
Pont ilyen szettet szeretnék , de Fazeren még nem láttam .
Köszi előre is, ezen az emilen várom:
tittipecci@freemail.hu
Azért óvatosan fogalmazz az ABS-el kapcsolatban. Most már motorokon is egyre kiforottabb.
Az tény, hogy egy pár éve még nem így volt.
Az is tény ha Te a motorodat kanyarban folyamatosan a csúszás határon borítod akkor neked nem való. Itt kellene olyan funkció , hogy kiiktató lehessen ilyen viszont nincs.
Én magam sem szeretem az ABS-es gépeket, de sok motorosnak nincs meg még az a tudása ami neked és azoknak gyártanak ilyen gépeket.
Vészfékezéskor nedves úton bizony jó szolgálatot tesz. ( saját tapasztalat )
Még lehet, hogy neked is szükséged lesz rá egyszer.
látatlanban azt mondom, vannak még tartalékok abban a motorban bőőőőven a dob csak érdekelt, én inkább km-re költök. ha megyek le motorral, mindenképpen megtárgyaljuk. az előző szezonban összvissz egyszer voltam otthon vassan. hogy miért, azt magam sem tudom..